wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://www.wagaciezka.com/

HUBER Poland, Jaworzno
https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2684
Strona 1 z 4

Autor:  Pazdz [ 07 mar 2006, 13:22 ]
Tytuł:  HUBER Poland, Jaworzno

Firma "HUBER POLAND" Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1991 roku. Od momentu powstania świadczymy usługi w zakresie transportu drogowego i spedycji międzynarodowej. Zgromadzone w tym czasie doświadczenie pozwala nam na profesjonalną obsługę naszych klientów. Wykwalifikowany zespół pracowników zapewnia solidność i terminowość świadczonych usług, a własne zaplecze techniczne sprawność i bezpieczeństwo taboru.

Przez lata działalności wypracowaliśmy stabilną pozycję na rynku i zdobyliśmy zaufanie wielu renomowanych firm zarówno krajowych jak i zagranicznych.

Posiadamy licencję uprawniającą 60 pojazdów do wykonywania przewozu towarów na trasach międzynarodowych. Jesteśmy wieloletnim członkiem Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w WarszawieOsoby zarządzające firmą posiadają Certyfikat Kompetencji Zawodowych.

Firma Huber Poland dysponuje następującym taborem samochodowym:
# 75 ciągników siodłowych (SCANIA, RENAULT, VOLVO) spełniających normy EURO 2 i EURO 3
# naczepy z plandekami o wysokości do 2,75 m oraz ładowności do 24 ton
# naczepy typu mega o wysokości 3,00 m i kubaturze 100 cbm
# samochody ciężarowe (IVECO) o ładowności do 3.300 kg (12-16 europalet)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

(C) http://www.huberpoland.com.pl, lkw-infos.net

Autor:  lukaszml [ 07 mar 2006, 16:29 ]
Tytuł: 

Czasem widuje auta tej firmy pod naczepami Ewals Cargo, ale dokładniej co za firma itd. to niewiem, niesłyszałem...:]

Autor:  orzel [ 07 mar 2006, 17:42 ]
Tytuł: 

Pierwszy raz spotykam sie z ta firma nigdy o niej nie slyszalem ale samochodziki maja fajne. Podoba mi sie ta scania eR- ka i volviak

Autor:  zelu [ 03 cze 2006, 12:20 ]
Tytuł: 

Ciężarówki mają dość dobre ale ich obraz niszczy ta naczepa.Nie pasują takie naczepy do takich dobrych aut :/ .Takie jest moje zdanie :)

Autor:  Igor [ 03 cze 2006, 12:23 ]
Tytuł: 

Ale oni swoich naczep maja malutko. Wiekszosc to naczepy spedycji Ewals CargoCare, wiec co trase ciagniesz inna naczepe

Jeszcze fotka:
Obrazek

Źródło: http://www.lkw-infos.net

Autor:  łukasz [ 03 cze 2006, 13:01 ]
Tytuł: 

A skąd wogóle jest ta firma,bo SCANIA jest na olsztyńskich blachach-a MAGNUM i FH jest na warszawskich...?A tak na marginesie to bardzo lubię czarne ciągniki i ta firma już mi się podoba... :D Dobry tabor widac mają... :mrgreen:

Autor:  HitmaN [ 03 cze 2006, 15:20 ]
Tytuł: 

Na czwartej fotce te Volvo ma ciekawą naczepe. otóż ten niebieski spód na którym pisze "70 % More Cargo" po wstępnych oględzinach doszedłem do wniosku że ta naczepa nie ma osi (patrz naczepy do przewozu szkła) ciekawi mnie czy w miejscu "wózka" też wchodzą 3 plalety ? a może wiecie może coś więcej na temat takich naczep ?

Autor:  lukaszml [ 03 cze 2006, 15:27 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A skąd wogóle jest ta firma,bo SCANIA jest na olsztyńskich blachach-a MAGNUM i FH jest na warszawskich...?
Może z Olsztyna, a tamte auta na blachach ze stolicy są w leasingu, choć niewiem jak to do końca z tymi leasingami... :>

Autor:  Justyna [ 03 cze 2006, 15:42 ]
Tytuł: 

Na ich stronie jest napisane ze z Jaworzna.

Autor:  Michaeell [ 03 cze 2006, 22:58 ]
Tytuł: 

Ewals to firma holenderska, ktora glownie posiada naczepy i jezdza pod nia podwykonawcy, czesto mozna spotkac Ewalsa jak laduje amortyzatory z Krosna do Opla do Elsmere Port, a firma Huber byla na poczatku spolka polsko-niemiecka pozniej niemiec wycofal sie z transportu i reszte wykypil Polak, co do zarobkow to bardzo dobrze płaca i caly czas nowy sprzet inwestuja..

Autor:  hubi [ 04 cze 2006, 16:55 ]
Tytuł: 

Czy ja wiem czy aż tak bardzo dobrze płacą?? Raczej normalnie. Mają za to strasznych dyspozytorów którym ani w głowie sciągać kierowców do domu wiec jeżdżą po miesiacu bez zjazdu.

Autor:  Matez [ 04 cze 2006, 17:03 ]
Tytuł: 

Czarne ciągniki pięknie wyglądają,ale niestety to rzadki widok na drogach.No ale na szczęście są takie firmy jak huber które mają czarne ciągniki,ja przyznam że nigdy sie z tą firmą nie spotkałem.

Autor:  Michaeell [ 04 cze 2006, 22:31 ]
Tytuł: 

Co do dyspozytorów to sie zgodze, ze widza tylko cyferki w oczach w koncu zyja na procencie i im wiecej kierowca przyniesie zysku tym wiecej dostana, wiec po co maja sciagac samochody do domow, a co do placy to raczej dobrze i zawsze na czas nie w ratach, mala rotacja wsrod kierowcow wiec raczej sie dobrze tam pracuje..

Autor:  marcinp1985 [ 05 cze 2006, 12:45 ]
Tytuł: 

Osobiście to jeszcze tej firmy na żywo nie widziałem ale ich fotke na twardym znalazłem.

Obrazek

(C) fotka kiedyś sciągnięta z netu.

Autor:  Trc [ 05 lis 2006, 20:28 ]
Tytuł: 

Firma jak już ktos wspomniał mieści się w samym Jaworznie. Prowadzą intensywny nabór kierowców, w każdym większym portalu z pracą dla kierowcy można znaleźć ich ogłoszenie, wymagania mają standardowe jak większość tj. udokumentowane doświadczenie, zaświadczenie o niekaralności no i wiadomo wszystkie wymagane papiery, ADR'y nie koniecznie. Co do roboty to trafiają się kółka PL-UE-PL oraz bardzo czesto "przeżuty", wymagordzenie najniższa podstawa + ustalona $ za kółko, a na "przeżutach" ustawowe diety. Firma ma 85 ciągników w tym 30 marki SCANIA bo jak wyczytałem chwalą sobie ich oszczędność.

Jak widać na drogach u Hubera pojawiły się Premium II

Obrazek

(C) lkw-infos.eu

Autor:  Arystokrata [ 08 kwie 2007, 23:51 ]
Tytuł: 

Witam!! Jest tu troche niescislosci na temat tej firmy,a ja moge wiele z nich wyjasnic, bo jestem z nia bezposrednio zwiazany. Takim najwiekszym mitem, na jaki tutaj trafilem jest ten o spedytorach. To nie prawda ze pracuja tu sami starzy spedytorzy, ktorzy dla wlasnego procentu nie sciagaja samochodow na baze. Cala sprawa polega na tym ze firma pracuje jako podwykonawca w kilku zagranicznych spedycjach, m. in Ewals, Norfolk. Firmy te nie prowadza, badz prowadza bardzo maly transport w zakresie importu i exportu z naszego kraju. Z tego wynika fakt ze kierowcy nie zjezdzaja po kazdym kursie. Ale panuje zasada ze kierowcy pracujacy po Ewalsem zjezdzaja co 3 tygodnie swoimi ciezarowkami, ludzie spod Norfolka wymieniaja sie zjezdzajac osobowkami a do innych spedycji zeby sciagnac kierowcow fima ma swoje naczepy. Firma ma bardzo dobrze ugruntowana pozycje na rynku. Dzis posiada ok 120 ciagnikow i stale sie rozrasta. Zarobki sa faktycznie dobre. Pensja klasuje sie pomiedzi 1300 a 1800 zl brutto, w zaleznosci od stazu. Do tego dochodza diety dzienne, liczone w euro: 42 euro. Samochody sa w miare nowe, najstarsze maja chyba 4 lata. Osobiscie uwazam ze warunki pracy sa wcale niezle.
P.S. Ta naczepa ktora jest na pierwszym zdjeciu z tym Volvem to Ewalsowski DobleDeck. Oni woza tym poczte przewaznie z Niemiec do Szwecji ale czesto takze do Wloch.

Autor:  Pazdz [ 09 kwie 2007, 15:18 ]
Tytuł: 

A tak szczerze, powiedz mi jak z tacho? Czy tygodniowy odpoczynek jest oddawany jak należy?

Autor:  Arystokrata [ 09 kwie 2007, 16:01 ]
Tytuł: 

Tak, to jest scisle przestrzegane. Raz w tygodniu kazdy robi 24h. Oczywiscie to nie zawsze wypada w domu. Firma generalnie kladzie duzy nacisk na przestrzeganie tacha.

Autor:  Pazdz [ 09 kwie 2007, 16:08 ]
Tytuł: 

A czy kierowcy są tylko ze Śląska, czy z innych częsci kraju również?

Autor:  Arystokrata [ 10 kwie 2007, 22:30 ]
Tytuł: 

Kierowcy sa z calej Polski. Torun, Mazury, Lodz. Miejsce zamieszkania raczej nie stanowi problemu.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/