wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Havi Logistics, Warszawa https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=4004 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | marcinp1985 [ 19 paź 2006, 19:49 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: . A co chcesz dokladnie wiedziec kolego? To może jestem w stanie odpowiedziec Ci na to pytanie.
Chodziło mi właśnie ile takich autek mają.Jak się sprawują bo to chyba z mała kabinką bez łużeczka było.
|
Autor: | P3nCkI [ 23 paź 2006, 19:42 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli chodzi o ilość to wydaje mi sie że tylko jedno, bo potem znowu zaczeli brać Scanie, tylko ze już R-ki Ale oczywiście moge sie mylić, choć wątpie w to że jest ich więcej. Jak sie sprawuję tego do końca nie wiem, ale napewno nie lepiej od Scanii, bo jeśli byłoby inaczej, to brali by Actrosy a nie R-ki. Napisałeś że widzialeś Actrosa 2544, tak? O ile się nie mylę w symbolach to napewno nie była sama solówka, tylko miała również 'teściowa', prawda? Jeżeli tak było to ta kabina mogła być niska, ale napewno nie krótka i miała napewno conajmniej jedno spanie... Heh.... Dzisiaj dowiedzialem sie że Mercedes o którym pisaliśmy kilka postów wyżej jest skasowany... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | marcinp1985 [ 26 paź 2006, 20:26 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Heh.... Dzisiaj dowiedzialem sie że Mercedes o którym pisaliśmy kilka postów wyżej jest skasowany... Mialeś szczęście że udało Ci sie go zobaczyć całego... Nie wiem jak bardzo i nie wiem kiedy wróci na szlak. Ale wiem jedno... kierowca busa który wpakował się na czołówkę z tym Actrosem nie przeżył.... [*][*][*][*][*]
To muszę ci powiedzieć , że jednak mają więcej meśków.Wczoraj wracając z Suwałk do Augustowa mijałem się na obwodnicy z Mercedesem z "Logpolu".
|
Autor: | P3nCkI [ 26 paź 2006, 21:30 ] |
Tytuł: | |
Bardzo możliwe, odkad mój starszy nie pracuje w tej firmie wiem praktycznie tylko tyle co usłysze i zobacze na własne oczy ![]() |
Autor: | TSR [ 05 lis 2006, 20:00 ] |
Tytuł: | |
Dorzucam kilka fotek zestawu Logpolu. Zdjecie z mojego balkonu ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | P3nCkI [ 05 lis 2006, 20:41 ] |
Tytuł: | |
Dzieki za fotki TSR. Bywa tam u Ciebie może Mercedes Actros z Logpolu? Jeśli tak to jak możesz to sfoć go i wstaw fotki. Bo chyba go nawet nie widziałem... ![]() |
Autor: | TSR [ 05 lis 2006, 22:17 ] |
Tytuł: | |
Jezdzi jak najabrdziej tylko ja nie siedze caly czas w oknie, akorat tak trafilem z zrobilem fote. Teraz dostawa do MC przyjezdza tak rano w sobote ze ja jeszcze spie ![]() ![]() pozdro |
Autor: | marcinp1985 [ 05 lis 2006, 23:35 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Dzieki za fotki TSR. Bywa tam u Ciebie może Mercedes Actros z Logpolu? Jeśli tak to jak możesz to sfoć go i wstaw fotki. Bo chyba go nawet nie widziałem... Pozdro
Ja postaram sie u siebie sfocić bo kiedys pisałeś , że go skasowali ale on jeżdzi i raz w tygodniu go widuję.
|
Autor: | TSR [ 08 lis 2006, 10:41 ] |
Tytuł: | |
A dzisja w mojim MC taki zestawik byl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Troche szybko jechala i zdjecia mi nie wyszly i na dodatek rano a ja bylem zaspany ![]() |
Autor: | Heniu [ 08 lis 2006, 16:50 ] |
Tytuł: | |
Ostatnio byłem w Gdańsku i przy MC stała scania z przyczepą i auto z serwisu scani ![]() ![]() |
Autor: | P3nCkI [ 08 lis 2006, 18:16 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za fotki Scanii o nr. 5A ![]() ![]() |
Autor: | Papaj [ 28 sty 2007, 11:42 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: To muszę ci powiedzieć , że jednak mają więcej meśków.Wczoraj wracając z Suwałk do Augustowa mijałem się na obwodnicy z Mercedesem z "Logpolu".
Nie ma więcej Mercedesów w Logpol-u jest tylko ten jeden po dzwonie...ale został zreperowany ! I już jeździ.. ![]() |
Autor: | adas1704 [ 06 lut 2007, 22:39 ] |
Tytuł: | |
Witam! Logpol posiada tylko jednego Mercedesa. Jezdzi on w Warszawie. Logpol w Tychach posiada 6 zestawow Scanii i 2 mniejsze MANy. Co do samochodow w Warszawie to dokladnie nie wiem. Co do pracy w tej firmie jest to praca nie tylko jako kierowca w glownej mierze jako osoba ktora towar rozladowuje na restaracjach i laduje puste opakowania. Przewaznie wozi sie 4 restaracje na zestawie i jezeli jest to odleglosc maksymalnie 400 km( praca na 15 godzin wedlug ustawy) to jedzie jeden kierowca i wszystko jest na jego plecach. Po powrocie i rozladowaniu pustych opakowan czuje sie wszystkie kregi w kregoslupie!!! Praca 4 dni w tygodniu okolo 300 godzin miesiecznie! |
Autor: | P3nCkI [ 07 lut 2007, 15:48 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Co do pracy w tej firmie jest to praca nie tylko jako kierowca w glownej mierze jako osoba ktora towar rozladowuje na restaracjach i laduje puste opakowania. Przewaznie wozi sie 4 restaracje na zestawie i jezeli jest to odleglosc maksymalnie 400 km( praca na 15 godzin wedlug ustawy) to jedzie jeden kierowca i wszystko jest na jego plecach. Po powrocie i rozladowaniu pustych opakowan czuje sie wszystkie kregi w kregoslupie!!! Praca 4 dni w tygodniu okolo 300 godzin miesiecznie! ![]() ![]() ![]() Faktycznie, nie jest to praca tylko jako kierowca, bo samemu trzeba rozładowywać zestaw i to jeszcze zeby to zdejmowac po kolei to pół biedy. Ale często jest tak że trzeba wystawić "pół samochodu" żeby dostac sie do tzw."suchego" czylki bułek itd. bo to jedzie w innej temperaturze niż mrożonki itp. trzeba sie przy tym naprawde naszarpac widlakiem. a potem jeszcze załadować "zwroty" czyli tak jak kolega napisał puste opakowania,skrzynki itd. Co do tych 4 restauracji to jest to tak mniej wiecej. To zależy gdzie sie jedzie. Jak jeździłem z moim Ojcem jak jeszcze tam pracował np. do Szczecina i Lubieszyna to wieźliśmy czasem nawet 6 czy 7 restauracji. Pozdrawiam |
Autor: | adas1704 [ 07 lut 2007, 17:11 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: Co do pracy w tej firmie jest to praca nie tylko jako kierowca w glownej mierze jako osoba ktora towar rozladowuje na restaracjach i laduje puste opakowania. Przewaznie wozi sie 4 restaracje na zestawie i jezeli jest to odleglosc maksymalnie 400 km( praca na 15 godzin wedlug ustawy) to jedzie jeden kierowca i wszystko jest na jego plecach. Po powrocie i rozladowaniu pustych opakowan czuje sie wszystkie kregi w kregoslupie!!! Praca 4 dni w tygodniu okolo 300 godzin miesiecznie! ![]() ![]() ![]() Faktycznie, nie jest to praca tylko jako kierowca, bo samemu trzeba rozładowywać zestaw i to jeszcze zeby to zdejmowac po kolei to pół biedy. Ale często jest tak że trzeba wystawić "pół samochodu" żeby dostac sie do tzw."suchego" czylki bułek itd. bo to jedzie w innej temperaturze niż mrożonki itp. trzeba sie przy tym naprawde naszarpac widlakiem. a potem jeszcze załadować "zwroty" czyli tak jak kolega napisał puste opakowania,skrzynki itd. [/b] Co do tych 4 restauracji to jest to tak mniej wiecej. To zależy gdzie sie jedzie. Jak jeździłem z moim Ojcem jak jeszcze tam pracował np. do Szczecina i Lubieszyna to wieźliśmy czasem nawet 6 czy 7 restauracji. Pozdrawiam Co do ilosci restaracji na zestawie to faktycznie kiedys tak bylo ale ostaniego roku tak wzrosla sprzedaz ze czasem zestawem jada tylko 2 restaracje( dzisiejsza trasa Zakopane) i jest pelno. Najlepszy ubaw jest gdy spadnie snieg a palety waza po 600 kg i wiecej i trzeba 2 postawic na sniegu zeby inne wyciagnac i na koniec te ze sniegu wciagnac z powrotem na winde zaladunkowa! Ale to juz inna historia! Pozdrawiam! |
Autor: | Edler [ 07 lut 2007, 17:19 ] |
Tytuł: | |
Witam nowego usera. Koledzy a jaka jest ładownosc takiego zestawu w Logpolu? Interesuje mnie to ponieważ jest to dobra robota na początek. |
Autor: | P3nCkI [ 07 lut 2007, 17:28 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Witam nowego usera.
Ładownośc jest taka jak każdego normalnego zestawu z naczepa czy też przyczepą, nie wiem ile w kg jest dokładnie. Ale jak wieźliśmy z ojcem nie raz po 6, 7 restauracji to nie wiem czy nie przekraczaliśmy przypadkiem max. DMC, raz jak ojcu dokładli mięsa w Ostródzie to ważył coś ponad 42t... Koledzy a jaka jest ładownosc takiego zestawu w Logpolu? Interesuje mnie to ponieważ jest to dobra robota na początek. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | adas1704 [ 07 lut 2007, 17:59 ] |
Tytuł: | |
Moge Wam powiedziec ze w tej firmie wozi sie duze objetosci a stosunkowo nie duzej wagi w sumie! Przy odbiorze miesa sera itp. jest mozliwosc przeladowania osi i DMC ale zdarza sie to sporadycznie. A co do umiejetnosci to chyba kazdy z Was widzial jak sa zbudowane Mc Donald'sy i ile jest tam miejsca a trening czyni mistrza i wszystkiego sie mozna nauczyc. W tej firmie sam bedziesz jezdzil moze po 2 miesiacach jak jestes kumaty bo jak P3nCkI stwierdzil Trzeba umieć jeździć w tej firmie zestawami z przyczepami już nie raz były przykłady pogiętych dyszli i cieknących siłowników od windy. |
Autor: | Seba [ 08 lut 2007, 16:01 ] |
Tytuł: | |
adas1704 a może potrzebują u Was kierowców? Czy z samym C, świadectwem kwalifikacji z kursem przewozu rzeczy i `średnim` doświadczeniem jest tam czego szukać? Pisałeś, że macie mniejsze MANy, więc może akurat? ![]() Pozdrawiam! |
Autor: | adas1704 [ 08 lut 2007, 20:56 ] |
Tytuł: | |
Raczej potrzebuja kierowcow z E do C bo jestes uniwersalny wiec mozesz w razie potrzeby pojechac mniejszym autem ale jezeli chcesz na stronie jest adres do rekrutacji pewnie tam Ci wszystko powiedza Pozdrawiam! |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |