Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 kwie 2008, 20:57

Użytkownik

Użytkownik

Witam, jestem młodym kierowcą zadzwoniłem do firmy i powiedziano mi że mogę jeździć na SKOCZKA chciałem się zorientować co to za rodzaj pracy i jak ona wygląda. Jeśli było to już omawiane na forum to proszę o link.

Post Wysłano: 01 kwie 2008, 21:13

Użytkownik

Użytkownik

GG: 3235417

Z tego co wiem to...jazda na skoczka polega na tym, iż jeździsz tylko wtedy gdy któryś z aktualnej obsady kierowców idzie na zwolnienie.
Np. ktoś chce mieć tydzień wolnego to wtedy Ty siadasz na jego auto i przez tydzień jeździsz.
To tak ściśle mówiąc.

Post Wysłano: 01 kwie 2008, 22:49

Użytkownik

Użytkownik

GG: 0

Witam.
Różnie wygląda praca na skoczka:
1; Jedziesz jako drugi kierowca i powiedzmy masz płacone za dniówki i oczywiście nie jest twój samochód. Ten przypadek może być stosowany jako że z jednym kierowcą [jednym autem}
ale przeważnie praca jako skoczek polega na dosłownie przesiadaniu się z samochodu do samochody non stop rypać {choć nie zawsze}i to jeszcze najczęściej na granicy poprostu do innego auta z firmy.. Większość tak to przechodziła. Takie są męczące początki bez doświadczenia, ale da się przeżyć bo to przeważnie szef robi na 3 miesiące by cię sprawdzić i wtedy myśli o następnym aucie :D :D
2; Drugi przypadek to taki jak napisał kolega wyżej.

Pozdrawiam

Post Wysłano: 01 kwie 2008, 23:22

Użytkownik

Użytkownik

Dziękuje za wyjaśnienie, mam jeszcze pytanie odnośnie naginania czasu pracy, zdaje sobie sprawe że jest to karane ale odmawiajądz szefowi, może on pomyśleć że nie chce mi się pracować czy coś w tym rodzaju... :/ Jak wtedy mam z nim rozmawiać, może macie jakąś rade ?
Pozdrawiam

Post Wysłano: 04 kwie 2008, 20:30

Użytkownik

Użytkownik

Mówisz a będziesz pan płacił kary to ja wtedy będę naginał czas mój tatko zawsze tak mówi

Post Wysłano: 04 kwie 2008, 20:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

Cytuj: