Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 8:42
Posty: 1
GG: 0
Samochód: Skoda

Mam pytanie- czy w samochodach ciężarowych i w zestawach drogowych rozróżnia się jakieś podtypy pneumatycznych układów hamulcowych? Dokładniej nawiązać chcę do tego, iż na kolei na przykład stosowane są różne systemy hamulców pneumatycznych, takie jak: Oerlikon (bardzo powszechnie stosowany w Polsce), Westinghouse, Knorr, a w innych krajach spotkać można też i inne systemy. Pozdrawiam wszystkich serdecznie :D


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

W ciężarówkach to przeważnie Wabco a w naczepach knorr haldex :wink:

_________________
MAN


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Generanie można podzielić na układy jednoobwodowe jedno i dwuprzewodowe

oraz na układ dwuobwodowy (od wielu lat powszechnie stosowany).

Generalnie budowa pneumatycznych układów samochodowych jest zbliżona i oparta na tych samych elementach.

Różnice mogą być w sterowaniu, czy ma ono być stricte mechaniczne noga kierowcy oddziałująca na główny zawór, albo elektroniczne (EBS).


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: