Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 lut 2009, 10:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

Samochód: MP 3

Witam mam takie pytanie do was. Jak wyglada zawod kierowcy sprzedawcy?? czy oplaca sie to w ogole robic?

Post Wysłano: 02 lut 2009, 10:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

GG: 8426213
Samochód: Scania R420

Koledze chyba chodzi o przedstawiciela handlowego? :]

Post Wysłano: 02 lut 2009, 10:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

kierowca-sprzedawca to nie koniecznie musi byc przedstawiciel handlowy, np: ja jestem kierowca w hurtowni a na umowie o prace mam napisane kierowca-sprzedawca :/. Po co oni tak robią, to wydaje sie ze wrazie kontroli

Post Wysłano: 02 lut 2009, 13:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

nie nie przedstawiciel handlowy:) az tak glupi nie jestem zeby nie rozornic:D chodzi o to ze jedziesz sie zaladowac na samochod i jezdzisz do punktow z kasa fiskalna oni skladaja zamowienia ty zrzucasz towar z samochody bierzesz kase dajesz fakturke i jedziesz dalej:) jak wy to widzicie... przypominam ze to bylaby moja pierwsza praca na samochodach ciezarowych a prawko mam od grudnia:) czyli na poczatek:)

Ostatnio zmieniony 02 lut 2009, 17:26 przez DEMON, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 02 lut 2009, 17:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

Może koledze chodzi o funkcję "Kierowca-dostawca" ?

Post Wysłano: 02 lut 2009, 17:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

bez obrazy ale chyba jest napisane wszytsko jasne??:):) chcialem sie dowiedziec czy ktos juz tak pracowal.

Post Wysłano: 02 lut 2009, 17:29

Użytkownik

Użytkownik

Cytuj:
Witam mam takie pytanie do was. Jak wyglada zawod kierowcy sprzedawcy?? czy oplaca sie to w ogole robic?