wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Heisterkamp, Szczecin https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1683 |
Strona 5 z 20 |
Autor: | siffuz [ 08 sie 2006, 1:46 ] |
Tytuł: | heisterkamp b.v. |
Witam mobilki, wlasnie zwolnilem sie z tamtad. Auta bez klimy, osiolki, 340-114 Scania i Dafiki 380, czasem w automacie. Ok Benelux i rure jeszcze wydola ale ja jezdzilem z kontenerami ECS po Anglii. Np. Zeebrugge-Livingston [Szkocja] katorga Scania bez polbiegow lapa boli, czesto bez weekendowki, albo 2-3 tyg tylko po Anglii, ok zarobisz te 1200E ale stracisz tez troche. Teraz robie to samo ciagam ECS ale dla Angola i mam 2 razy tyle i w funtach. Jesli ktos chce zdobyc doswiadczenie polecam jako stala-dluzsza praca to szkoda nerwow i czasu. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | łukasz [ 08 sie 2006, 17:49 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem firma nie jest rewelacyjna, ale nie jest jeszcze aż takim syfem jak De Rooy... Kasa raczej jest na czas, podstawa ok, tylko troche lipa z tymi słabymi autami i że bez klimy... Ale jest pewne, ze tarczki są ok i człowiek wypoczywa także, a nie tylko wsiadaj i jedz... ![]() |
Autor: | Pazdz [ 08 sie 2006, 17:50 ] |
Tytuł: | |
siffuz w którym oddziale byłeś? [ Dodano: Wto, 08.08.2006, 18:06 ] Co do HKP, to tak jak pisałem, jedni narzekają, drudzy nie narzekają. Mój ojciec nie zachwala, ale w tym momencie to jest najlepszy ukł., bo szczecińskie firmy do dziadostwo i: 1. nikt go nie gania (tacho) 2. wypłata na czas 3. wysokośc wypłaty zadowalająca (jak dla niego) 4. wyżwyienie na zachodzie go praktycznie nic nie kosztuje, bo raz w tyg. ma dostawę z Polski ![]() Co do tych smiesznych pism, co przysyłają, to nie wiem czy ktoś je traktuje na poważnie. A już napewno by ich nie przysłali, gdyby spora grupka naszych Rodaków nie była taka zachłanna na firmowy olej napędowy. |
Autor: | siffuz [ 08 sie 2006, 23:10 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() |
Autor: | lukaszml [ 08 sie 2006, 23:14 ] |
Tytuł: | |
A czym tam w Anglii jeździsz... ![]() ![]() |
Autor: | wojtekkoniu [ 08 sie 2006, 23:15 ] |
Tytuł: | |
Co to za spedycja ECS? Jakiś link? |
Autor: | Pazdz [ 08 sie 2006, 23:20 ] |
Tytuł: | |
Możliwe, ze tak. Mój ojciec dojeżdża do pracy z drugim kolega ze Stargardu. Narazie pracuje, bo nic innego, lepszego nie ma, tylko zastanawia się, czy nie lepiej przejść do Treleborga, bo bliżej, wypłata ta sama, a na drogach spokój. Dawno się zwolniłeś?? Teraz w Gent jest dwóch nowych Polaków, bo poprzedni odszedł. Największy kołchoz jest w Oldenzalu. [ Dodano: Wto, 08.08.2006, 23:22 ] Cytuj: Co to za spedycja ECS? Jakiś link?
http://www.ecs.be/
|
Autor: | siffuz [ 08 sie 2006, 23:23 ] |
Tytuł: | |
MB 2543-25TON,430KM-ECS to European Container Service-kontenery morskie tylko 45angielskie,w europie sa 40 w polsce np. Kazdy kto kulal po wyspie wie tu kontener to podstawa przeciez wszystko musi tu przyplynac. |
Autor: | Pazdz [ 08 sie 2006, 23:23 ] |
Tytuł: | |
A siffuz powiedz jeszcze jak z domem, widzisz, czy nie? A może mieszkasz w GB??? |
Autor: | siffuz [ 08 sie 2006, 23:27 ] |
Tytuł: | |
juz ci mowie Pazdz#026,wyjezdzam rano wracam po poludniu dlatego ostatnio czesto tu siedze.tu poprostu konczysz robote zabierasz tarczke i do domu. Mieszkam tu przynajmniej na razie jestem mlody takze poki mam moc to probuje.Zabralem zonke i juz.Choc brakuje mi tej ostrej trucerki czasem |
Autor: | Pazdz [ 08 sie 2006, 23:30 ] |
Tytuł: | |
A no to dobrze i powodzonka życzę. Mój ojciec to jak to się mówi, "za stary pomidor, zeby go przesadzać". ![]() ![]() |
Autor: | siffuz [ 08 sie 2006, 23:38 ] |
Tytuł: | |
jakis miesiac temu ale nagralem sobie tu tyrke jeszcze jezdzac w HKP,tylko czekalem jak mnie napna,no i dlugo nie czekalem kazali mi sie przeprowadzac na 3 auto w ciagu 10dni,kumasz,te wszystkie pierdulki z trucka,lodowka,etc.etc. Tate kojarze,pod P&O jezdzil ale glowy nie dam. Slyszalem o tej szwecji mialem tam isc zaraz po przyjeciu ale pamietasz zime nie chodzi mi o warunki na drodze tylko ze w wielu autach poprostu siada webasto nie raz przez to byla zadyma i ktos poprostu pakowal manele. Sam tak mialem na wiosne na szczescie 3dni przed zjazdem pisalem o pisalem a i tak nast.driver pojechal w trase bez ogrzewania bo auto ma jezdzic i to sa te pierdulki co najbardzej wkorzaja. Zreszta ludzie maja dzieci kredyty wiec ciezej im to z dnia na dzien ja mam tylko i az zonke i psa i kredytow brak wiec rozumiesz,a ty gdzie kulasz PAZDZ#026.POZDRO. ![]() [ Dodano: Wto, 08.08.2006, 22:43 ] edwin to kutwa falszywa,na szczescie pod P&O tylko pierwsze2 tyg kulalem bo nie bylo jeszcze kontenerow w HKP. Ale wtedy sie najezdzilem Rura-francja-uk. Pozniej to padalo na ryj bo coraz wiecej chlopakow przychodzilo ![]() |
Autor: | siffuz [ 09 sie 2006, 0:53 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() |
Autor: | łukasz [ 09 sie 2006, 11:03 ] |
Tytuł: | |
To z tego co rozumiem to kolega siffuz jezdzi 3 osiowym ciągnikiem siodłowym MB Actros,bo oznaczenie 2543 zawsze kojarzyło m i się z zestawami przyczepowymi-ale konener 45' można włożyć jedynie na naczepę bo o ile sie nie myle to ma on coś koło 14m i jest troszkę dłuższy od klasycznej naczepy...?Jak coś spaprałem to mnie porawcie... ![]() ![]() |
Autor: | Pazdz [ 09 sie 2006, 16:11 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie tak. Kolega siffuz jeździ trzy-osiowym ciągnikiem, takim, jak większość ciągników w Wielkiej Brytanii. Oznaczenie "25" to oczywiście łączny nacisk na osie. Kontener 45' jest dłuzszy od standartowej 40' o 1,2 m, czyli ma długość 13,2 m, bo 40' ma 12 m. A 14 m byłoby niezgodne z angielskimi przpisami, gdyż jeśli chodzi o długość naczepy, to ta pozostaje niezmienna w stosunku do europejskich norm - 13,6 m. |
Autor: | łukasz [ 09 sie 2006, 23:46 ] |
Tytuł: | |
Tak myślałem,ale jakoś mi się tak dziwnie skojarzyło...A co do tych 3 osiowych ciągników to w Anglii częsty widok-podobnie zresztą jak wyższa wysokość zestawów angielskich... |
Autor: | Długi [ 10 sie 2006, 0:04 ] |
Tytuł: | |
łukasz No masz racje przykład: Axor jako ciągnik 3-osiowy był lub nadal jest dostępny tylko na tamtejszym rynku. Pazdz#026 A jak wygląda sprawa tankowania itp. ? |
Autor: | siffuz [ 10 sie 2006, 0:05 ] |
Tytuł: | |
![]() Musze tez dodac ze kontenery czesto sa przeladowane i te 340 a w sumie to ze 300KM w HKP to naprawde proba nerwow. Ale 430 wystarcza w zupelnosci choc Miecia wole w osobowkach,szczegolnie tych starszych. Pozdro chlopaki. ![]() ![]() |
Autor: | łukasz [ 20 sie 2006, 17:37 ] |
Tytuł: | |
No bardzo ładna galeryjka wozów w charakterystycznym biało-czerwono-niebieskim kolorze... ![]() ![]() |
Strona 5 z 20 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |