wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://www.wagaciezka.com/

Scania Streamline 2013
https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=39288
Strona 4 z 8

Autor:  dudek81 [ 30 lis 2013, 0:17 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
Cytuj:
Ciekaw jestem dźwięku tego V8 z euro 6, bo to raczej już nie to samo co np. euro 3.
Na przelocie powinno być to samo :D

Na przelocie to już nie euro6.

Zresztą nie wiadomo, co w tych nowych silnikach komputer miałby do powiedzenia, na ten temat ;)

Autor:  matbuj125 [ 26 sty 2014, 15:44 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Obrazek

Autor:  Darecki95 [ 26 sty 2014, 16:24 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

O.o a któż to kupił taki wóz z Bielska? :O nie miałem okazji jej jeszcze spotkać.

Autor:  DamLen [ 26 sty 2014, 17:31 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Że jest na SB to jeszcze nie oznacza, iż stacjonuje w bielsku, blachy mogą być leasingowe. Niemniej jednak ładny wóz i sam jestem ciekaw skąd.

Autor:  >lukasz< [ 26 sty 2014, 18:00 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Niezła gablota ale do pełni szczęścia brakuje jeszcze tylko aluminiowych felg.

Autor:  tomekkomar [ 05 lut 2014, 0:36 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Scania w tych modelach wprowadziła el. sterowanie lusterek szerokokątnych?
Czy nadal sterują się tylko 'duże' lustra?

Autor:  Tomaszek [ 28 mar 2014, 0:53 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

http://www.iepieleaks.nl/new-scania-fenders/

Do Scanii Streamline zawitały nowe błotniki, pewnie jest to też zapowiedź do nowej Scanii.

Autor:  Andri [ 12 kwie 2014, 15:31 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

A czy w Streamline i Scani serii R II jest jeszcze sprzęgło w automatycznej skrzyni ?

Autor:  mateo2526 [ 03 cze 2014, 16:34 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Teraz nie Tylko 410 E6 nie ma układu EGR ale również 450 :)
http://newsroom.scania.com/en-group/201 ... -scr-only/

Autor:  >lukasz< [ 03 cze 2014, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Te silniki Euro 6 to już wszystko na Common rail czy są jakieś z PDE albo HPI?

Autor:  Tomaszek [ 03 cze 2014, 22:27 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

410 ma na pewno PDE :D

Autor:  bieda [ 04 cze 2014, 1:26 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
410 ma na pewno PDE :D
Pojemność skokowa
12,7 litra

Moc maksymalna
410 KM (302 kW) przy 1900 obr./min

Maksymalny moment obrotowy
2150 Nm w zakresie od 1000 do 1300 obr./min

Przystawka odbioru mocy napędzana od silnika
600 Nm

Przystawka odbioru mocy napędzana od koła zamachowego
2000 Nm

Technologia Euro 6
Scania SCR

Układ paliwowy
Wysokociśnieniowy układ wtryskowy Scania Common Rail

Skrzynie biegów
8-biegowa skrzynia ze zmianą zakresu:
8+1-biegowa dwuzakresowa skrzynia biegów
12-biegowa przekładnia z reduktorem planetarnym i półbiegami
6-biegowa automatyczna
Wybór może być ograniczony w zależności od przeznaczenia do transportu długodystansowego, dystrybucyjnego lub budowlanego.

Opcje zespołu napędowego
Scania Opticruise
Retarder Scania

Autor:  Tomaszek [ 04 cze 2014, 8:33 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
Cytuj:
410 ma na pewno PDE :D
Pojemność skokowa
12,7 litra

Moc maksymalna
410 KM (302 kW) przy 1900 obr./min

Układ paliwowy
Wysokociśnieniowy układ wtryskowy Scania Common Rail
Z tego można tylko wywnioskować, że jest wykorzystywany układ Common Rail, ale czym paliwo jest wtryskiwane do silnika nie napisałeś. Z tego co pamiętam było gdzieś, że w 410 są PDE, ale teraz piszą że są tam wysokociśnieniowe wtryski XPI.


P.S. Były też gdzieś informacje że 410tka, to silnik z SCR i turbiną o stałej geometrii (FGT), a teraz coś namieszali, że ma ona turbinę o zmiennej geometrii (VGT). A miał być to taki tani silnik z niepsującym się osprzętem :roll:

Autor:  bieda [ 04 cze 2014, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Turbina o stałej geometrii w obywu silnikach 410 i 450 scr info od handlowca scani z dzisiaj.

Autor:  Tomaszek [ 04 cze 2014, 15:27 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Cytuj:
Turbina o stałej geometrii w obywu silnikach 410 i 450 scr info od handlowca scani z dzisiaj.
Czyli Scania zyskuje, dowiedziałeś się czegoś więcej?

Autor:  bieda [ 04 cze 2014, 22:07 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Generalnie wiem sporo, ale handlowcy w niektórych kwestiach naprawdę niewiele informacji potrafią udzielić odnośnie technologii. Jestem w trakcie negocjowania takiej scani, miałem na testach 410 i do wczoraj taka miałem zamawiać po informacji o nowym silniku 450 scr dzisiaj rano nastąpiła zmiana konfiguracji i czekam na cenę. Pytaj proszę o co chcesz jak będę w stanie udzielić odpowiedzi to chętnie pomogę.

Autor:  DAJANO [ 05 cze 2014, 0:27 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Moze podasz jakies info odnosnie spalania i ladunkow podczas waszego testu?? Rozumiem ze auto, to standardowy CS ? automat ?

Autor:  bieda [ 05 cze 2014, 11:49 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

To tak: Scania R410 Highline, skrzynia automat, przebieg przy braniu na testy 8km.
Trasa po kraju 860 km w obydwie strony 24t kierowca nigdy nie był mistrzem oszczędnej jazdy spalanie 29 litrów
Trasa na Niemcy trochę górek wnyki w jedna stronę 16 ton z powrotem 7 ton, kierowca z najlepszymi normami w firmie spalanie niecałe 24L
Trasa na Niemcy kierowca ten który jechał w pierwsza trasę w jedna stronę 16 ton z powrotem 4 tony 25,5L

Autor:  >lukasz< [ 05 cze 2014, 14:16 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

To spalanie co podałeś to rzeczywiste czy to co pokazał komputer? Bo jeśli z komputera to rewelacji nie ma, taką normę to euro 3 można spokojnie wykręcić.

Autor:  bieda [ 05 cze 2014, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Scania Streamline 2013

Z komputera nawet nie patrzyłem, są to normy rzeczywiste, jasne ze euro 3 idzie taka zrobić, nie oczekiwałem ze euro 6 spali lepiej niż euro 3. Ze spalania scani testowej jestem zadowolony.

Strona 4 z 8 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/