wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Heisterkamp, Szczecin https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1683 |
Strona 12 z 20 |
Autor: | Pazdz [ 02 mar 2007, 10:29 ] |
Tytuł: | |
![]() (C) Jonas Alfons - V8POWER Forum |
Autor: | SIOJU [ 06 mar 2007, 21:52 ] |
Tytuł: | |
Żeby zamknąć ten wątek, każdy ma inne priorytety i wybierająć pracodawce zwaraca uwagę na inne warunki. Świat byłby strasznie monotonny jakby każdemu podobały się tylko blondynki. |
Autor: | Pazdz [ 18 mar 2007, 14:48 ] |
Tytuł: | |
Robur: ![]() (C) Patrick Strikkers, Forum V8Power.nl I Daf XF 105.410 ![]() (C) Christian de Ruiter, Forum V8Power.nl |
Autor: | Igor [ 23 mar 2007, 11:24 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() ![]() Źródło: http://bedrijven.yourbb.nl/ |
Autor: | Pazdz [ 23 mar 2007, 15:38 ] |
Tytuł: | |
Te Scanie R340 Highline, co Igorek pokazał na ostatnim zdjęciu, będą wymieniane na R380 Topline. Jest ich ok. 230 sztuk. Zaczynają się od numeru 82X i kończą na 10XX. Są to silniki Euro 4. ![]() Natomiast zastanawia mnie malowanie 114L z pierwszego zdjęcia. Ale myślę, Scania była po wypadku i jej kabinę po tym fakcie pomalowano w te barwy. ![]() |
Autor: | lukaszml [ 31 mar 2007, 23:12 ] |
Tytuł: | |
TERBERG: ![]() Źródło: littletruckworld.com |
Autor: | siwy scania [ 01 kwie 2007, 1:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Czasami nierozumien narzekań niektórych osób na tzw. przepinki, zwłaszcza kierowców pracujących w transporcie międzynarodowym.
nie zrozumiesz zanim nie zaczniesz pracowac .A twoje glupie uwagi zachowaj dla siebie ![]() |
Autor: | Pazdz [ 01 kwie 2007, 11:23 ] |
Tytuł: | |
Dla osób, które myślą, że te przepinki to taka makabryczna sprawa, to powiem, że nie taki diabeł straszny. Dokumentów od naczepy nie ma, bo są przytwierdzone na ramie, a dokumenty od ładunku, to jedynie CMR, który zazwyczaj znajduje się w budce przy wieździe do portu; a jak naczepa jest zapolombowana, to papiery znajdują się w środku. Czyli wjejżdżamy do portu, znajdujemy naczepe, podczepiamy się, zakładamy żarówki i klosze (góra 2 min roboty). Jeżeli okaże się, że np światła nie działają, to nie bawimy się w elektryków, tylko montujemy belkę, która znajduje się za kabiną ciągnika, gdy nie jest używana. A w ciągu roku używana była jeden raz, czyli nie jest tak źle. Od wjazdu do portu, do wyjazdu mija góra 15 minut. Oczywiście port posłużył jako przykład, bo nie zawsze w porcie są przpinki. Nie raz zajeżdża się na firmę, odtsawia załadowaną naczepę, podczepia drugą załadowaną stojącą obok i dalej. W P&O zazwyczaj bierze się pełną, jedzie się rozładować, załądować i odstawia się z powrotem do portu. |
Autor: | kwiato [ 26 maja 2007, 8:14 ] |
Tytuł: | |
A wracając do aut, to te scanie w HKR są straszne z tego względu że mało że mają 340 kucy to jeszcze skrzynie 8 bez połówek. Bynajmniej 3 które ja robiłem tak miały(zazwyczaj przyprowadzają DAF-y). Niemiec który te auta na lawecie przywozi i jest już troche w HKR i tez jeżdził mówił że to g****, nie idzie w ogóle i pod niektórymi ładunkami to makabra. A Dafy w HKR całkiem fajne 380 normalna skrzynia i to już wystarcza. On mówi że spokojnie wystarcza. Zakup tych Scani to była polityka oszczędności(powiedział że szef głupek). A mówi że kupując auta(jeżeli chodzi o marke) zwracają także uwage na opinie kierowców którymi im się najlepiej jeździ pod względem kabiny. Pozdrowionka |
Autor: | kwiato [ 26 maja 2007, 8:43 ] |
Tytuł: | |
Wiesz to mi mówiłe ten szkop, a po drugie on nie mówił że kupują wyposazone tylko te które w podstawowej wersji są najwygodniejsze. I mchodziło mu tu o rozmieszczenie schowków w kabinie itd. 3m sie |
Autor: | Pazdz [ 26 maja 2007, 9:11 ] |
Tytuł: | |
To Highline też jest niewypałem, bo nie co nawet porównywać tej puszki do Dafa SC. Oczywiście mowa o kabinach ![]() |
Autor: | Senioras [ 26 maja 2007, 11:52 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Firma Heisterkamp to jest firma majaca najsłabsze ciagniki ze wszystkch pozostalych wiekszych przewoznikow jakich ja znam
Dokładnie z czego z 40 koni w polu jeszcze. Watpie tez ze woza ładunki po 10-12 ton... Ostatnio spotkalem polaka ktory tam pracuje i jedyna rzez ktora chwalil byla kamerka do cofania :S
![]() |
Autor: | wojtas92 [ 26 maja 2007, 13:21 ] |
Tytuł: | |
http://www.heisterkamp.nl/images/slides ... assers.jpg Zauważyłęm ża mają też 3 osiowe "R" ki- bardzo ciekawe z czym latają tymi 3osiówkami bo wątpie żeby pod zwykłymi szmatami, chociaż może... Jak ktoś się orientuje to może napisać z czym jeżdżą tymi scaniami ![]() |
Autor: | Pazdz [ 26 maja 2007, 14:33 ] |
Tytuł: | |
Senioras wożą wszystko. Kiedyś mówiłem na forum jak załadowaliśmy stal w Roterdamie do Ulmu. 26 ton, Scania 114L 340. Skrzynia 8 bez połówek. Za Trier już się zaczeło. ![]() wojtas92 te 3-osiowe ciągniki sa w oddziale w Treleborgu. Kupili je na Skandynawię, żeby nie dochodziło do sytuacji przeciążenia osi ciągnącej. |
Autor: | Nokia [ 26 maja 2007, 18:42 ] |
Tytuł: | |
Heisterkamp ![]() ![]() Ostatnio w radiu dość często leciała reklama, że w jakiejś gazecie sa opisane zarobki na zachodzie w poszczególnych zawodach. Moj szef przerobil to troche i wyszlo mu cos takiego. "Twój pracodawca nie płaci Ci tyle ile byś zarobił za taka prace na zachodzie? To idz do HKP wtedy zobaczysz co znaczy "biały murzyn" z Polski na zachodzie" ![]() |
Autor: | Pazdz [ 27 maja 2007, 1:38 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli chodzi warunki pracy socjalne, tzn. mam na myśli tutaj o tabor, to są one skandaliczne. Ale z drugiej strony w okolicy jest to jedna z nielicznych firm, gdzie za 3 tygodnie pracy w miesiącu, dostanie się więcej niż u normalnego przewoźnika z Polski. Druga kwestia, to nie ma co mówić o pracy w HKP, że ktoś wyjechał za granicę... Bo jest się zatrudnionym w Polsce, na polskich warunkach i w naszym kraju odprowadza się podatki. Niby płaca jest tajemnicą handlową, ale podam przeciętną wysokość wypałty, dla sprostowania pewnych rzeczy. Otóż 1620 zł netto podstawy + 963 EUR przy 3 tygodniach pracy w miesiącu (ostatni kwit). Nie oczekujmy cudów. Jest jak jest. Chociaż w ostatni weekend, bazy w Oldenzal i Ghent zupełnie stanęły, nikt nie wyjechał po weekendzie w ramach prostestu o poprawienie warunków płacowych, szczególnie diet. Ale określanie "biały murzyn", "PGRusy" jest po prostu obraźliwe, dla pracowników, któży starają się dobrze wykonywac swój zawód i jednocześnie przedstawiać sytuację obiektywnie, a nie opowiadajać bajki, bo przyjmując się do pracy, miało się podejście że za nic nie robienie otrzymamy wynagrodzenie. I naprawdę radzę się zastanowić, bo nie jest żadną przyjemnością wysłuchiwać takich wyzwisk, niczym nie popartych. Miejmy trochę szacunku do siebie i do ludzi pracujących przecież w tym samym zawodzie. W takiej atmosferze jeszcze nigdy nie narodziła zadna solidarność zawodowa i nie narodzi. Kolego Nokia nie chodzi o to żeby się kłócić, ale taka jest idea forum. Polemika na przyzwoitym poziomie. Ciekaw jestem, gdzie ty pracujesz? A mając takie podejście do innych pewnie zarabiasz 10 tyś. na miesiac, weekendy spędzając w domu i naśmiewając z się ludzi, "białych murzynów", którzy poświęcają się, spiąc w budzie itp. i jednocześnie mają 50% za tą samą robotę... Idioci, nie? |
Autor: | SIOJU [ 27 maja 2007, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Z tych obliczeń wynika, ze za 3 tygodnie pracy ma się ponad 5 tyś. Jeśli jeżdżą zgodnie z tacho, to napewno nie ma sie czego wstydzić. W naszych rodzimych firmach, z tego co się orientuje trudno jest wyciągnąć 5 tyś nie wyrzucająćc tarczek za okno. |
Autor: | PrusaX [ 02 wrz 2007, 0:22 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie zgadzam się z kolegą, w Bisie jak zarobisz 4000 po opłatach(jak by ktos nie wiedzial jezdzi sie na dzialalnosci)to jest niezle, do domu zjezdzasz na weekend (piatek o 22 wracasz wyjezdzasz w niedziele) stoisz pod zaladunkiem caly dzien ladujesz sie na niemcy (500-600 km jazdy) i dzwonisz do spedycji ze ci czas wyszedl a oni w dupie to mam masz byc, ogólnie to jest wszedziedobrze gdzie nas nie ma, ja do 14 go jezdze w bisie i potem ide do heistera, bylem juz na rozmowie finansuja lekarza i adry (bez klasy 1i7), jak mi sie nie bedzie podobalo to zmienie |
Autor: | wojtekkoniu [ 02 wrz 2007, 10:59 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy będziesz mógł się tak bezproblemowo zwolnić jeśli sfinansują ci szkolenie. |
Autor: | PrusaX [ 02 wrz 2007, 12:02 ] |
Tytuł: | |
Ile kosztuje kurs na podstawowe adr-y? do wiosny moge u nich pojezdzic (AUTA BEZ KLIMY) a potem moge szukac dalej, poza tym nie podpisze zadnego zobowiazania ze 2 lata bede jezdzil bez mozliwosci zerwania umowy |
Strona 12 z 20 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |