Cytuj:
1. Jak wybierana jest stacja, na której robiony będzie przegląd? jak to wygląda w firmach małych a jak w dużych? Czy stacje diagnostyczne zawierają (np. cichą) umowę z właścicielem lub kierownikiem floty, żeby przeglądy były robione właśnie u nich? Czy może nikt nie zwraca uwagi na to, gdzie robiony jest przegląd i to kierowca decyduje (np. ma jedną zaznajomioną/ulubioną, albo po prostu znajduje gdzieś na trasie, kiedy wypada przegląd?)
Tzw, cicha umowa to chyba najczestszy przypadek, konkurencja wsród stacji duża więc wziatka się zdarza. I niemożliwe jest, żeby osoba odpowiedzialna za flote nie interesowała się tym gdzie robione są przeglądy.
Cytuj:
2. Jeżeli to kierowca decyduje, to co wpływa na wasz wybór? Są jakieś ciekawe rozwiązania, żeby przyciągnąć kierowców?
Poza wyjątkowymi sytuacjami, wybór stacji nie leży w kompetancjach kierowcy.
Cytuj:
3. Czy zazwyczaj robi się przegląd ciągnika i naczepy razem, czy oddzielnie?
Jeśli termin na ciągnika mam 1 stycznia a na naczepe 1 lipca to dlaczego mam robić je razem ??!!
Cytuj:
4. Czy legalizacje tacho robi się na tych samych stacjach diagnostycznych co przeglądy, czy gdzieś indziej? Ile kosztuje legalizacja?
To już nieco inna branża.
Cytuj:
5. Biorąc pod uwagę powyższe, czy lokalizacja stacji powinna być: blisko bazy, przy trasie, przy centrum logistycznym, przy warsztacie naprawczym/serwisowym?
Każda z zasugerowanych lokalizacji jest dobra, a najlepiej by było połaczyć wszystko naraz, np. 200m od ruchlwej drogi, w promieniu 10km są bazy firm posiadające w sumie 500 środków transportowych, po sąsiedzku są serwisy 3 producentów ciężarówek, a naprzeciwko drogi są centra logistyczne... echhh miszyn impasibul
Cytuj:
6. Czy macie ciekawe pomysły na to gdzie w okolicach Wrocka lub we Wrocku przydałaby się stacja diagnostyczna?
Niestety nie.