[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego :: Filtr cząstek satałych PMK2
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://www.wagaciezka.com/

Filtr cząstek satałych PMK2
https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=21610
Strona 1 z 2

Autor:  Użytkownik usunięty [ 12 sie 2009, 20:28 ]
Tytuł:  Filtr cząstek satałych PMK2

witam wszystkich serdecznie czy ktoś ze zgromadzonych na forum może przybliżyć temat zawiązana z flitem dzięki któremu pojazd z EURO3 staje się pojazdem E4 a dzięki temu są mniejsze opłaty za myto w Niemczech

Autor:  Użytkownik usunięty [ 13 sie 2009, 17:21 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2 co i jak

czy nikt nie chce się wypowiadać na ten temat

Autor:  eRKaZet [ 13 sie 2009, 19:19 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2 co i jak

Cytuj:
czy nikt nie chce się wypowiadać na ten temat
Może po prostu nikt nie wie, albo nie zauważył tematu, lub ktoś, kto się na tym zna zwyczajnie jest w trasie?

Autor:  Balbin [ 13 sie 2009, 19:53 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

A więc chodzi o filtr cząsteczek stałych MAN PMK2 Twintec, który może być instalowany w MAN-ach TGA, TGM i TGL spełniających normę Euro 3. Filtr ten zastępuje oryginalny tłumik pojazdu i pozwala na zaoszczędzenie 2,1 eurocentów na każdym kilometrze, a od 2011 roku aż 4,2 eurocentów - pojazd osiąga dzięki filtrowi normę Euro 4 i może wjeżdżać do tzw. "zielonych stref". Ceny nie znam, ale podobno filtry są dostępne we wszystkich serwisach MAN-a.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 13 sie 2009, 20:03 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

kolego wyczytałem na pewnym forum iż ten filtr może nawet kosztować 30tyś.zł,czy nawet zainwestowanie takiej gotówki w auto powiedzmy z roku 2003-06 jest opłacalna inwestycją czy lepiej zainwestować te pieniądze w nowszy sprzed z norma E4 bądź E5 od razu bez potrzeby montażu filtru PMK2

Autor:  Użytkownik usunięty [ 13 sie 2009, 21:51 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

filtr można zamontować do każdego ciągnika siłowego bo ten segment ciężarówek mam na konkretnie dokładnie :?: :?:

Autor:  krzysiekjx1 [ 14 sie 2009, 12:07 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

Cytuj:
kolego wyczytałem na pewnym forum iż ten filtr może nawet kosztować 30tyś.zł,czy nawet zainwestowanie takiej gotówki w auto powiedzmy z roku 2003-06 jest opłacalna inwestycją czy lepiej zainwestować te pieniądze w nowszy sprzed z norma E4 bądź E5 od razu bez potrzeby montażu filtru PMK2


potwierdzam informacje co do kosztów bo też sie orientowałem i uważam że faktycznie lepiej wymienić auto na młodsze niż inwestować w przeróbki 8)

Autor:  Użytkownik usunięty [ 14 sie 2009, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

ciekawe tak faktycznie po ilu może się zwrócić inwestycja w filtr cząstek
w auto,i czy auto nie będzie narażone na usterki w związku z filtrem

Autor:  Balbin [ 14 sie 2009, 14:30 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

Cytuj:
ciekawe tak faktycznie po ilu może się zwrócić inwestycja w filtr cząstek
w auto,i czy auto nie będzie narażone na usterki w związku z filtrem
Tak szybko licząc (przyjmując kurs Euro na równe 4 zł), to po 2011 roku koszt filtra zwraca się po około 180 tys. kilometrów przejechanych po D.
Jeżeli ktoś ma samochód z końcówki produkcji silników Euro 3 to dlaczego nie?
Nie wydaje mi się aby samochód miał być narażony na jakieś usterki z powodu zamontowania filtra... MAN stosował i stosuje je w pojazdach Euro 4 z EGR i o jakichś nadzwyczajnych problemach z nimi nie słyszałem.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 14 sie 2009, 16:13 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

a w DAF-ie można filtr również zamontować PMK2
czy MAN 430KM z 04-06r nadaje się do przeróbki tam są montowane silniki D20comonrail

