Rejestracja:14 sie 2008, 12:59 Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV
Niezbyt ogarniam elektrykę w pojeździe, zatem pytanie do posiadaczy Iveco (Stralis, Eurocargo) - jak padła Wam przetwornica od radia (wnioskuję po tym że tak jest w tym egzemplarzu, bo oryginalne radio nie gra w samochodzie, natomiast "gra" w drugim pojeździe oraz było sprawdzane w warsztacie), to wymienialiście owy element czy po prostu w miejsce oryginalnego radia wrzucaliście radio 12/24V?
I drugie pytanie - czy po podłączeniu tylnych obrysówek diodowych, np. Aspocka (w miejsce oryginalnych Iveco), będzie wyrzucał błąd na desce czy lepiej nie kombinować i założyć mu żarówkowe?
Nie wiem jak w eurocargo, ale w stralisach przetwornice są nad środkowym schowkiem w kabinie, nad tym co sięgasz ręką.
Błąd żarówek to zależy jak masz skonfigurowany MUX, ale jak były żarówki, obawiam się że będzie magiczny trójkącik.
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Pany. Pytanie techniczne dla kolegów ze Śląska. Jadąc A4 od Wrocławia jak najlepiej się dostać do Bielska- Białej? A1 przez Żory na Skoczów, czy może 86 przez Tychy i dalej 1 prze Czechowice- Dziedzice? Albo opcja nr. 3 to od Żor DW 935 na Pszczynę i do DK1. Przez Skoczów patrzę że najwięcej za e-tolla wyjdzie, ale chodzi mi też o czas, tak żeby jak najpłynniej przejechać. Około 8 startuję ze Strzegomia, jeżeli to robi jakąkolwiek różnicę.
Ja na Skoczów nigdy nie jadę bo mnie ta droga denerwuje, najczęściej właśnie A1 na Żory i potem Pszczyna, oczywiście tyłem miasta przez park bo jak widzę obwodnicę ze światłami to dostaje torsji. Na Tychy też ok czasowo podobnie tylko więcej kilosów, i świateł też sporo już przed Pszczyną.
Ja na Skoczów nigdy nie jadę bo mnie ta droga denerwuje, najczęściej właśnie A1 na Żory i potem Pszczyna, oczywiście tyłem miasta przez park bo jak widzę obwodnicę ze światłami to dostaje torsji. Na Tychy też ok czasowo podobnie tylko więcej kilosów, i świateł też sporo już przed Pszczyną.
A ja mam całkiem na odwrót ze Skoczowem i Pszyczyną, ale to wszystko zależy gdzie do tego Bielska.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Ja na Skoczów nigdy nie jadę bo mnie ta droga denerwuje, najczęściej właśnie A1 na Żory i potem Pszczyna, oczywiście tyłem miasta przez park bo jak widzę obwodnicę ze światłami to dostaje torsji. Na Tychy też ok czasowo podobnie tylko więcej kilosów, i świateł też sporo już przed Pszczyną.
A ja mam całkiem na odwrót ze Skoczowem i Pszyczyną, ale to wszystko zależy gdzie do tego Bielska.
Jeżdżę tam po sąsiedzku dość dużo ostatnim czasem i ja prywatnie wolałabym przez Skoczów. No, ale generalnie obie te drogi mają swoje wady i to tak naprawdę kwestia gustu. Czyli albo 935 albo 81. Na pewno odpuściłbym przez Tychy, bo to bez sensu.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Jeżdżę tam po sąsiedzku dość dużo ostatnim czasem i ja prywatnie wolałabym przez Skoczów. No, ale generalnie obie te drogi mają swoje wady i to tak naprawdę kwestia gustu. Czyli albo 935 albo 81. Na pewno odpuściłbym przez Tychy, bo to bez sensu.
Dzięki. Pojadę w stronę Skoczowa i najwyżej będąc bliżej przejrzę trasę przez tą 935, natężenie ruchu i zobaczymy
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3639
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Jakby kto się zastanawiał jaki jest najlepszy tir, to na pewno nie Reno. Kania ma jednego przeciwnika mniej. Zaś w następnej Rupieciówce T460 wałek rozrządu do wymiany. Dobrze, że dużo ich nie zostało we firmie.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Nie wiem, nie znam się, ponoć stały temat i chyba w Bydgoszczy to robią. Fciomy i jeszcze parę innych tematów również się pokrywa. Za to wiele opinii czytałem, że z dwojga złego mniej to problematyczne niż DAF E6.
Belsko- Biała ogarnięta. Pojechałem przez Skoczów, wróciłem przez Pszczynę. Z tych dwóch dróg przez Skoczów lepsza wg mnie, tyle tylko że jakoś dłuży się ta droga. W Pszczynie koło parku pojechałem. A na powrocie kolegę Łysego widziałem, koło zjazdu na Gogolin. Tyle że późno zobaczyłem więc nie zdążyłem zareagować, a na CB bez odpowiedzi
Tam niema dobrej drogi, obie są dupiate, na Skoczów pierdyliard świateł już na wylocie z Żor, a za Pszczyną od Czechowic to samo stop&go jak ktoś to lubi cały czas z lekkim to jeszcze a jak się ciągnie kotwice to można dostać pier*o*ca.
Tam niema dobrej drogi, obie są dupiate, na Skoczów pierdyliard świateł już na wylocie z Żor, a za Pszczyną od Czechowic to samo stop&go jak ktoś to lubi cały czas z lekkim to jeszcze a jak się ciągnie kotwice to można dostać pier*o*ca.
No właśnie na powrocie przez Pszczynę to zauważyłem. Przez Skoczów na pełno jakoś poszło. Świateł trochę jest, ale ruch był mały i dobrze to szło. Fotoradarów tam za to jest co niemiara.
Mp4 183 tys. Km . Sprężarka powietrza właśnie się pożegnała . Koleszka z firmy dzwonił ze w trakcie wymiany
MP4 chyba również do wykreślenia z listy "najlepszy tir",
Niedawno znowu ktoś wspominał że rozrusznik nie wytrzymał 300 tys.,
Może lepszy już byłby Ford?
Jest może na WC ktoś kto użytkuje Forda dłuższy czas? Jak wygląda awaryjność podstawowych podzespołów po przebiegu 300+ bądź 500 tys km?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], TwoStepsFromHell i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę