Co do tej premiumki to ciekawe gdzie tankuje ten gaz jak większość stacji jest przystosowana do osobówek max do żuków

większość stacji to niskie budki z małymi placykami że ledwo się osobowym zawróci nie wiem czy na stacjach dużych koncernów pod dydtrybutorem gazu sie TIR zmieści
druga sprawa to problem z dostępnością LPG za granicą Polski
a na marginesie to jeździłem ivcami dieslami dmc do 5t zrobionymi na CNG w Darze Naaury w Wawie
i powiem jedno
porażka totalna !
auta muły totslne dosłownie nawey z tamwajami nie było startu
auta muliły na wolnych obrotach - jak się kręciło kierownicą to wspomaganie dusiło silnik na wolnych obrotach po prostu gasł
jak się chciało ruszyć bez zduszenia silnika to gazu trza było cisnąć na 80 % skoku pedału
no i problemy z rozruchem na zimnym silniku w zimie ( z 10 min kręcenia zanim auto zaczęło na luzie chodzić)
jednym słowem porażka totalna nie ma nawet porównania do najsłabszego diesla
w firmie było też kilka diesli i każdy się łapał chocby najbardziej zajechanego diesla niż by miał gazowca brać ( a w firmie koło 50 aut)