Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lut 2010, 22:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Cytuj:
No to teraz hulaj dusza, piekla nie ma:).
Węże do zbiorników i heyah

_________________
Czerwone i bure


Post Wysłano: 16 lut 2010, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2608
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Nie zapominajcie, że Prywatne Biuro Śledcze czyha po parkingach :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 16 lut 2010, 22:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 gru 2005, 14:59
Posty: 317

Cytuj:
Nie zapominajcie, że Prywatne Biuro Śledcze czyha po parkingach :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Zgadza się, kiedyś koleś spuszczał paliwo od Nas z Bochni na parkingu i zobaczył to inny przedsiębiorca jeżdżący swoim autem który miał dobry telefon nagrał to i wysłał do pracodawcy tego gościa (auto obklejone w nazwę firmy, emaile itp) gośc spuszczał dalej nie świadomy. Po powrocie z trasy szef pokazał mu ten film a że miał podpisane (wyleciało mi z głowy :lol: )i pracodawca wstępnie obliczył że gośc pracuje X czasu i przez ten czas spóścił Y paliwa i musi to odrobic i pracował ponad pół roku za darmo.

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Post Wysłano: 16 lut 2010, 23:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 sie 2009, 12:21
Posty: 14
GG: 3680303
Lokalizacja: Krk

Dopóki samemu nie zacznie się płacić za cokolwiek to nie będzie się tego szanować. Nie ośmieszajcie się tutaj i nie mówcie, że jesteście bez winy. Wystarczy posluchac rozmow na radiu na trasie "sprzedam oszczednosci" itp. Smieszy mnie jak kierowca robi z siebie durnia i twierdzi, ze on jezdzi normalnie tylko samochod jest zly i spala duzo. Bardzo szybko uswiadamia sie takiego kierowce. Jesli jemu srednia potrafi wyjsc nawet 45 a po trasie przejechanej z nim razem srednia wychodzi 29 no to sorry. U nas w firmie juz wielu bylo cudakow ktorzy mysleli, ze mozna sobie krasc. Szubciutko im sie to skonczylo i teraz czesto ich widuje. Chyba nie warto bylo dla paru stow stracic dobrze platna prace i zamienic zycie na gorsze. U nas w sumie przepalow nie ma bo kierowcy sie pilnuja, oplaca im sie to bo za srednia mniej jak 30-31 dostaja premie. Na przykladzie naszej firmy widac, ze przepaly to albo nieumiejetna jazda kierowcy albo pozbywanie sie oszczednosci.

_________________
FH12 420


Post Wysłano: 31 maja 2010, 11:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2010, 20:01
Posty: 320
Lokalizacja: Warmińsko=Mazurskie

Jak widać gołym okiem oba procedery czyli ustalanie norm spalania i ściąganie paliwa w ramach pozyskanych oszczędności jest nie zgodne z prawem! Skoro żaden serwis, producent nie podpisze się pod ustaloną normą i nie ma konkretnego zapisu w tym temacie to normy są wymysłem pracodawcy, który później "uprawnia" go do pobierania opłat za przekroczenie normy spalania, ogólnie mówiąc okrada pracownika! Z kolei jeśli pracownik spuszcza paliwo bo zaoszczędził to jest nic innego jak kradzież i to jest pewne!
Ktoś wspomniał o tym jak to rozwiązali w wojsku, oczywiście tam są normy, ale tyle też jest różnych dodatków, za: jazdę w mieście+15% normy, jazdę w trudnym terenie+10%; użycie agregatów, urządzeń grzejnych itp. na pojeździe(karta pracy urządzenia) dodatek zimowy max do 10%; dodatki poligonowe; szkolenie kierowców, wówczas rozliczenie z motogodzin; dodatki za jazdę w kolumnie; dodatek garażowy, tak więc widać, że w wojsku ktoś pomyślał o tych różnych czynnikach, a u naszych przewoźników istnieje jedna norma i jak nie wyrabiasz się to won za bramę!
Kolega, który dostał pismo od byłej firmy aby rozliczył się za "przepały" powinien totalnie zlekceważyć, bo nie ma żadnej podstawy prawnej aby zapłacić takowe wyliczenie! To że na umowie była mowa i normach spalania to jeszcze nic nie znaczy, bo pracodawca może beknąć jeszcze za działania szkodzące na rzecz pracownika zawierając z nim niekorzystne umowy bez podstaw prawnych, pobierając jeszcze z tego tytułu wiążące się z tym jakiekolwiek opłaty(tu już odpowiedzialność karna zwiększa się) a więc trzeba spokojnie do tego podejść i niczym się nie martwić!
Sumując ten problem wniosek nasuwa się jeden! Pracodawcy muszą uszczególnić te "normy spalania"zgodnie z obowiązującymi zasadami prawnymi, bo póki co to wszystko to działa na kocią łapę i często może to być drugim końcem kija, bo sprawa ląduje w sądzie i pracodawca przegrywa i traci więcej niż chciał "odzyskać"! Pamiętajmy również o tym, że aby dociekać swoich roszczeń finansowych musimy mieć podkładkę na zasadność swoich krzywd, dociekań etc. Jak widać większość z bani ustala normy, wiedząc, że ta sprawa śmierdzi, a często jest przyczynkiem do dorabiania się kosztem swojego pracownika!

_________________
A;B;C;C+E+ADR...chciało by się więcej, ale nie mam już sił!
CB 6227 Gustaw; SP4HIE


Post Wysłano: 31 maja 2010, 12:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Jak widać gołym okiem oba procedery czyli ustalanie norm spalania i ściąganie paliwa w ramach pozyskanych oszczędności jest nie zgodne z prawem...
a guzik mnie obchodzi prawo, jeżeli za kurs wychodzi powiedzmy 2,70 zł/km, a przy zużyciu 40 l/100km koszty firmy wyjdą 2,80 zł/km, to zgodnie z prawem kto dorzuci Ci te 10 groszy od kilometra?

jeżeli kierowca jest nie rentowny to się żegnamy, a czy źle jeździ czy paliwo gdzieś "paruje" to już jego problem.

ale jest jeszcze jedno wyjście, mogę innych kierowców mających niskie zużycie obciążać tak, aby starczyło dla tego słabego/nieuczciwego (niepotrzebne skreślić). tylko trzeba byłby ich do tego przekonać.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 31 maja 2010, 14:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2010, 20:01
Posty: 320
Lokalizacja: Warmińsko=Mazurskie

Widzę Cyryl, że ty masz jedno w głowie, obciążać i obciążać! A co się stanie z kierowcą, który dwie trasy zaoszczędzi znacznie, w trzeciej przepali? Za dwie pierwsze pogłaszczesz po głowie, a za trzecią wywalisz? Nie mniej jednak chyba zgodzisz się ze mną z tym co wcześniej napisałem? Bo skoro ciebie nie obchodzi prawo i przepisy to wkrótce może ciebie to zaboleć znacznie bardziej niż kierowcę którego wywalasz za przepały, które Ty jesteś autorem! W tym przypadku różnica będzie znacznie większa, różnica finansowa!

_________________
A;B;C;C+E+ADR...chciało by się więcej, ale nie mam już sił!
CB 6227 Gustaw; SP4HIE


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: