Cytuj:
są to dość ryzykowne wyliczenia.
Są to wyliczenia nieoficjalne, a osoba która to liczyła skorzystała z danych które były dla niej dostępne, jednak jak Sam stwierdziłeś wnioski były prawidłowe.
Cytuj:
koledzy patrzą na samochód ciężarowy przez pryzmat transportu międzynarodowego, gdzie auta robią po 100 tyś rocznie.
Z czego większość poza granicami kraju, czyli bez wpływu na liczbę wypadków w Polcse, ale z dużym wpływem na zmianę stosunku ilości bezszkodowo przejechanych kilometrów, nawet gdyby wypadki za granicą miewało nader często.
Wyniki wynikami, ale:
Cytuj:
Jeżeli chodzi o ilość spowodowanych wypadków/ofiar/rannych w roku 2006.
osobowe: 28228 / 2795 / 39351
ciężarowe: 4019 / 495 / 5435
motocykle: 858 / 141 / 919
pozostałe: 963 / 74 / 1184
Ja bym się w pierwszej kolejności tymi wynikami martwił i co zrobić aby było ich poprostu mniej, a nie kto ile wypadków spowoduje i daleki byłbym od stwierdzenia ...
Cytuj:
Masz racje, trzeba by zacząc od kierowców osobówek
... bo nie o to chodzi kto się za kogo będzie brać, ale co można zrobić żeby tych wypadków było mniej. Z resztą jak ja oprócz pracy jako kierowca ciężarówki, jeżdżę samochodem osobowym i paru innych kierowców ciężarówek też, to co w takim razie z nami, za nas też będą się brać czy jesteśmy zwolnieni.