[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego :: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2 - Strona 3116
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://www.wagaciezka.com/

Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2
https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41375
Strona 3116 z 3544

Autor:  andy the driver [ 14 lut 2021, 10:49 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
tga i tgs nie są konstrukcyjnie takie same? Są tam jakieś różnice poza wyglądem?
Różnią się nieco wewnątrz kabin, wg mnie na niekorzyść TGSa. Poza tym silnik E4 w TGS jest dużo bardziej kłopotliwy niż E3 w TGA. Mamy jedno i drugie i TGS to porażka.

Autor:  Luka [ 14 lut 2021, 11:20 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

E no, wnętrze tga to jest rzeźbione młotkiem, tgs wygląda już w środku jak samochód :)

Autor:  Kurot [ 14 lut 2021, 11:27 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Myślałem że porównujesz oba z euro4. A wygląd mnie całkowicie nie interesuje liczy się tylko mechanika i szeroko pojęta eksploatacja.

Autor:  andy the driver [ 14 lut 2021, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
E no, wnętrze tga to jest rzeźbione młotkiem, tgs wygląda już w środku jak samochód :)
Niby tak, ale jeżeli chodzi o ergonomię to w TGA jest lepsza, wszystkie przełączniki są wyżej na desce i bardziej pod ręką, w TGS są wciśnięte gdzieś na dole i jak nie jeździsz na co dzień to musisz zerknąć w dół zanim coś naciśniesz. Ale fakt, jeżeli chodzi o wygląd to w TGS jest lepiej. Plus, jeżeli szuka się manuala to comfort shift, dostępny i w TGA i w TGS robi świetną robotę.

Autor:  5eba [ 14 lut 2021, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
tga i tgs nie są konstrukcyjnie takie same? Są tam jakieś różnice poza wyglądem?
Są, E4 to i E4 to to samo ...
Po drugie e4 silnik jest lepszy od e3 - bo się pompa nie rozlatuje, a tak to wnet to samo ... 430 były e3 i e4, 400/440 e4/e5

Autor:  MAN [ 14 lut 2021, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Nie ma 430 euro 4, poza tym D20 to i tak nadaje się tylko do kosiarki.
Euro 4 i 5 praktycznie ten sam silnik tyle że w euro 4 masz egr a w euro 5 nie ma.
Tak oba silniki się niczym nie różnią

Autor:  Kurot [ 14 lut 2021, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Czyli man D26 euro 5+ resztę manów olać?

Autor:  MAN [ 14 lut 2021, 20:55 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Jak masz coś ciekawego do kupienia z silnikiem D20 to kupuj.
Po prostu nie przekonuje mnie ten silnik 10,5 litra pojemności.
Z opini ludzi ani to nie jedzie ani to mało nie pali, może ktoś tutaj ma inne postrzeżenia na temat tego silnika.

Autor:  Bajzel [ 14 lut 2021, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

D20 430 E4 - bardzo nie polecam.
Cytuj:
Nie ma 430 euro 4
Ten mój majonezowy kapeć był 18.430 E4.

Autor:  MAN [ 14 lut 2021, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Bajzel który to był rocznik, bo bywają do kupna przerubki z euro 3 na 4.
Wystsrczy tylko tłumik zmienić i dla Niemca już jest motor euro 4.
Sam miałem takiego gruza przerobionego w taki właśnie sposób na euro 4

Autor:  Bajzel [ 14 lut 2021, 21:21 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Bajzel który to był rocznik, bo bywają do kupna przerubki z euro 3 na 4.
Wystsrczy tylko tłumik zmienić i dla Niemca już jest motor euro 4
2006, oryginał nie przeróbka Euro 4.

Dużo jest ofert w necie takich, bo aż sprawdziłem przed chwilą czy aby się nie pomyliłem.

Autor:  Rossi [ 14 lut 2021, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Po prostu nie przekonuje mnie ten silnik 10,5 litra pojemności.
Do solówki to D20 mi się właśnie widzi, że jest akurat.

Autor:  5eba [ 14 lut 2021, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Oczywiście że jest 430tka E4 w oryginale, 2006 sierpień/wrzesień jak się nie mylę,a jednego z pażdziernika 06 miałem i był już 440 e4, a z lipca 430mam i jest e3. Chwile temu kupiłem 13r d26 - jak miałem obojętne podejście do tego silnika z przed jakiegoś tam czasu, tak znów te same odczucia - szału do 440 żadnego, paliwa więcej ...

Autor:  Kurot [ 15 lut 2021, 0:08 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

z D20 pewnie będzie jak z volvem 9l jak lekko i delikatnie to nawet spoko ale coś więcej nim pociągnąć to nie wiem co on z tym paliwem robi.

Autor:  Bajzel [ 15 lut 2021, 6:04 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Oczywiście że jest 430tka E4 w oryginale, 2006 sierpień/wrzesień jak się nie mylę
Mój był z kwietnia.

Autor:  5eba [ 15 lut 2021, 9:05 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

nie, no z 9 porównywać to przesada, d20 ma normalny zakres obrotów jak 12-13 litrowe silniki - jeździ się tym całkowicie normalnie.

Bajzel, ale z analogowym tacho to e4 chyba nie było ... To przecież jeszcze pewnie licznik miałeś ten starszy? Albo coś zakombinowane w dacie 1 rej żeby analog mógł być :)

Autor:  Użytkownik usunięty [ 15 lut 2021, 12:42 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Obrazek

Obrazek
Ludzie małej wiary..

Autor:  Wilk 09 [ 15 lut 2021, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Cytuj:
Ludzie małej wiary..
Widzę że ktoś miał niezły pomysł :lol:. Za to tutaj taka mała ciekawostka ode mnie https://www.youtube.com/watch?v=i9Rhitga7pE . Pytanie do znawców Iveco, czy to fejk news, czy prawda :?: Przekopałem neta i tą wiadomość potwierdza Turecka gazeta, a z tym to różnie bywa.

Autor:  Rossi [ 15 lut 2021, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Fiat Powertrain ma w ofercie silnik V8, ale jest to... dwudziestolitrowy silnik przemysłowy, więc nie bardzo się nadaje. Iveco raczej nie ma aspiracji i potrzeby budowania mocniejszych ciężarówek. Cursor16 (16-litrowa rzędowa 6ka) jest stosowany w jakiś ciężarówkach wojskowych i ma potencjał na ponad 850 koni, ale nawet nie ma planów na montaż w cywilnych ciężarówkach, choć nie ma żadnych technicznych przeciwwskazań ku temu, co tu dopiero mówić o V8.

Na dzień dzisiejszy V8 nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia w ciężarówkach, Scania właściwie tylko dla prestiżu ma je w ofercie.

Autor:  davo76 [ 16 lut 2021, 0:25 ]
Tytuł:  Re: Sukcesy/porażki dnia dzisiejszego vol.2

Za nimi nie nadążysz, jak się pokazały pierwsze zdjęcia Swaya na lawecie kilka lat temu oficjalnie zdementowali, a później wyszedł praktycznie w niezmienionej formie. Tak potem zaś gadali że Cursor 16 jest gotowy do montażu w kamionach, ale nie będą tego robić bo zapotrzebowanie jest marginalne...

Strona 3116 z 3544 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/