z tym spalaniem to jest kwestia egzemplarza też,i niestety Scania dość korzystnie wypada w tej klasyfikacji,i trzeba też dodać jakim momentem obrotowym dysponujemy-powiem krótko-114-380KM-od 26-30 przy pełnym obciążeniu na równym terenie,na tych samych trasach eksploatowałem DAFa 95XF480 od 27-32,te rozbierzniści wynikają w zalerzności od pory roku i warunków atmosferycznych,430 w XF zachowuje podobne parametry,z tym że
wyniki podane przeze mnie dla Scani nie są jakimś wynikiem wyżyłowanym tylko przy normalnej eksploatacji-but,nadmienie iż pomimo swej toporności też ciekawym rozwiązaniem jest premium w dci-jest awaryjne to fakt,ale przy 15 tonach na italie i zpowrotem zeszłem do 22l latem i miałem dużo czasu,ogulnie podsumowywując to trzeba patrzyć w jakim euro jest wóz,np 2 zawsze będzie mniej paliła od 3,a te 40 na Iveco???no mógłbym też jezdzić w takiej firmie
