wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
[Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41482 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | MechanikSochaczew [ 05 maja 2014, 11:41 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
Co roku zdejmujesz głowice aby wymienić broki między glowicami ? Robie znajomemu e-techa dobre ze 3 lata bedzie i nie gnią.... W innych etechach o częstej wymianie tego nigdy nie słyszałem...... W innych autach też tego nie spotkałem, a broki raczej wszedzie są takie same.... Za godzine mogę zrobić ci zdjecie brokow w głowicy dafa xf'a po 900tyś km i zapewniam nikt ich nie ruszał i jeszcze długo nie będzie. Najlepszy patent to zalać płynem.... Jak się leje koncentrat dorobiony z kranowka to tak wychodzi.... |
Autor: | JG_K [ 05 maja 2014, 15:18 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
Dalej chyba się nie rozumiemy.W autach i mam na mysli renie mack, etech gdzie płyn jest ok nie ma problemu milion póltora miliona km broki będa tak jak piszesz ok. Natomist piszemy o aucie jak w pierwszym poscie rudy płyn szlam osad w ukadzie chłodzenia.I w takich własnie przypadkach orygnalne broki wytrzymują jakiś rok.Nie do uwierzenia ale takie fakty dlatego że nie ma możliwośći dokładnego pozbycia się tego ustrojstwa z układu chyba że wyłapało się w pore. Mało tego padaja pompy wody potrafi przegnić nawet brok w owej pompie.O grzejniku centralki, kompresorze gdzie kanały potrafią być zapchane że płyn nie przechodzi nie wspomne.Zatykają sie odpowietrzniki układu te za lampą. Piszesz ze robiłeś jedną koledze 3 lata temu ![]() Ot takie to przypadłości reni nie wypowiadam się o innych bo nie mam doczynienia i w sumie nie chce a jeśli już to bardzo sporadycznie a generalnie unikam bo nie można znać się na wszystkim ![]() Dodam jeszcze ze co niektórzy też kiedyś twierdzili że bredze na pewne tematy najbardziej śmiać mi się chciało kiedy ktoś napisał ze tłok przecierz jest z stopu aluminium i nie może być żeliwny - aluminiowy jak napisałem. |
Autor: | MechanikSochaczew [ 05 maja 2014, 16:26 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
Nie napisałem, że 3 lata temu tylko, że od trzech lat ja te auta robię ciągle. |
Autor: | JG_K [ 05 maja 2014, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
To w sumie bardzo króko zwarzając ze silniki macka są od co najmniej 97 roku.a etechy od 00 w sumie jeden piernik mack etech 2 czy 3. Dzieje się to samo i być może jeszcze nie trafiłeś na takie egzemplarze lub ktoś zna się na rzeczy i ucieka za wczasu z autami. |
Autor: | Cyryl [ 05 maja 2014, 17:58 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
Cytuj: ...zwarzając ze silniki macka są od co najmniej 97...
myślę, że lepiej je warzyć od 100 st C.
|
Autor: | JG_K [ 05 maja 2014, 19:18 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
oczywiscie przychylę się do twojego zdania pod warunkiem że dostarczysz odpowiedni sprzet za pomocą którego bedzie tego można dokonać.podać adres dostawy?? |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |