[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
Ustawienie pokrętła w tacho - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego



Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 maja 2009, 20:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2009, 17:49
Posty: 19
GG: 0

W tacho mam młotek , taką koperte i łózko.
Podczas jazdy trzeba używac młotka , w czasie odpoczynku łóżka a koperta?


Post Wysłano: 09 maja 2009, 21:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

czas oczekiwania

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 09 maja 2009, 21:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 wrz 2006, 23:43
Posty: 555
GG: 71830
Samochód: saicento z kratką
Lokalizacja: Bjalistoko

Cytuj:
czas oczekiwania

??

_________________
DAS IS DER UBERFALL!!!!
Jestem w kółku różańcowym WC, dbam o ojczysty język polski.


Post Wysłano: 09 maja 2009, 21:33

Cytuj:
czas oczekiwania
Czas dyżuru.


Post Wysłano: 09 maja 2009, 21:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2007, 17:39
Posty: 258
GG: 8732157
Samochód: srebrny
Lokalizacja: KaLIfornia

Cytuj:
W tacho mam młotek , taką koperte i łózko.
Podczas jazdy trzeba używac młotka , w czasie odpoczynku łóżka a koperta?
Koperta, to jak Cie policja zatrzyma :lol: :lol:


Post Wysłano: 09 maja 2009, 22:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 mar 2007, 18:13
Posty: 554
GG: 1960440
Samochód: Citroen C5 tourer
Lokalizacja: Krotoszyn

Cytuj:
Koperta, to jak Cie policja zatrzyma
Ładnie jedziesz ....

Łóżko - pauza, i ustaw sobie także podczas jazdy (gdy staniesz na pauze automatycznie Ci ją rysuje)
Młotki - inna praca - zmiana koła, itp
Koperta - za i rozładunki, tzw czas gotowości, ustawiasz też podczas gdy jedzie podwójna obsada i nie kierujesz

I nie pokrętła tylko selektor ;)

_________________
Heavy metal and heavy transport


Post Wysłano: 09 maja 2009, 23:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
Cytuj:
Koperta, to jak Cie policja zatrzyma
Ładnie jedziesz ....

Łóżko - pauza, i ustaw sobie także podczas jazdy (gdy staniesz na pauze automatycznie Ci ją rysuje)
Młotki - inna praca - zmiana koła, itp
Koperta - za i rozładunki, tzw czas gotowości, ustawiasz też podczas gdy jedzie podwójna obsada i nie kierujesz

I nie pokrętła tylko selektor ;)
jeżeli nic nie robisz na załadunku (chłodnia lub wanna)to koperta,a młotki oznaczają inną prace czyli właśnie udział w załadunku między innymi

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 10 maja 2009, 9:38

Cytuj:
jeżeli nic nie robisz na załadunku (chłodnia lub wanna)to koperta,a młotki oznaczają inną prace czyli właśnie udział w załadunku między innymi
Dokładnie: podczas załadunku i rozładunku ustawiasz młotki ponieważ wykonujesz "inną pracę".


Post Wysłano: 10 maja 2009, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum

Odpuśc sobie te młotki, ustaw na łóżko i pomykaj młotki przy wymianie koła i np. tankowanie za miedzą tak to cały czas na łóżku nikt ci nie będzie robił problemów


Post Wysłano: 10 maja 2009, 17:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
...jeżeli nic nie robisz na załadunku (chłodnia lub wanna)to koperta,a młotki oznaczają inną prace czyli właśnie udział w załadunku między innymi
żadna policja, ani slużby w rodzaju ITD lub BAG nie wymagaja młotków podczas zaladunku.
nie jest mozliwe abyś na własnych plecach załadowal naczepę powiedzmy cementem, paletami, czy płytami g-k.
Ty masz nadzorować załadunek oraz zabezpieczyć ładunek i do tego nikt nie wymaga młotków, nawet nikt Ci nie powie złego slowa jak będziesz miał łóżko.

powiedzmy, że jedziesz do Polski, mialeś załadunek wczoraj, a tacho cały czas na łóżku od 4 dni.
to przecież ten kontrolujący nie jest idiotą i wie że musiałeś się jakoś załadować. jednak mimo to nie słyszalem o karach.

czasem jeden na 100 przypomni, pogrozi palcem, ale to wszystko.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 10 maja 2009, 18:38

Cyryl masz całkowitą rację z tym ustawieniem na łóżeczko natomiast w świetle prawa podczas załadunku (nawet nadzoru nad nim) wykonujesz inną pracę czyli teoretycznie powinno być ustawione na młoteczki, ale zgadzam się, że ustawienie na łóżeczka jest lepszym rozwiązaniem ponieważ w firmie raczej nie będziesz miał kontroli inspekcji, a ładunku, który wymaga umieszczenia go przy pomocy np. widlaka czy suwnicy, jak wspomniałeś, kierowca nie załaduje własnoręcznie. Oczywiście wspomniane czynności np. wymiana koła itp. wymagają ustawienia tacho na młoteczki.


Post Wysłano: 10 maja 2009, 18:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

rozważamy oficjalne zastosowanie oznaczeń w taho a apropo tego że nie nosi sie ładunku na plecach???nie zgodze sie z tobą Cyryl do końca bo chociażby dawny "plus" a dzisiejsza "Biedronka"w Kątach Wrocławskich wymaga własnego rozładunku i załadunku auta wiec mi nie mów że jak ganiam paleciakiem i sam ładuje auto choć nie na plecach czy przy załadunku owego np cementu gdzie rozplandekowywuje auto i zabezpieczam ładunek to jest czas dyżuru??? wybacz ale dla mnie dyżur to jest jak stoje pod firmą i oczekuje aż mnie wpuszczą pod rampe lub podobne okoliczności,a co ja mam wtedy na taho ustawione to zupełnie inny temat-zależy od pracodawcy i sposobu rozliczania i naliczania wynagrodzeń ale uwierz że pracowałem w takich firmach gdzie włączenie łóżka to było zło ostateczne i robiliśmy to tylko podczas pauzy krótkiej i długiej w minimalnym czasie wg obowiązujących przepisów ATER a wszystko inne to był dyżur bo i czekanie na zlecenie jest czasem dyżuru

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 10 maja 2009, 20:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
rozważamy oficjalne zastosowanie oznaczeń w taho a apropo tego że nie nosi sie ładunku na plecach???nie zgodze sie z tobą Cyryl do końca bo chociażby dawny "plus" a dzisiejsza "Biedronka"w Kątach Wrocławskich wymaga własnego rozładunku i załadunku auta...
jeżeli weźmiemy ilość transportu międzynarodowego i krajowego w całej UE (tam gdzie obowiązuje 561/2006) okaże się przypadek Biedronki stanowi tak niewielką część, że w rozważaniach można ją pominąć. trudno bowiem tworzyć prawo lub ustanawiać interprecję go dla całej UE biąrąc pod uwagę tak znikome odstępstwa od faktycznego stanu.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 14 maja 2009, 0:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

No własnie koledzy jak to jest z tym selektorem ?!...
Pewnego razu w nocy gdy zmuszony byłem zatrzymac się na przystanku aby podejść do znajomego aby się rozliczyc, przyczepił się do mnie patrol nocnej prewencji i pan policjant zapewne swietnie znający przepisy , stwierdził iż powinienem miec tacho nie na łóżeczko w tym Momocie, tylko na kopercie … popatrzyłem na niego jak na debila no ale nie będę się sprzeczał w koncu miał mnie na widelcu .
I jeszcze jedno np. ja gdy plandekuje naczepe [wywrotka] czy podczas kiprowania staram się przełączać tacho na młoteczki wlasnie po to żeby się nikt nie przyczepił .
Słyszałem ze w trakcie oczekiwania w kolejce po towar powinno się mieć na tacho koperte
Ok. …ale jak się czeka po węgiel nieraz 48h … ? i co dochodzi do tak kolokwialnej sytuacji ze kierowca po tych 48 h oczekiwania nieraz 6h pod wsypem wyjeżdża zadowolony i…musiał by stać i robi pauze !! chore …ale tak powinno być wedle przepisów…

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 14 maja 2009, 19:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 gru 2008, 20:11
Posty: 94
GG: 7673682
Samochód: Yamaha, Aerox

A asenizacje jak mają mieć?

Robota wygląda tak:

- Podjazd pod klienta (trzeba wysiąść otworzyć bramę, silnik pracuje)
- Wypompowywanie z szamba (ok 15min, silnik pracuje)
- Jazda na oczyszczalnie
- Zrzut (aby wysiadamy i podpinamy wąż, silnik pracuje)

Co 5 minut zmieniać ułożenie tacho?


Post Wysłano: 14 maja 2009, 21:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
A asenizacje jak mają mieć?

Robota wygląda tak:

- Podjazd pod klienta (trzeba wysiąść otworzyć bramę, silnik pracuje)
- Wypompowywanie z szamba (ok 15min, silnik pracuje)
- Jazda na oczyszczalnie
- Zrzut (aby wysiadamy i podpinamy wąż, silnik pracuje)

Co 5 minut zmieniać ułożenie tacho?

ustawić na młotki i na łóżko w czasie pauzy

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 15 maja 2009, 14:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 gru 2008, 20:11
Posty: 94
GG: 7673682
Samochód: Yamaha, Aerox

a 2 kwestia?

Mam tacho, ale w nich nie jest wymagane mam je legalizować?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: