Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 lip 2008, 14:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 sty 2008, 11:07
Posty: 83
GG: 1
Samochód: Scania
Lokalizacja: Maz/podl

Czy da sie jakoś wyregulować siodło, bo ma lekkie luzy? Czy może ta śrubka z boku do tego służy?

_________________
Usuwanie ograniczenia mocy/adblue Scania


Post Wysłano: 26 lip 2008, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Oczywiscie że się da.Wpierw warto jednak chociaż obejrzeć miejsce gdzie spoczywa sworzeń gdy zamek jest zamknięty czy nie jest wybite na boki.Wtedy tylko wymiana zestawu naprawczego.
Ta "śrubka" z boku służy do kasowania luzu właśnie. WYKRĘCAJĄC ją (bo niektórzy robili dokładnie odwrotnie) powoduje się głębsze wsuwanie klina blokującego zamek.Z reguły jeden-max. dwa obroty wystarczą.
Jeśli trzeba wymienić zestaw naprawczy to nie jest to ani wielka "filozofia" a nie jakiś kosmiczny koszt.Nie chcąc demontować całego siodła da się i tak zrobić, tylko trzeba się trochę ubrudzić :)

_________________
ego


Post Wysłano: 27 lip 2008, 15:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Ta "śrubka" z boku służy do kasowania luzu właśnie. WYKRĘCAJĄC ją (bo niektórzy robili dokładnie odwrotnie) powoduje się głębsze wsuwanie klina blokującego zamek.Z reguły jeden-max. dwa obroty wystarczą.
Niezapomnij o zabezpieczeniu nakrętką, która znajduje się głębiej siodła, na tej samej śrubie. Jeżeli nie zabezpieczysz, to luz znów się pojawi. :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: