Jak w temacie... mianowicie. Jestem uczniem I klasy technikum spedycyjnego. Dostałem do napisania referat dotyczący przedsiębiorstw spedycyjnych mam wybrać 5 największych z całego grona(działających w Polsce) i tu pojawia się mój problem. Trzy mam wybrane jest to:
1.C.Hartwig
2.PEKAES
3.SKAT
Jakbyście mogli pomóc poprawiając mnie i doszukać mi jeszcze dwie, prosze...
nie gniewajcie się jak pomyliłem działy ale jestem nowy chociaż to nie jest żadne wytłumaczenie:)
BTW: Wymień te 5 największych firm w Polsce. Wątpię, żeby ktoś był w stanie to zrobić... Tak naprawdę "największych" firm jest sporo. Można wymienić nawet takie jak DHL, Schenker etc. Ale chyba nie w tym rzecz.
jeden oddział C. Hartwig nie płaci od co najmniej 5 lat. w jaki sposób jeszcze egzystuje i jest obecny na internetowych giełdach ładunków - nie wiadomo.
natomiast wierzytelności drugiego od 2 lat są obecne na rynku firm windykacyjnych.
w takiej sytuacji mówienie o kondycji C. Hartwig jest lekko zabawne.
GG: 8261240
W wolnym czasie mógłbyś jednak przepisać, choć trochę. Sam jestem ciekaw jak to opisałeś.
_________________ Ból z serca bliskich, a przesłanie dla Was.
Obudźcie się ludzie i przejrzyjcie na oczy jesteśmy tacy jak Wy i może to was zaskoczy ...
Witam mam podobny a wręcz identyczny problem jestem studentem budowy samochodów i ciągników wybrałem sobie temat pracy przejściowej przedsiębiorstwa transportowe przewozów międzynarodowych - analiza stanu istniejącego. Myślałem ze takie firmy będą się reklamować jaki duży tabor mają itp. a tu praktycznie nic, tak więc zwracam się do was z prośbą o podanie tak z 10 największych polskich firm transportowych i też z tyle największych firm działających na terenie polski ale nie koniecznie "naszych" chciałbym zaznaczyć że chodzi mi głównie o transport towarowy, samochodowy. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
jest kilka rankingow takich firm zarówno spedycyjnych jak i transportowych, logistycznych itd