Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 gru 2010, 10:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 578
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

koledzy wyświetla mi się w manie ten błąd - strata ciśnienia na szynie,później strata warunków nacisku.> co jest przyczyną tego objawu.przy odpalaniu ciężko się zbiera na obroty.man tga 430.
a w manie 480 trzeba długo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił. proszę o pomoc

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 12 gru 2010, 11:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
w manie 480 trzeba długo kręcic rozrusznikiem żeby odpalił
Też mam z tym problem :]
W drugim mańku wyświetla co jakiś czas na chwilę podczas podjazdu pod górki edc 3778-10 i też nie wiem co z tym począć :/

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 12 gru 2010, 12:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Jak cisnienie paliwa jest ok ,nie ma wyciekow paliwa z przewodow , filtry wymienione i jak wyskakuje tylko ten blad to sprawa jest calkiem prosta do sprawdzenia .
Czas..... zalezy od rodzaju silnika , auta i dostepu do szyny common rail.Przewaznie to 30 minut.
Sciagamy przewod przelewowy z szyny common rail a dokladnie z zaworu bezpieczenstwa na szynie ,zaslepiamy ten przewod a zawor pozostawiamy otwarty .Odpalamy silnik i obserwujemy zawor .... nie moze wyplywac z niego paliwo ( kropla czy dwie sa dopuszczalne ) ,jak leci ciurkiem to jest uszkodzony .

Jak jest wiecej bledow ,chodza parami np. 3779,3778 to nastepnym krokiem jest wymiana /podmiana zaworu M-prop na pompie wysokiego cisnienia.Jak nie mamy takowego ,a koszt jest spory ,to dla pewnosci mozemy pokusic sie o sprawdzenie przelewu z wtryskow do zbiornika.
Odkrecamy przewod paliwowy z powrotu paliwa z wtryskow ,zaslepiamy miejsce z ktorego wykrecilismy przewod paliwowy ,a sam przelew do menzurki .Na wolnych obrotach cieplego silnika D20/D28 nie powinien przekroczyc 70 ml/min .Jak jest wiecej to znaczy ,ze ktorys z wtryskow "cieknie".
Jak zlokalizowac uszkodzony wtrysk ..... odcinamy po kolei wtryski od paliwa ,wykrecamy z szyny odpowiedni przewod i nakrecamy zaslepke .Odplamy silnik i mierzymy przelew na minute ,i tak z kazdym po kolei .

Tak sie zlozylo ,ze jestem swiezo po tej procedurze :) ,w piatek walczylem z takim przypadkiem.


Post Wysłano: 12 gru 2010, 13:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

Kolego nie napisałeś jeszcze jaki przebieg auta. jesli masz pow.600-700 tyś km to stawiam jednak na wtryski. U mnie pokazywały się dwa błędy 3778-10 i 3779-10 problem był własnie we wtryskiwaczach


Post Wysłano: 12 gru 2010, 19:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Jednaze jak ktos ma to diagnozowac pierwszy raz to nie polecam ,zajmie to sporo czasu i mozna cos pogmatwac .Pozatym prawidlowa diagnoza komputerem w serwisie moze zaoszczedzic sporo czasu .
Podajac procedure diagnozy mysle ,ze nie dacie sie zwiesc nieuczciwym serwisom ,ktore moga naciagnac Was na spore koszty nie zwiazane z usterka ;).


Post Wysłano: 12 gru 2010, 20:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 578
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

dzięki kolego. jutro będe praktykował

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: