Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 wrz 2010, 19:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2009, 18:56
Posty: 13
GG: 0
Samochód: midliner

Jak to zrobić samemu?


Post Wysłano: 17 wrz 2010, 19:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Napisz może jakie auto, co dokładniej się stało. Komuś będzie łatwiej podpowiedzieć

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 17 wrz 2010, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2009, 18:56
Posty: 13
GG: 0
Samochód: midliner

Chodzi o nadlanie zacisków tam gdzie zakłada się klemy + - bo są wypalone,
akumulatory 170Ah


Post Wysłano: 17 wrz 2010, 21:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2007, 13:12
Posty: 15
GG: 9269563
Lokalizacja: Milicz DMI dk 15

Masz na mysli slupki czy klemy. Klemy lepiej wymienic wedlug Mnie.

_________________
Zapałki 10 gr, Benzyna około 4 zł, widok płonącej szkoły...:::BEZCENNY:::...


Post Wysłano: 17 wrz 2010, 21:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Nie pamiętam dokładnie jak to się robiło w domowy sposób. Najpierw musisz zrobić formę na słupek ( jakaś rurka o odpowiedniej średnicy) przyda się trochę ołowiu do stopienia- nadlania ubytku. I teraz najważniejsze i to najmniej pamiętam; potrzebny jest z baterii płaskiej taki sztyft (wydobędziesz go po rozbiciu baterii w R20 też taka powinna być) coś wielkości kretki woskowej. Następnie zakładamy formę z rurki na uszkodzony słupek akumlatora , dokładamy trochę ołowiu który po stopieniu uzupełni nam ubytek, potem kablem łączymy sztyft z drugim słupkiem akumlatora a sztyft trzymając kombinerkami zwieramy z uszkodzonym słupkiem doprowadzając go do zwarcia, co spowoduje stopienie dołożonego ołowiu i połączenie go z resztką słupka .
P.S. ten sztyft to powinien być chyba grafitowy i chyba go w zwykłych bateriach można go znaleść.


Post Wysłano: 18 wrz 2010, 17:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

zgadza się tak można robić tylko pomiętaj,że słupki akumulatora są stożkowe. Przy tym zabiegu potrzebna jest również zwykła świeczka z której wosk spełnia rolę kalafonii używanej przy lutowaniu cyną.


Post Wysłano: 18 wrz 2010, 18:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2009, 18:56
Posty: 13
GG: 0
Samochód: midliner

dzięki za odpowiedzi,a świeczka to taki czyścik i trzeba psmarować słupki? A ołów może być ze starych słupków?


Post Wysłano: 18 wrz 2010, 19:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2007, 20:07
Posty: 240
GG: 7415224
Samochód: CATERPILLAR 320 CL ME
Lokalizacja: Kasinka Mała

Nie koniecznie musi być ten pręt grafitowy z baterii, wystarczy świeca żarowa podłączona do akumulatora i elegancko topi się ołów. Rurka też jest dobra,wystarczy ją rozciąć jakiś 1cm od góry w 4 miejscach po przekątnej i sklepać i stożek gotowy. Nic trudnego :wink:

_________________
ACTROSY I TGX TO COŚ PIĘKNEGO!!!!
MOJA KOLEKCJA W H0:
viewtopic.php?f=6&t=17988


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: