wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Następca Renault Magnum AE 385, Renault Magnum 440 & Schmitz https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=24223 |
Strona 19 z 63 |
Autor: | Teeken [ 31 lip 2011, 15:53 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Jak tak przeglądam zdjęcia tej magnumki to kojarzę ten zestaw jeszcze pod naczepą Waltera,pare razy go widziałem i mam gdzieś fotki albo nagranego |
Autor: | tomekkomar [ 31 lip 2011, 17:02 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Pokaż kotku, co masz w środku: http://picturepush.com/public/6207964 ![]() Fajna jest ![]() |
Autor: | KubaBiałystok [ 31 lip 2011, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Zdjęcia tak czystego wnętrza to z kiedy są? Od momentu jak odwiedzam Cię regularnie i przesiaduje, psując w kabinie, bywa gorzej, pamiętaj, że od października akcja renowacja ![]() |
Autor: | tomekkomar [ 31 lip 2011, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Jetta miodzio ![]() ![]() Powodzonka i bezawaryjnych, zarówno w tym jak i w "dużym" ![]() |
Autor: | Łukasz_W [ 01 sie 2011, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Cytuj: Zdjęcia tak czystego wnętrza to z kiedy są?
Z niedzieli. Umyłem na zewnątrz to posprzątałem też w środku.Cytuj: Od momentu jak odwiedzam Cię regularnie i przesiaduje, psując w kabinie, bywa gorzej,
Bywa gorzej bo przychodzisz jak samochód jest świeżo po trasie a jak posprzątam to psujesz i tyle ![]() Cytuj: Jetta miodzio ![]() ![]() Dzięki. Mogę dodać, że jest to wersja amerykańska i skrzynia DSG jest 6 biegowa więc jest czym jechać. Dalsze informacje mogę udzielić na pw. |
Autor: | KubaBiałystok [ 01 sie 2011, 11:08 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Tomek, Jetta jest kradziona. |
Autor: | tomekkomar [ 01 sie 2011, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Chaotycznie o tych trąbkach napisałeś ![]() Rozumiem to tak, że te na dole działają, a na górze nie. Więc spróbuj prąd, który dochodzi do dolnych połączyć do elektrozaworu z tych górnych, doprowadzić tlen i napisać nam, czy działa. ![]() Masz w ogóle ten elektrozawór?? PS. Teraz montuje się gwizdki ![]() |
Autor: | Darecki95 [ 01 sie 2011, 20:55 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Cytuj: Chaotycznie o tych trąbkach napisałeś
Z tego co wiem to on ma osobny klawisz/guzik czy coś od trąbek i osobny od oryginalnego klaksonu i chce to razem złączyć żebym to i to działało razem
![]() Rozumiem to tak, że te na dole działają, a na górze nie. Więc spróbuj prąd, który dochodzi do dolnych połączyć do elektrozaworu z tych górnych, doprowadzić tlen i napisać nam, czy działa. ![]() Masz w ogóle ten elektrozawór?? PS. Teraz montuje się gwizdki ![]() |
Autor: | tomekkomar [ 01 sie 2011, 21:01 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Żeby razem działało to nie ma sensu, będzie: jeden pierdzi, drugi śmierdzi. Jeżeli już, to może zrobić tak, żeby jednym przełącznikiem przy kierownicy trąbić, a drugim, np. na konsoli zmieniać zakres: trąby/ oryginalny klakson. A z takim podłączeniem powinien sobie poradzić. Jeżeli nie mogę podrzuć schemat. Łukaszu, od czego jest ta wajcha nad przełącznikiem lusterek?? |
Autor: | KubaBiałystok [ 01 sie 2011, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Górne trąbki są na sznurek, pociągasz i trąbią, a dolne są na przycisk, dokładniej to włącznik od kierunkowskazów wciska się tak do kierownicy i trąbią. |
Autor: | Łukasz_W [ 02 sie 2011, 7:48 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Witam! Trąbki na górze są podłączone tylko pod zawór, który jet ukryty w szafce nad głową kierowcy. Z szafki wychodzi linka, która jest przykręcona do szafki a drugi jej koniec jest podłączony pod ten zawór. Pociągam za linkę, wajcha się opuszcza, daje powietrze i trąbi. Bezpośrednio pod ten zawór nie mam podpiętego elektrycznego kabla. Chodzi mi nawet o przeniesienie tego włącznika gdzieś w okolicy kierownicy, bo jak trzeba zatrąbić to nie ma jak szukać tej linki. Najlepiej by było podpiąć się pod oryginalny włącznik tak jak Kuba napisał: Cytuj: włącznik od kierunkowskazów wciska się tak do kierownicy i trąbią.
Cytuj: Górne trąbki są na sznurek, pociągasz i trąbią,
Wie, bo wytrąbił mi całe powietrze ![]() Cytuj: Jeżeli już, to może zrobić tak, żeby jednym przełącznikiem przy kierownicy trąbić, a drugim, np. na konsoli zmieniać zakres: trąby/ oryginalny klakson. To było by najlepsze rozwiązanie, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Na konsoli mam tylko wyłącznik dolnych trąbek, więc może warto coś z tym zrobić. Odłączam dolne a włączają sie na dachu? Cytuj: Łukaszu, od czego jest ta wajcha nad przełącznikiem lusterek??
To jest hamulec naczepowy. Przydaję się w szczególności zimą jak chce Cię np: naczepa wyprzedzić. Ciągniesz tą wajchę do dołu i zaczyna hamować tylko naczepa Poproszę o schemat. Teraz jadę się załadować to zrobię zdjęcie zaworów jak i gdzie jest to rozmieszczone. |
Autor: | VeRay [ 02 sie 2011, 11:32 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Cytuj:
-Silnik: 1.9 TDi
Cytuj: więc jest czym jechać.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | AdekS [ 02 sie 2011, 14:34 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Bardzo możliwe że zawór który masz w schowku jest wyłącznie sterowany mechanicznie (mam taki sam w Scanii) a te kabelki które do niego dochodzą mogą być do podłączenia jakiejś lampki która ma sygnalizować czy zawór jest otwarty czy zamknięty. To by tłumaczyło dlaczego po podaniu prądu zawór nie reaguje. ![]() ![]() |
Autor: | MAN [ 05 sie 2011, 16:17 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
To jest pod tapicerką i nie wiem od czego jest ten kabelek elektryczny. To jest połączenie anteny FM od radia na dachu a nie od trąbek ![]() |
Autor: | Łukasz_W [ 05 sie 2011, 16:24 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Cytuj: To jest połączenie anteny FM od radia na dachu a nie od trąbek
Radio gra dobrze po odłączeniu tego kabelka. Nic nie trzeszczy i nie szumi. Chyba, że radio jest podpięte pod inną antenę, bo na dachu są 3. Na bokach i na środku w kształcie jakby skrzydła.
|
Autor: | MAN [ 05 sie 2011, 16:38 ] |
Tytuł: | Re: Renault Magnum AE385 & Schmitz |
Ten kabelek to zasilanie wzmacniacza w podstawie anteny, przy dobrym sygnale radio gra bez tego wzmacniacza/kabelka, na tym kabelku powinno się pojawić +12V gdy włączysz radio pod warunkiem ze masz oryginalne radio w innym przypadku może być nie podłączony przewód do radia Takie cudo mam w swoim tga i mam podłączony przewód do radia pod sterowanie antena elektryczną/wzmacniaczem |
Strona 19 z 63 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |