wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Norbert-Dentressangle, Łódź https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2307 |
Strona 4 z 14 |
Autor: | vito37 [ 05 lip 2006, 0:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: No wszystkie premiumki mają jedną leżanke ale te nowe preminki z uśmiechętym ryjkiem mają dwie leżanki(tak mi tato mówił Smile )
Nie wszystkie stare (przed faceliftingiem) Premiumki mają jedną leżankę, kierowca Norberta którego wcześniej cytowałem ma 2 leżanki.Drugą sprawą jest to iż firma Renault w większości swoich modeli (wyjątkiem jest np.: Magnum) standardowo swoje trucki wyosażała w jedną leżankę. Co do Willego Betza to nie wszyscy kierowcy jezdżą w podwójnej obsadzie. Podwójna obsada w tej firmie jest uciążliwa dla kierowców (pomijając czas pracy) przede wszystkim z tego powodu, iż firma zakupując Roburki kupuje wersje z nisko zawieszoną kabiną, która to z tego powodu ma potężna trumienkę między fotelami co zmniejsza przestrzeń w kabinie (sorki za małe OT) |
Autor: | Pazdz [ 30 lip 2006, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Ładny ten Robur. Jeszcze tandem, to już w ogóle nieźle. Pewnie coś lekkiego wozi, bo solówka tylko 2-osiowa. ![]() |
Autor: | łukasz [ 30 lip 2006, 14:00 ] |
Tytuł: | |
No bardzo możliwe...Wole już te Roburki niż te starsze Premium-ki... |
Autor: | vito37 [ 30 lip 2006, 17:21 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ładny ten Robur. Jeszcze tandem, to już w ogóle nieźle. Pewnie coś lekkiego wozi, bo solówka tylko 2-osiowa
Norbert z tego co widziałem mało ma camionów 3 osiowych.Za to przyczepy które ciągają mają po 3 osie. |
Autor: | zelu [ 31 lip 2006, 11:16 ] |
Tytuł: | |
Mój tato również ma solówke 2-osiową ![]() ![]() |
Autor: | łukasz [ 31 lip 2006, 13:42 ] |
Tytuł: | |
A jak jest w ND.Oni też mają swoje pododdziały czy z jednego oddziału jezdzisz praktycznie wszędzie?Jakie głównie kierunki lata Twój tata Zelu?Jakieś normy są czy nie bardzo...?Ile jest teraz autek w polskim oddziale i jakie to głównie samochody?Dzieki za info... ![]() |
Autor: | zelu [ 01 sie 2006, 18:06 ] |
Tytuł: | |
Wiesz wszyscy sobie chwalą ND mój Ojciec również.Dużo by mówić jak jest ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | łukasz [ 02 sie 2006, 10:06 ] |
Tytuł: | |
OKI,dzięki Zelu za odpowiedz...ND to podobna firma do HKP z tym,że w ND maja mniejsze podstawy-ale lepiej wyposażone i mocniejsze auta niż w HKP... ![]() ![]() |
Autor: | Pazdz [ 02 sie 2006, 12:58 ] |
Tytuł: | |
Co do różnic, to HKP nie posiada własnycn naczep, ani innych zestawów tylko same ciągniki i zajmuje się jak oni to nazywają "trucking". Co do ND, to mnie interesuje, czy wypłata jest na czas, bez opóźnień? Czy zjazd po 3, czy też 4 tygodniach pracy jest pewny, czy od firmy dostajemy wiadomości typu: "No jeszcze tylko pan pojedzie tu/tam i do domku..."??? |
Autor: | łukasz [ 02 sie 2006, 13:32 ] |
Tytuł: | |
I jak możesz Zelu po podaj dokładne wysokości diet-gdzie więcej,gdzie mniej(no chyba,że to nie uległo zmianie...) i jesli mozesz to powiedz cos o pracy na silosach,bo słyszałem że tam sa trochę lepsze warunki pracy i płac niż na plandekach... ![]() |
Autor: | zelu [ 02 sie 2006, 18:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Co do różnic, to HKP nie posiada własnycn naczep, ani innych zestawów tylko same ciągniki i zajmuje się jak oni to nazywają "trucking".
Co do ND, to mnie interesuje, czy wypłata jest na czas, bez opóźnień? Czy zjazd po 3, czy też 4 tygodniach pracy jest pewny, czy od firmy dostajemy wiadomości typu: "No jeszcze tylko pan pojedzie tu/tam i do domku..."??? Można powiedzieć ze wypłata jest zawsze na czas,spóźnienia są do trzech dni max.I dzieje sie to tak dlatego ze jest bardzo dużo kierowców i nie nadążaja na czas wpłacać kase na konta!Minimum jeździsz 3 tygodnie.Ale wtedy zjeżdzasz do domu na góra 3 dni ![]() [ Dodano: Sro, 02.08.2006, 18:23 ] Cytuj: I jak możesz Zelu po podaj dokładne wysokości diet-gdzie więcej,gdzie mniej(no chyba,że to nie uległo zmianie...) i jesli mozesz to powiedz cos o pracy na silosach,bo słyszałem że tam sa trochę lepsze warunki pracy i płac niż na plandekach...
![]() Wiesz na temat silosów to mi nic nie wiadomo co do pracy i płac.Wiem tyle ze Anglicy i Francuzi narazie je mają.W polskiej bazie jeszcze ich nie ma.Jeśli będe coś wiedział napisze! |
Autor: | łukasz [ 02 sie 2006, 20:09 ] |
Tytuł: | |
To każdy ma swoje stałe auto,czy co każdy przyjazd jest zamiana?Jak ma Twój tata?Troche dolina z tym,że masz tylko 3 dni wolnego przy jezdzie na 3tygodnie... ![]() |
Autor: | zelu [ 03 sie 2006, 11:43 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: To każdy ma swoje stałe auto,czy co każdy przyjazd jest zamiana?Jak ma Twój tata?Troche dolina z tym,że masz tylko 3 dni wolnego przy jezdzie na 3tygodnie...
![]() Dokładnie to nie wiem jak to jest,ale mój Tato ma swoje autko! Ale to jest tak ze jak zjeżdza do domu np.na 3 tygodnie to ktoś na nie wsiada na ten czas co zjechałeś do domu.Tylko to też zależy jeśli zostawia Renie we Francjii to nikt jej nie rusza,a jeżeli zjeźdza do Polski na baze to ktoś na nia wiada i tak jest na każdej cięzarówce.Wiesz nie zawsze jest 3 dni,czasami dłużej albo krócej ![]() ![]() |
Autor: | Pazdz [ 03 sie 2006, 12:46 ] |
Tytuł: | |
E to jednak wolę HKP. o jak zjeżdżasz po 3, czy 4 tygodniach do domu, to 7-8 dni siedzisz w domu. Na zachodzie nie jesteś ani dnia dłużej niż się umawiałeś (czyli te 3 albo 4 tyg. - no chyba ze ktoś na własne życzenie chce dłużej). A jak jesteś w domu, to nikt nie dzwoni, ze trzeba do pracy przyjechać, bo to, bo tamto. Kończy się tydzień i po prostu się jedzie. Co do pracy do kończy się piątek/sobota i za tydzień na poniedziałek rano trzeba być. Ale i tak nie jest źle, ważne ze pracodawaca stabilny, wypłata na czas i dobre warunki pracy. Acha, a powiedz jeszcze jak z tacho ![]() |
Autor: | zelu [ 05 sie 2006, 10:24 ] |
Tytuł: | |
Co do tacho to nie ma żadnych zastrzeżeń! Nikt cie nie pogania do przeginania czasu pracy ![]() [ Dodano: Sob, 05.08.2006, 10:29 ] ![]() ![]() ![]() Żródło: http://www.lkw-infos.de [ Dodano: Nie, 13.08.2006, 20:01 ] Sorka jeśli nie na temat pisze! Ale co dla niektórych moze być ważne!! Teraz jeśli ktoś chce sie przyjąć do ND musi posiadać kartę Chip-owską.Czyli taką na której będą jeździć zamiast tachografie. |
Autor: | Grunwald [ 30 sie 2006, 16:44 ] |
Tytuł: | |
Rozmawiał z kierowcą od nich. Był to pan w starszym wieku który odszedł z VOSU ładnie trakrujac ich epitetami w stylu: moloch, syf, kiła i mogiła. Norberta natomiast chwali. Jezdzi z beczką tylko po Uni 3 - 4 tygdnie tydzień w domu. Pracuje w polskim oddziale firmy w Jeleniej Górze. Złożył CV poszedł na egzamin i zdał wysłali go do francji. Tam kolejny egzamin tzn. beczka 24 tony i górki dał rade i pracuje (mówił ze niektórym klientom gasł wóz itd.) 1000 labo 1200zł podstawy nie pamietam dobrze i 40ojro za każdy dzień. Mówił przy tym, że przez pewien okres mieli 45 ojro ale jakiś karierowicz w polsce obniżył i wyleciał z pracy. W każdym bądź razie złego słowa nie słyszałem na ich temat. |
Autor: | marcinp1985 [ 15 wrz 2006, 20:01 ] |
Tytuł: | |
Troszke odświeże temacik: Mercedes-Benz Actros MP2 ![]() http://www.lkw-infos.net |
Autor: | łukasz [ 15 wrz 2006, 20:12 ] |
Tytuł: | |
Szczerze mówiąc to nie widziałem jeszcze cysterny ADR z ND...Pierwszy raz widzę i powiem że dość efektownie wygląda... ![]() |
Autor: | zelu [ 16 wrz 2006, 12:37 ] |
Tytuł: | |
Fajnie to wygląda ![]() |
Strona 4 z 14 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |