[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
Stresujące początki - Obsluga tacho - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego

Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 wrz 2010, 14:25

Użytkownik

Użytkownik

GG: 1359870

Witam serdecznie,

Jestem świeżo upieczonym kierowca, od miesiaca posiadam prawo jazdy kat C+E :) Lada dzien dostane nową karte digit tacho dzieki ktorej bede mogl juz zaczac jezdzic.
Mieszkam w UK i tutaj chce zaczac jezdzic, oczywiscie poczatki wiadomo beda trudne wiec plan jest taki aby zaczac od agencji no bo gdzies trzeba nabrac tego doswiadczenia :D

Mimo ze nie obawiam sie samej jazdy to troszke przeraza mnie samo tacho, bo trzeba cholernie pilnowac tego aby nie miec problemow z VOSA w UK :) i tutaj sie zaczynaja moje problemy. Troche poszperalem na necie probujac znalesc informacje jednak nie spisalem sie za bardzo co mnie sklonilo do napisania tutaj na forum.

Co powinienem zrobic gdy znaczne prace???

Przykladowo jak zaczne swoja 5dniowa zmiane to powinienem: -przekrecic zaplon i wlozyc swoja karte tak? nastepnie wylaczyc na niej jakis tryb manualny i bedzie juz tacho gotowe do jazdy czy tak?

Czy wszystko bedzie zapisywane automatycznie? czy sam musze pilnowac aby za kazdym razem cos przelaczyc jak sie zatrzymam na przerwe 15/30min badz 45min? czy tacho samo zawuazy ze gdy zatrzymam silnik to automatycznie bedzie przerwa???

Co robic w momencie kiedy bede musial czekac na rozladunek przykladowo z 1-2h? oraz czy bede musial cos wlaczyc w momencie kiedy bede sam musial rozladowac naczepe co moze mi zajac z 2h przykladowo. No i jak wyglada przerwa na sen, czy rowniez cos trzeba przelaczyc kiedy zatrzymam sie na 11h przerwe w jezdzie aby zakonczyc dzien pracy?