Iveco Daily jak i TurboDaily są szersze od Sprinterów i LT - ków produkowanych do 2006 roku. Jednak różnica jest minimalna i przy opisywanym wzroście nie zauważalna.
Według mnie jeżeli mamy zamiar spać w aucie a nie chcemy kupować ramy pod zabudowę i kabiny sypialnej trzeba odpowiednio przerobić furgon. W Sprinterach i LT (wcześniej przeze mnie opisywanych) możemy na stałe zawiesić nad głową łóżko. Natomiast w Daily kosztem półki nad głową możemy zrobić tak samo ale bardziej inwazyjnie poprzez wykrojenie części grodzi (tej nad głową).
_________________ Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę