wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=12000 |
Strona 20 z 40 |
Autor: | MechanikSochaczew [ 27 maja 2013, 0:41 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Cytuj:
No właśnie opowiem coś o tym ceowniku we wszystkich szmitach jakie oglądaliśmy te belki były popękane.
Wadą jest łamanie się mocowania pół resoru od ramy, wiem co ruskom spawałem ![]() Jak ci tak belka pęknie kupisz sobie z metra lub na wagę i "ocynkujesz" srebrzanką z puszki. Jak odpadnie od ramy pół resor, przyjedziesz przychewtuje migomatem i ocynkuje srebrzanką Cytuj: Najważniejsze 480 i intarder
Jak w tym czterysta osiemdziesiątym będziesz wymieniał filtr paliwa, co wymianę oleju, to w razie czego zrobiłem sobie konkretny ściągacz do wtrysków CR w manie, ostatnio robiłem to ciągnie tak że mało głowicy nie urwie ![]() Sebastian wie w którym tga d20 robiłem silnik po panewce, porównałem sobie d20 do paccara w dafie. To jak wspomniałem wyżej man jest jak zabawka, pełny chorych rozwiązań, dziwnych uszczelek i łączeń elementów, z badziewnym common raillem, otoczony milionami czujników tysiącami osłon gdzie nie ma gdzie rąk wsadzić. Normalne ciężarówki są inaczej budowane.... |
Autor: | młody [ 27 maja 2013, 11:28 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Manik na żywca się pięknie prezenuje. ![]() ![]() P.S. 29.05 z rańca to ja trąbiłem jak przejeżdżałem... ;P |
Autor: | kiepski [ 10 cze 2013, 20:18 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Nowy kierowca TGXa melduję się ![]() Od kiedy zaczynam prace Panie Sebastianie? ![]() |
Autor: | Kermiter [ 13 cze 2013, 16:30 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Popraw zapas bo szpilki powinny byc na przeciwleglych otworach, deski...hmmm wyglada fajnie ale poznasz ich moc jak przyjdzie ci otwierac obie strony na zaladunkach czego nikomu nie życze ![]() |
Autor: | sebotrucker [ 13 cze 2013, 23:05 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Cytuj: Popraw zapas bo szpilki powinny byc na przeciwleglych otworach,
O widzisz nawet nie wiedziałem dzięki za ifo ![]() |
Autor: | Kermiter [ 14 cze 2013, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Swoja droga to aż sie dziwie ze ci spasowaly szpilki w tych otworach co teraz masz , ja nieraz po kapciu jak wkaldam zapas to musze je centrowac co chwile zeby szpilki byly prosto i szlo to skrecic wszystko do kupy, wyjezdzasz wkoncu na szose? ![]() |
Autor: | sebotrucker [ 15 cze 2013, 8:17 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Za tydzień auto powinno ruszyć ![]() ![]() Zdjęcie TGiksu wyszykowanego na Kraków ![]() https://imageshack.com/a/img534/55/qvxm.jpg |
Autor: | kiepski [ 16 cze 2013, 10:53 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
No i wiadomo z jakiej formy jest TGXu ![]() Piękny widok z okna ![]() |
Autor: | dominik-man [ 16 cze 2013, 16:42 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
na konwój nie zdążyłem ale jakieś marne foto mam : ![]() ![]() Robi szał oj robi na żywo Ps jeszcze koguciki i laleczka wozik |
Autor: | MechanikSochaczew [ 16 cze 2013, 18:46 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Baterie nie padly? ![]() |
Autor: | KacperR420 [ 16 cze 2013, 22:08 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Nie ma comfort shifta jak Ty możesz jeździć ![]() |
Autor: | sebotrucker [ 16 cze 2013, 23:01 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Cytuj: Nie ma comfort shifta jak Ty możesz jeździć
No ja nie wiem ale dojechalismy bez komfort sziftu do domu ale panowie z Premi wiedza lepiej ![]() ![]() |
Autor: | Rossi [ 16 cze 2013, 23:42 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Cytuj: Popraw zapas bo szpilki powinny byc na przeciwleglych otworach, deski...hmmm wyglada fajnie ale poznasz ich moc jak przyjdzie ci otwierac obie strony na zaladunkach czego nikomu nie życze No właśnie... o ile nie będziesz woził opon, to z tymi deskami będziesz miał tylko robotę. W Niemczech na załadunkach przeważnie uznają za komplet po cztery deski na rząd, jakby były po trzy to w praktyce też starczy. Z tych aluminiowych większy pożytek będzie na górze, a przy podłodze jedna, dwie drewniane.
![]() |
Autor: | Konrad20032 [ 17 cze 2013, 14:54 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Bardzo fajny man na poczatku nie poznałem ale potem kolega mi powiedział ze to auto z WC ![]() ![]() |
Autor: | MechanikSochaczew [ 17 cze 2013, 15:05 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Na drugim zdjeciu marne auto niemieckie przy normalnym wozie. |
Autor: | blapat [ 17 cze 2013, 15:54 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Łukaszmechanik mam wrażenie że ktoś z firmy mercedesa cie tu przysłał, żeby promować ich marke. Co ty masz od mana ? |
Autor: | jabson [ 17 cze 2013, 19:41 ] |
Tytuł: | Re: MAN F 90 26:422 l MAN F 2000 26:414 | MAN TGX 18.480 XXL |
Ja popieram Łukasza. Może być to najładniejszy MAN i być oczkiem w głowie właściciela, ale Mercedes nie ma sobie równych ![]() |
Strona 20 z 40 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |