wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Scania Streamline 2013 https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=39288 |
Strona 4 z 8 |
Autor: | dudek81 [ 30 lis 2013, 0:17 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Cytuj: Cytuj: Ciekaw jestem dźwięku tego V8 z euro 6, bo to raczej już nie to samo co np. euro 3.
Na przelocie powinno być to samo Na przelocie to już nie euro6. Zresztą nie wiadomo, co w tych nowych silnikach komputer miałby do powiedzenia, na ten temat |
Autor: | matbuj125 [ 26 sty 2014, 15:44 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Autor: | Darecki95 [ 26 sty 2014, 16:24 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
O.o a któż to kupił taki wóz z Bielska? :O nie miałem okazji jej jeszcze spotkać. |
Autor: | DamLen [ 26 sty 2014, 17:31 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Że jest na SB to jeszcze nie oznacza, iż stacjonuje w bielsku, blachy mogą być leasingowe. Niemniej jednak ładny wóz i sam jestem ciekaw skąd. |
Autor: | >lukasz< [ 26 sty 2014, 18:00 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Niezła gablota ale do pełni szczęścia brakuje jeszcze tylko aluminiowych felg. |
Autor: | tomekkomar [ 05 lut 2014, 0:36 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Scania w tych modelach wprowadziła el. sterowanie lusterek szerokokątnych? Czy nadal sterują się tylko 'duże' lustra? |
Autor: | Tomaszek [ 28 mar 2014, 0:53 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
http://www.iepieleaks.nl/new-scania-fenders/ Do Scanii Streamline zawitały nowe błotniki, pewnie jest to też zapowiedź do nowej Scanii. |
Autor: | Andri [ 12 kwie 2014, 15:31 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
A czy w Streamline i Scani serii R II jest jeszcze sprzęgło w automatycznej skrzyni ? |
Autor: | mateo2526 [ 03 cze 2014, 16:34 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Teraz nie Tylko 410 E6 nie ma układu EGR ale również 450 http://newsroom.scania.com/en-group/201 ... -scr-only/ |
Autor: | >lukasz< [ 03 cze 2014, 18:11 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Te silniki Euro 6 to już wszystko na Common rail czy są jakieś z PDE albo HPI? |
Autor: | Tomaszek [ 03 cze 2014, 22:27 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
410 ma na pewno PDE |
Autor: | bieda [ 04 cze 2014, 1:26 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Cytuj: 410 ma na pewno PDE
Pojemność skokowa12,7 litra Moc maksymalna 410 KM (302 kW) przy 1900 obr./min Maksymalny moment obrotowy 2150 Nm w zakresie od 1000 do 1300 obr./min Przystawka odbioru mocy napędzana od silnika 600 Nm Przystawka odbioru mocy napędzana od koła zamachowego 2000 Nm Technologia Euro 6 Scania SCR Układ paliwowy Wysokociśnieniowy układ wtryskowy Scania Common Rail Skrzynie biegów 8-biegowa skrzynia ze zmianą zakresu: 8+1-biegowa dwuzakresowa skrzynia biegów 12-biegowa przekładnia z reduktorem planetarnym i półbiegami 6-biegowa automatyczna Wybór może być ograniczony w zależności od przeznaczenia do transportu długodystansowego, dystrybucyjnego lub budowlanego. Opcje zespołu napędowego Scania Opticruise Retarder Scania |
Autor: | Tomaszek [ 04 cze 2014, 8:33 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Cytuj: Cytuj: 410 ma na pewno PDE
Pojemność skokowa12,7 litra Moc maksymalna 410 KM (302 kW) przy 1900 obr./min Układ paliwowy Wysokociśnieniowy układ wtryskowy Scania Common Rail P.S. Były też gdzieś informacje że 410tka, to silnik z SCR i turbiną o stałej geometrii (FGT), a teraz coś namieszali, że ma ona turbinę o zmiennej geometrii (VGT). A miał być to taki tani silnik z niepsującym się osprzętem |
Autor: | bieda [ 04 cze 2014, 14:34 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Turbina o stałej geometrii w obywu silnikach 410 i 450 scr info od handlowca scani z dzisiaj. |
Autor: | Tomaszek [ 04 cze 2014, 15:27 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Cytuj: Turbina o stałej geometrii w obywu silnikach 410 i 450 scr info od handlowca scani z dzisiaj.
Czyli Scania zyskuje, dowiedziałeś się czegoś więcej?
|
Autor: | bieda [ 04 cze 2014, 22:07 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Generalnie wiem sporo, ale handlowcy w niektórych kwestiach naprawdę niewiele informacji potrafią udzielić odnośnie technologii. Jestem w trakcie negocjowania takiej scani, miałem na testach 410 i do wczoraj taka miałem zamawiać po informacji o nowym silniku 450 scr dzisiaj rano nastąpiła zmiana konfiguracji i czekam na cenę. Pytaj proszę o co chcesz jak będę w stanie udzielić odpowiedzi to chętnie pomogę. |
Autor: | DAJANO [ 05 cze 2014, 0:27 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Moze podasz jakies info odnosnie spalania i ladunkow podczas waszego testu?? Rozumiem ze auto, to standardowy CS ? automat ? |
Autor: | bieda [ 05 cze 2014, 11:49 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
To tak: Scania R410 Highline, skrzynia automat, przebieg przy braniu na testy 8km. Trasa po kraju 860 km w obydwie strony 24t kierowca nigdy nie był mistrzem oszczędnej jazdy spalanie 29 litrów Trasa na Niemcy trochę górek wnyki w jedna stronę 16 ton z powrotem 7 ton, kierowca z najlepszymi normami w firmie spalanie niecałe 24L Trasa na Niemcy kierowca ten który jechał w pierwsza trasę w jedna stronę 16 ton z powrotem 4 tony 25,5L |
Autor: | >lukasz< [ 05 cze 2014, 14:16 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
To spalanie co podałeś to rzeczywiste czy to co pokazał komputer? Bo jeśli z komputera to rewelacji nie ma, taką normę to euro 3 można spokojnie wykręcić. |
Autor: | bieda [ 05 cze 2014, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: Scania Streamline 2013 |
Z komputera nawet nie patrzyłem, są to normy rzeczywiste, jasne ze euro 3 idzie taka zrobić, nie oczekiwałem ze euro 6 spali lepiej niż euro 3. Ze spalania scani testowej jestem zadowolony. |
Strona 4 z 8 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |