Cytuj:
a kto jest temu winny??? a my to niby gdzie żyjemy jak nie w uni??? czy polski
w tej tańszej częsci unii
Cytuj:
przewożnik jezdzi za inny fracht???jak tak to dlatego że kiedyś sie przebijali kto pojedzie taniej aby wygryść konkurencje zza płotu!!! a ile zarabia auto to jest
dwa razy tak
dodaj do tego jeszcze litwinów ktorzy potrafią pojechac za jeszcze ciut mniej
Cytuj:
problem właściciela firmy a nie kierowcy,i ile by nie miał to zawsze płacze i ciekawe
zawsze moze kierowce wywalić z pracy, i samemu wsiąść za koło, wtedy zarobi więcej

albo pojechać na zmywak do irlandii i zarobic na wypłate dla chłopaków kiermanów...
podejżewam ze wybierze wariant pierwszy, i wtedy to problem kierowcy a nie wlasciciela
Cytuj:
dlaczego sie tak powiększa liczba taboru???rozdają im te wozy???a ogulnie to temat dotyczy warunków idealnych i takie przedstawiamy a co by chciał szef mieć to nie w tym miejscu
efekt skali, jak działa - masz wyżej, część kosztów stałych rozbita na kilka wozów sprawia ze rentowność całej inwestycji sie zwiększa, niestety nie liniowo a progresywnie, ale mimo wszystko idzie do przodu.
Zawsze możesz zostać szefem ;D
Hehe
Ja zauważylem ze jedną z pierwszych rzeczy ktorych uczy sie kierowca po wsiąściu na zestaw są podstawy księgowości. Po tygodniu umie już liczyć ile to ten ch* jego pracodawca trzepie kasy na jego pracy

Niestety, komplikacja polega na tym ze nie odróznia przychodu od zysku, zapomina o odliczeniu pewnych 'bonusowych' kosztów i o paru innych sprawach...
wiec , zejdźmy na ziemie i sie wyprowadźmy

albo zacznijmy realnie podchodzic do tego co mozemy tu osiągnąć.
wtedy da sie zorganizować liste życzeń tak , ze jest i wilk syty, i owca cała