Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 wrz 2008, 23:50

Użytkownik

Użytkownik

GG: 3246040
Samochód: Audi

Witam.
Nie jestem kierowcą ciężarowym, ani nie posiadam ciężarówki.
Postanowiłem zrobic konkurencję dla otomoto.pl i potrzebuję pomocy przy ustalaniu podziału oraz opcji jakie muszą zostac umieszczone w ogłoszeniu.

Aby trochę unaocznic obraz, staram się trochę czerpac z mobile.de. Postanowiłem iż dział nazywac się będzie "uzytkowe". W nim znajdzie się podział na następne kategorie. I tutaj już zaczyna się mój problem. Jak teraz podzielic, aby wyszukiwanie pojazdów było łatwe?
Myślałem podzielic na: ciężarowe do 3,5t, ciężarowe do 12t, ciężarowe powyżej 12t, maszyny budowlane, pojazdy komunalne, pojazdy rolnicze, wózki widłowe, przyczepy, naczepy, ciągniki siodłowe (kolejnośc losowa). Czy jest to dobry podział na polski rynek? A może inny byłby lepszy?

Kolejnym problemem z jakim się borykam, są opcje jakie użytkownik może wybrac, ograniczając tymsamym wynik wyszukiwania. Opcje mogą byc inne dla każdej kategorii, mogą to byc opcje do zaznaczenia, wybrania lub wpisania.
Proszę w miarę możliwości o szeroką pomoc, jestem w gruncie rzeczy zielony w tym temacie, a czas nagli.
Mam nadzieje, że wybrałem dobry dział, jezeli nie, prosze moderatorów o przeniesienie.

Post Wysłano: 02 wrz 2008, 5:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

podział w miarę dobry:
1. 3,5t DMC graniczna wartość zezwoleń na wykonywanie transportu, oraz pojazdy te mogą wjeżdżać wszędzie gdzie osobowe w centrum miast, czyli dystrybucyjne - kurierskie,
2. 7,5t DMC pojazdy takie w całej Europie (oprócz Polski) mogą jeździć w dni świąteczne, używane do zaopatrzenia sklepów, są przeważnie zaopatrzone w windę samowyładowczą,
3. 12t DMC odpowiadająca w Polsce wartość punktu 2 oraz graniczna wartość opłat autostradowych w Niemczech,
4. 16t DMC jest wielkość powyżej której określa się pojazdy ciężkie w statystykach itp.
5. 16t DMC powyżej pojazdy ciężkie.