Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 lut 2008, 1:46

Użytkownik

Użytkownik

GG: 0

Witam

Jestem kierowcą ciężarówki i mam problem. Chodzi o to, że dosyć często nie wyrabiam się zgodnie z tachografem. Taka praca. Słyszałem, że można tą sprawę rozwiązać za pomocą magnesu neodymowego. Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim. Proszę więc aby ktokolwiek znający się na tym mógłby mi poradzić w tej sprawie wszelkie szczegóły. Rozumiem, że forum jest publiczne, dlatego zachęcam do pisania do mnie na PW

Pozdrawiam

Post Wysłano: 05 lut 2008, 3:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

Wiem że można takie wałki robić np. z licznikiem od prądu czy gazu, silne pole magnetyczne wytwarzane przez magnes neodymowy spowalnia badź zatrzymuje pracę licznika. Niewiem czy z tacho to działa, ale za to na sto procent jestem pewien że z licznikami jest to przestępstwo ścigane z urzędu, więc jeśli z tacho to działa to napewno jest tak samo.

Post Wysłano: 05 lut 2008, 7:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

przede wszystkim musisz sobie zadać pytanie: czy w Twoim interesie jest pracować 12h na dobę lub więcej? czy w imię tej chęci do pracy jesteś gotów łamać prawo i ponieść za to konsekwencje?

czy nie lepiej siąść z innym kierowcą i omówić sprawę, może źle organizujesz czas może jazdę? może inni są w stanie Ci coś doradzić?

Post Wysłano: 05 lut 2008, 17:23

Użytkownik

Użytkownik

Pomijając już aspekty prawne, z 80% pewnością mogę stwierdzić że po jednej takiej zabawie licznik będzie musiał przejść co najmniej regulację.

Post Wysłano: 07 lut 2008, 23:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

Sprawa wyglada tak:
da sie ale...............
trzeba miec odpowiedni magnes za slaby nic nie zdziala natomiast jesli przesadzimy z polem mozliwe jest uszkodzenie impulsatora i nawet tachografu.....wiec chyba ryzykowna zabawa.