wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Nowe Renault Magnum https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=12055 |
Strona 1 z 9 |
Autor: | Dino [ 18 gru 2007, 17:33 ] |
Tytuł: | |
New Renault MAGNUM ![]() ![]() ![]() ![]() Greetings Dino ![]() |
Autor: | patryk691 [ 18 gru 2007, 18:35 ] |
Tytuł: | |
No no z zewnątrz wygląda lepiej ta atrapa i w środku też nie widać za wiele ale na pewno będzie więcej schowków i dobrze bo w magnum było ich trochę mało no i ten glob nie jest czasami wyższy?? ![]() |
Autor: | skoczek69 [ 18 gru 2007, 20:07 ] |
Tytuł: | |
No wyższy wyższy ![]() |
Autor: | Mihu [ 18 gru 2007, 20:10 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: czy coś się jeszcze zmieni, mam tu na myśli silniki.
Silniki póki co bez zmian - DXi 13 460 i 500 Euro 4 i 5...
|
Autor: | Bono29 [ 18 gru 2007, 20:13 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Silniki póki co bez zmian - DXi 13 460 i 500 Euro 4 i 5...
szkoda... gdyby była jakaś V-ka to dla mnie to byłby już ideał... Czy mi się wydaje czy renault magnum był produkowany jako ciągnik 6x4? A czy teraz dalej jest? |
Autor: | skoczek69 [ 18 gru 2007, 20:18 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: szkoda... gdyby była jakaś V-ka to dla mnie to byłby już ideał...
Wątpie w to że będzie V'łka bo renault ma silniki od volvo a volvo V'łek nie produkujeCytuj: Czy mi się wydaje czy renault magnum był produkowany jako ciągnik 6x4? A czy teraz dalej jest?
Wszystkie 3 osiowe ciągniki i podwozia magnum widziałem tylko 6x2, chociaż też kiedyś mi się wydawało że było 6x4Mihu fajnie by było gdyby w renault zawitało jakieś np 600 koników, z tego co mi wiadomo renault ma we flagowym (najmocniejszym i najbardziej wypasionym) wozie najsłabszy silnik z wielkiej siódemki. |
Autor: | Mihu [ 18 gru 2007, 20:33 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Mihu fajnie by było gdyby w renault zawitało jakieś np 600 koników, z tego co mi wiadomo renault ma we flagowym (najmocniejszym i najbardziej wypasionym) wozie najsłabszy silnik z wielkiej siódemki.
Spójrz na to z innej strony. Optymalna moc silników ciągników dalekodystansowych stosowanych w Europie to przedział 420 - 480KM, i takie też ciagniki najczesciej są kupowane przez naszych przewoźników. Silniki mocniejsze to margines, a ich opracowywanie jest bardzo kosztowne (trzeba dopasować odpowiedni układ jezdny, przeniesienie napędu, etc, etc.). Kosztowne na tyle, ze niemal nigdy producent nie odzyskuje pieniędzy w to włożonych przez sprzedaż najmocniejszego modelu, więc musi stratę nadrobić w inny sposób. Jaki? Podnosząc cenę pojazdów najchętniej kupowanych...
|
Autor: | skoczek69 [ 18 gru 2007, 20:54 ] |
Tytuł: | |
Wiem o tym o czym mówisz i przedtem właśnie myślałem o optymanej mocy, i masz rację w swoim poście. Tyle że wiesz niektórym może troche właśnie tego brakuje. Ale mniejsza oto właśnie na stronie oglądałem zdjęcia nowego magnum i z tego co wyczytałem to kabina będzie wyższa o 18 cm, silniki te same jak już wcześniej Mihu wspomniał. Design trochę się zmienił, moim zdaniem na jeszcze lepszy. Ten wóz się chyba nigdy nie zestarzeje, zawsze będzie dla mnie tym jedynym ![]() |
Autor: | Radiance [ 18 gru 2007, 22:07 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Design trochę się zmienił, moim zdaniem na jeszcze lepszy. Ten wóz się chyba nigdy nie zestarzeje, zawsze będzie dla mnie tym jedynym
No i tutaj masz racje. Każdy mi mówi, że Magnum w swoich coraz to nowszych generacjach wygląda tak samo. Ciężko się dziwili mi, jak ja umiem rozpoznać Magnum DxI od starszego Modelu z silnikiem Macka. A jednak coś się zmieniało, skoro potrafiłem. Każdy model ma to " coś " w sobie. I tak jak z Mihem gadałem, ten model jest taki, jaki sobie go wyobrażaliśmy. I tak powinno pozostać ![]() ![]() |
Autor: | łukasz [ 19 gru 2007, 12:21 ] |
Tytuł: | |
No i wreszcie mamy powiększonego klasyka.Widać jak niewiele(podwyższenie) może dać tak wiele... ![]() ![]() ![]() Może ten wątek powinien się znaleść w nowym temacie?... |
Autor: | skoczek69 [ 19 gru 2007, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: o ile dobrze widzę to nad górnym łóżkiem też chyba mamy schowki...?
Chyba tak bo na ostatnim zdjęciu widać coś nad krawędzią łóżka, a i zauważyłem że zmniejszyli otwieraną część bocznych okien i fajnie bo są czerwone lampy w podsufitce.
|
Autor: | Radiance [ 19 gru 2007, 14:23 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: o ile dobrze widzę to nad górnym łóżkiem też chyba mamy schowki...?
Chyba tak bo na ostatnim zdjęciu widać coś nad krawędzią łóżka, a i zauważyłem że zmniejszyli otwieraną część bocznych okien i fajnie bo są czerwone lampy w podsufitce.![]() ![]() |
Autor: | Vince [ 19 gru 2007, 16:13 ] |
Tytuł: | |
No właśnie na stronie renault trucks jest wiele informacji i zdjęć na temat tej magnumki. ![]() Kabina magnum jest o 18cm wyższa. Zwiększono ilość schowków całkowita ich pojemność --> 1.050 l |
Autor: | Maciekk [ 19 gru 2007, 17:41 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Kabina magnum jest o 18cm wyższa.
To chyba teraz jest to najwyższa kabina spośród aut wielkiej siódemki ? ![]() |
Autor: | Peres [ 19 gru 2007, 18:29 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: Kabina magnum jest o 18cm wyższa.
To chyba teraz jest to najwyższa kabina spośród aut wielkiej siódemki ? ![]() Jesli chodzi o nowe Magnum to jak dla mnie poezja ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Gris [ 19 gru 2007, 19:28 ] |
Tytuł: | |
Koledzy to kiedy będzie data premiery a swoją drogą nigdy nie byłem przekonany co do magnumki a ta to mi się naprawdę podoba ![]() |
Autor: | AdekS [ 19 gru 2007, 19:33 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ...wreszcie zmniejszona ta potężna konsola(pozostałość po dawnym lewarku zmiany biegów)
Jestem tylko ciekawy jak będzie wyglądać ta konsola z lewarkiem (manualna skrzynia biegów), skoro została tak zmniejszona?
|
Autor: | Edler [ 19 gru 2007, 19:36 ] |
Tytuł: | |
Fajna furka.Teraz to już dach będzie równo z naczepą ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Heniu [ 19 gru 2007, 20:07 ] |
Tytuł: | |
Widać że Reno stara się i nieżle im to wychodzi ![]() ![]() |
Autor: | łukasz [ 19 gru 2007, 20:07 ] |
Tytuł: | |
Masz rację AdekS-też mnie ciekawi wygląd konsoli z normalnym lewarkiem zmianyu biegów... ![]() ![]() |
Strona 1 z 9 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |