Co do Kangoo łatwo załatwić tylną belkę poprzez wjeżdżanie tyłem na krawężnik. Trzeba też sprawdzić te łożyska w tej belce ponieważ one po 160 tysiach padają a regeneracja kosztuję około 1000 zł.
Spalanie takiego wolnossącego diesla w mieście i korkach to 7l/100km i to przy zwykłej jeździe bez fajerwerków. Te silniki XUD czy HUD w Reniach i Cytrynach są wytrzymałe zresztą jak wszystkie bez dopingu
Te które chodzą za 6 - 7 tyś zł są z Deutsche Post - u i już dużo ich jeździ. Można je rozpoznać po :
1. Żółtym malowaniu.
2. Boczne drzwi załadunkowe z obu stron.
3. Tylna klapa podnoszona do góry na teleskopach.
4. W przestrzeni ładunkowej masz dzidę do zawieszania toreb z listami.
5. Siatka zamiast ścianki grodziowej.
6. Spartańskie wyposażenie.
7. Małe i udokumentowane przebiegi