Autor:  K92 [ 14 sie 2009, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

Cytuj:
czy MAN 430KM z 04-06r nadaje się do przeróbki tam są montowane silniki D20comonrail
TGA z końcówki produkcji, a także TGX z silnikami o mocy ( 320, 360, 400, 440 KM) to D20 Common Rail które spełniają normy EURO 4 i EURO 5. Więc na pewno silniki D20 Common Rail EURO 3 nadają się do przeróbki. Pytanie czy wcześniejsza generacja silników z przed 2004r. nadaję się do takiej przeróbki ?

Na stronie MAN-a podane są ceny, do TGA 4350 euro x 4.11 (dzisiejszy kurs euro)= 17878zł.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 14 sie 2009, 18:28 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

volvo również oferuje filtr do swoich pojazdów lecz nie do każdego silnika ponoś można go zamontować informacje taka wyczytało w biuletynie volvo.A w dafie da się takie coś zamontować

Autor:  Balbin [ 14 sie 2009, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

Cytuj:
TGA z końcówki produkcji, a także TGX z silnikami o mocy ( 320, 360, 400, 440 KM) to D20 Common Rail które spełniają normy EURO 4 i EURO 5. Więc na pewno silniki D20 Common Rail EURO 3 nadają się do przeróbki. Pytanie czy wcześniejsza generacja silników z przed 2004r. nadaję się do takiej przeróbki ?

Na stronie MAN-a podane są ceny, do TGA 4350 euro x 4.11 (dzisiejszy kurs euro)= 17878zł.
Z tego co ja wyczytałem, to nadaje się on do wszystkich silników MAN-a spełniających normę Euro 3... Ale była to zaledwie wzmianka w jednym z czasopism, więc głowy nie daję.

Czyli jest on o prawie połowę tańszy niż pisał kolega kamil2007, tak więc moim zdaniem jest to nawet bardzo ciekawa alternatywa wobec wymiany samochodu :wink:

Autor:  Użytkownik usunięty [ 15 sie 2009, 11:15 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

tym bardziej że w euro4 nie trzeba stosować AdBlue dzięki temu nie trzeba martwić się o ten roztwór.

koledzy czy AdbBlue jest bardzo rozwinięty na zachodzi mam tu na myśli punkty do tankować

Autor:  Balbin [ 15 sie 2009, 12:38 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

Cytuj:
tym bardziej że w euro4 nie trzeba stosować AdBlue dzięki temu nie trzeba martwić się o ten roztwór.

koledzy czy AdbBlue jest bardzo rozwinięty na zachodzi mam tu na myśli punkty do tankować
Jak cholera :D Na wieeelu pompach można już bez problemu tankować AdBlue.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 15 sie 2009, 13:06 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

ostatnio jak wracałem z D to na pewnej stacji na powrocie znalzałem AdBlue 1,99zl/L w takim razie ile kosztuje AdBlue na pompach za granicą to jest oczywiście takie pytanko do zorientowanych

Autor:  JoHn [ 15 sie 2009, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

Jakoś nie dawno było chyba 0.49 E.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 15 sie 2009, 13:45 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

JoHn dzięki za odpowiedz wychodzi na to iż majtanej w montażu wychodzi filtr do MAN czy ktoś orjętuje ile takie coś kosztuje do DAF-a oraz VOLVO lub SCANIA

Autor:  rimorbod [ 15 kwie 2010, 13:03 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

Podłączam się do pytania - chodzi mi o stare Volvo z Euro 2. Gdzie znajdę namiary na takie filtry - ponoć niezależni producenci je sprzedają? Nawet mówił mi klient, że z Euro 2 da się wyjść na Euro 4!?

Pzdr

Autor:  Mca [ 15 kwie 2010, 15:29 ]
Tytuł:  Re: Filtr cząstek satałych PMK2

Cytuj:
ponoć niezależni producenci je sprzedają?


www.eurovat.info.pl

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/