
Maska w Scani seri4 zazwyczaj nie ma zabezpieczenia i otwierana jest z zewnątrz przez jej pociągnięcie zdarzają się jednak egzemplarze z końca seri4 gdzie trzeba odbezpieczyć klapę w kabinie.Rączka do odbezpieczenia jest widoczna po otwarciu drzwi kierowcy na słupku.Po otwarciu klapy by dostać się np. do miarki oleju należy otworzyć lewy boczek przez jego pociągnięcie do siebie.
Biegi :mały przełącznik od półbiegów w dolnym położeniu masz połówki w górnym cały bieg załanczane są po wciśnięciu sprzęgła oczywiście możesz przełączyć przełącznik wcześniej lecz półbieg wejdzie Ci dopiero po wciśnięciu sprzęgła.
Zakres wysoki i niski czyli duża mała skrzynia przełączenie pomiędzy tymi zakresami następuje dopiero w pozycji neutralnej (na luzie).Podniesienie przycisku górna skrzynia czyli wysoki zakres, opuszczenie przycisku niski zakres mała skrzynia.
Hamulec ręczny mało widoczny na tym zdjęciu ale znajduje się z prawej strony kierowcy niektóre skakanki są dodatkowo wyposażone w tak zwany zbijak taki dodatkowy hamulec ręczny który jest zaworem bezpieczeństwa że po zejściu pewnej ilości powietrza z układu hamulce zostają zablokowane.Po nabiciu powietrza spuścisz hamulec ręczny jeżeli przy próbie ruszenia będziesz czuł że koła nadal są zablokowane w okolicach dźwigni hamulca ręcznego powinien znajdować się wystający przycisk którego należy wcisnąć.
Takie podstawowe informacje. Życze powodzonka na egzaminie.
Zdjęcia wykorzystane ze strony
http://www.allegro.pl
Zdjęcie drążka zmiany biegów użyte z forum w.c. od
Moderatora Jacka mam nadzieje że nie ma przeciwskazań
