Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2008, 18:27
Posty: 3
GG: 4077773

Wkoncu trafilem na firme ktora zgodzila sie przyjac swiezaka.Firma ta zajmuje sie produkcja,sprzedaza betonu towarowego,oraz handlem kruszywami.Najprawdopodobniej bede jezdzil betonomieszarka,choc dyrektor mowil ze moze to byc tez wywrotka.Jezeli trafie na betonomieszarke bedzie to Jelcz,a jak na wywrotke to Kamaz.Nie bede ukrywal ze jestem zielony,bo duzymi wozami jezdzilem tylko na kursie,wiec prosilbym o jakies rady doswiadczonych kolegow,azeby nic nie spaprac :oops:

A w szczegolnosci chodzi mi o:
Jak poruszac sie w terenie trudnym,typu zwirownia,czy tez zablocony plac budowy,na co zwrocic uwage,kiedy wlaczac blokade.

Na co zwrocic uwage podczas obslugi auta.

Jak to mniej wiecej wyglada z papierami,ktore powinienem miec przy sobie w takiego rodzaju przewozach.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Kiedy wlączyć blokadę, to pół biedy.Wtedy po prostu ,gdy jedno kolo sie kręci -choćby po zjechaniu na pobocze, w błocie- a drugie stoi.Na przykład na asfalcie. Problemem bardzo ważnym jest by blokady NIE ZAPOMNIEĆ WYŁĄCZYĆ. Na pusto, pół biedy. Ale po załadowaniu remont lub wymiana tylnego mostu gwarantowane.A to dość droga impreza.Niektóre auta mają sygnalizacje włączenia blokady,ale nie wszystkie.Dlatego bardzo uczulam.

_________________
ego


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 wrz 2007, 10:01
Posty: 1208
Lokalizacja: Janów k.Częstochowy

Cytuj:
Kiedy wlączyć blokadę, to pół biedy.Wtedy po prostu ,gdy jedno kolo sie kręci -choćby po zjechaniu na pobocze, w błocie- a drugie stoi.Na przykład na asfalcie.
Lepiej włączyć zanim zacznie się kręcić, wtedy może już być za późno.

_________________
Pozdrawiam
Leszek


Straż pożarna Częstochowa


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Należy dodać, bo o tym nie wspomnieliście, że blokadę załącza się tylko stojąc - koła nie mogą się kręcić!

_________________
Czerwone i bure


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
Należy dodać, bo o tym nie wspomnieliście, że blokadę załącza się tylko stojąc - koła nie mogą się kręcić!
Fakt. Przyznam,że nawet mi się nie pomyślalo,ze mógłby ktoś "w biegu" klawisz blokady wciskać.A przecież mógłby z nieświadomości. Dzięki za słuszną i bardzo ważną uwagę.

_________________
ego


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: