wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Autotransportery - lawety https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=7537 |
Strona 3 z 17 |
Autor: | Pilus [ 25 lis 2007, 17:22 ] |
Tytuł: | |
Witam, orientuje sie ktoś może jak wygląda sprawa ładowania pierwszego samochodu na górny pokład? tzn czy może zdeżak wystawać poza rame przed samochodem czy musi być równo z przednią krawędzią pokładu? Często widzę samochody załadowane tak że wystają ale ponoć jeśli sie pojedzie na unie to mandaty za to dają. Słyszał ktoś coś o tym? |
Autor: | Damianos [ 25 lis 2007, 17:49 ] |
Tytuł: | |
Witam,generalmie w Niemczech może ci autko wystawać do 50 cm,a we Francji zapłaciłem 45 Euro tam nie może wystawać poza obrys. |
Autor: | Pilus [ 25 lis 2007, 18:09 ] |
Tytuł: | |
Wielkie dzięki za odpowiedź, teraz już przynajmniej całkiem zielony nie pujdę pierwszego dnia do pracy ![]() |
Autor: | Damianos [ 26 lis 2007, 0:20 ] |
Tytuł: | |
Jeśli chodzi o tył lory to ładunek może wystawać do 1,5m od miejsca stałego.Ważne w Niemczech,bo to BAG uczy nas najlepiej :lol: [ Dodano: Nie, 25.11.2007, 23:30 ] Miejsce stałe to nie szuflada na dolnym pokładzie ze światłami.Mieliśmy przypadki w firmie że koledzy na eurolorach płacili 35e za samą konstrukcję,bo tam szuflada wystaje więcej niż 1,5m |
Autor: | Rafciu89 [ 03 sty 2008, 23:24 ] |
Tytuł: | |
Jak to czytam to mam wrażenie że nie wszyscy mają pojęcie o czym piszą ja powiem pare dobrych stron o tym transporcie na początku przecież auta nie muszą być niskie jak widzicie kolega dodał wyżej zdjęcia przykładowo Magnumki i Actrosa w wysokiej kabinie czyli komfort taki sam jak na naczepie ładowanie jak się dojdzie do wprawy to jest żaden problem ładuje się moement i ogień owszem jeżeli chodzi o ryski to jest tragedia jak się wozi auta do polskich salonów bo tam czepiają się nam siłę ale wożąc auta na zagranice to nikt się pierdół nie czepia i pierwszy raz słyszę że na lohrach jest mała kasa chyba w jakiś dziadoskich firmach mój kolega jeździ na lohrze Manem Tga 440 wysoka kabinka ciągnik siodłowy z przyczepą co tydzień w domku podwójna obsada zarobki powyżej 6 tysięcy jeszcze bardzo fajny szef i to nie są żądne bajki mówie prawde ... pozdrawiam ... |
Autor: | Jahoo [ 09 sty 2008, 23:36 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Witam wszystkich!!! Mam pytanko do ludzi, którzy znają się dość dobrze na tak zwanych "lorach"..... Mieszkam od roku w UK i przyznam, że transport samochodów jest tu bardzo rozwinięty, Może nie będę się zagłębiał w ten temat.... mianowicie widuję różne transportery samochodowe na angielskich drogach i muszę przyznać, że niektóre są bardzo ciekawej konstrukcji, ale ostatnio widziałem naprawdę dziwną lawetę, na której auta na pierwszym pokładzie podwieszone były do góry kołami!!! Czy ktoś widział coś w tym stylu?? Bardzo jestem ciekaw jak odbywa się załadunek i rozładunek takich zestawów. Czy pokład tej naczepy jest obrotowy?? Aha wydaje mi się , że te zestawy były na niemieckich blaszkach. Może spotkam na parkingu taki zestaw to zrobię fotkę. Przyznaję, że nie miałem czasu przestudiować wszystkich postów w tym temacie wiec jeżeli była już o tym mowa to z góry przepraszam. Pozdrawiam Janek |
Autor: | Balbin [ 16 sty 2008, 13:12 ] |
Tytuł: | Re: |
Cytuj: Jak to czytam to mam wrażenie że nie wszyscy mają pojęcie o czym piszą ja powiem pare dobrych stron o tym transporcie na początku przecież auta nie muszą być niskie jak widzicie kolega dodał wyżej zdjęcia przykładowo Magnumki i Actrosa w wysokiej kabinie czyli komfort taki sam jak na naczepie ładowanie jak się dojdzie do wprawy to jest żaden problem ładuje się moement i ogień owszem jeżeli chodzi o ryski to jest tragedia jak się wozi auta do polskich salonów bo tam czepiają się nam siłę ale wożąc auta na zagranice to nikt się pierdół nie czepia i pierwszy raz słyszę że na lohrach jest mała kasa chyba w jakiś dziadoskich firmach mój kolega jeździ na lohrze Manem Tga 440 wysoka kabinka ciągnik siodłowy z przyczepą co tydzień w domku podwójna obsada zarobki powyżej 6 tysięcy jeszcze bardzo fajny szef i to nie są żądne bajki mówie prawde ... pozdrawiam ...
Kolego co do tych wysokich kabin, to po prostu na terenie UE sa juz ponoc WYMAGANE takowe w transporcie samochodow (stad zapewne duza ilosc starszych aut pod lorami) ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Jacek [ 16 sty 2008, 15:21 ] |
Tytuł: | Re: |
Cytuj: ciągnik siodłowy z przyczepą
A to ciekawe...
|
Autor: | eRKaZet [ 16 sty 2008, 15:23 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Jacek, to co pisze Rafciu 89 jest prawdą. Na ciągnik siodłowy nakładana jest zabudowa, do której podpina się przyczepę, sam widziałem to rozwiązanie kilka razy. |
Autor: | Jacek [ 16 sty 2008, 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Cytuj: Na ciągnik siodłowy nakładana jest zabudowa
No więc w tym momencie przestaje on być ciągnikiem siodłowym ![]() |
Autor: | banik [ 20 sty 2008, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Nie ma zadnych wymogów UE odnoścnie wysokiej kabiny ![]() |
Autor: | Pilus [ 20 sty 2008, 17:02 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Cytuj: No więc w tym momencie przestaje on być ciągnikiem siodłowym ![]() |
Autor: | Jacek [ 20 sty 2008, 20:16 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
A to niby dlatego, że tak jak pisał Kornik przestaje on pełnić swoją rolę. Nie sprzęgasz go z naczepą poprzez siodło. |
Autor: | Pilus [ 20 sty 2008, 20:55 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Cytuj: ... Nie sprzęgasz go z naczepą poprzez siodło.
A przepraszam, skoro nie sprzęgasz go przez siodło to niby jak? I tak wogule po co mu siodło skoro nie jest przez nie sprzęgane przez nie? A tak w ogóle to wiesz Jacek jak wygląda euro lora i co wchodzi w jej skład?Dla rozjaśnienia jak wygląda zestaw EURO LOHR link do dokumentacji zestawu zamieszczony na stronie producenta zobacz Jacek ostatnią stronę. http://www.lohr.fr/download/TA_GB.zip http://www.lohr.fr/download/Eurolohr100_GB.zip |
Autor: | Jacek [ 20 sty 2008, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Widziałem zestawy typu eurolohr, ale nigdy się dokładnie nie przyglądałem czy zabudowa na c.s jest na siodle czy na stałe. Dzięki za rozjaśnienie. Mój błąd w interpretacji ![]() |
Autor: | Pilus [ 20 sty 2008, 23:09 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Zdarza się, z drugiej strony na pierwszy rzut oka trudno stwierdzić jak jest naprawdę tym bardziej że przyczepa jest większa niż naczepa ![]() |
Autor: | Jacek [ 20 sty 2008, 23:13 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Pilus masz może więcej pdf-ów o lorach? Chętnie poczytam, zresztą nie tylko ja ![]() |
Autor: | Pilus [ 21 sty 2008, 20:40 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Niestety nie mam ale możesz zobaczyć na stronie LOHR http://www.lohr.fr masz tam info w kilku wersjach językowych może na stronach innych progucentów też coś będzie np ROLFO (nie wiem czy dobrze napisałem nazwe) ale do nich nie mam już adresu |
Autor: | Rafciu89 [ 25 sty 2008, 0:34 ] |
Tytuł: | Re: Autotransportery - lawety |
Zgadzam się z tym że załadunek nie jest taki łatwy bo trzeba latać po przyczepie i spinać nie zaleznie od warunków no ale jak się jeździ plandeką też trzeba ten ładunek spiąć a jedynie kierowcy jeżdżący z chłodnią maja z tym najlepszy komfort tylko znowu agregat wyje caly czas. Więc biorąc pod uwage niegdzie nie jest idealnie wszędzie jest jakiś minus no ale wkońcu taka robota kierowcy coś trzeba wybrać a napewno się nie zgadzam z tym że na autotransporterach jest najgorzej bez przesady... |
Strona 3 z 17 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |