wagaciezka.com - Forum transportu drogowego https://www.wagaciezka.com/ |
|
Renault Master 150 dCi https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=35821 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Kwiatula [ 02 cze 2012, 16:54 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Cytuj: Poduszki też mądre rozwiązanie, natomiast jak je pompujecie?
Pozwolę sobie odpowiedzieć za autora, podjeżdżasz na stację z kompresorem i pompujesz. ![]() |
Autor: | kapuch [ 02 cze 2012, 17:28 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Cytuj: Cytuj: Poduszki też mądre rozwiązanie, natomiast jak je pompujecie?
Pozwolę sobie odpowiedzieć za autora, podjeżdżasz na stację z kompresorem i pompujesz. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Darecki95 [ 02 cze 2012, 17:39 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Cytuj: Cytuj: Poduszki też mądre rozwiązanie, natomiast jak je pompujecie?
Pozwolę sobie odpowiedzieć za autora, podjeżdżasz na stację z kompresorem i pompujesz. ![]() ![]() |
Autor: | Kwiatula [ 02 cze 2012, 18:00 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Absolutnie serio piszę, nie wiem jak tu u Long'a, ale w większości Renówek są właśnie gołe końcówki bez kompresora. Część kierowców kupuje takie zwykłe pod zapalniczkę, a w wielkiej trójce(Citroen, Peugeot, Fiat) bardzo często są montowane od razu z kompresorkiem. |
Autor: | Darecki95 [ 02 cze 2012, 18:03 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Bez sensu coś takiego jak potrzebujesz dobić powietrza to musisz jeździć za kompresorem... a jak Ci siądzie to kołem będziesz tarł o nadkola. Dobry pomysł z tym kompresorem pod zapalniczką. |
Autor: | Kondzio [ 02 cze 2012, 18:14 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Cytuj: Bez sensu coś takiego jak potrzebujesz dobić powietrza to musisz jeździć za kompresorem... a jak Ci siądzie to kołem będziesz tarł o nadkola. Dobry pomysł z tym kompresorem pod zapalniczką.
Tarł kołem na pewno nie będziesz bo oryginalny resor zostaje, przynajmniej tak jest w jak to kolega powiedział "wielkiej trójcy". Widziałem kiedyś w Ducato od razu z kompresorem ale miał jeden manometr, podobno lipa bo jak auto się przechyli to powietrze ucieka do drugiej poduszki i się kicha robi, ostatnio w 5 egzemplarzach montowaliśmy z dwoma manometrami w miejsce oryginalnych odbojników gumowych, niestety bez kompresora. Co do Mastera, to na początku jak zaczęły się pojawiać nie byłem zbyt przekonany co do ich wyglądu, a teraz nawet mi się podobają, szkoda tylko że zakładają kołpaki, a nie jak w przypadku Ducato srebrna felga i dekielek, bardziej mi się podoba takie rozwiązanie. Pozdrawiam ![]() |
Autor: | Kwiatula [ 02 cze 2012, 18:16 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Dlatego zawsze mam koło 2,5-3,0 atm i nie spuszczam, ani nie pompuję. Bo zwyczajnie nie mam czasu na jazdę od stacji do stacji, żeby dopompować. |
Autor: | hagsss [ 03 cze 2012, 1:21 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Cytuj: Cytuj: Jutro albo na weekendzie montowany będzie dodatkowy zbiornik na paliwo. \ Z tego co wiem to lepiej jest wjechać z jednym pustym i zatankować go w niemczech bo BAGi i policja niemiecka mogą uznać to za zbiornik do przewożenia paliwa na handel i ci je skonfiskować i nałożyć karę. Informacje takie nabyłem w trasie jak dopytywałem się jak wygląda sytuacja z takim zbiornikiem. |
Autor: | hagsss [ 03 cze 2012, 1:30 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Cytuj: Cytuj: ogranicznik prędkości
Do 250km/h? ![]() ![]() [/quote] Pozwolę sobie zwrócić tu uwagę na pewien myk ![]() Pozdrawiam |
Autor: | hagsss [ 03 cze 2012, 1:38 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Cytuj:
Co do silnika to nie wiem jak w porównaniu do wersji 125 konnej, ale jak dla mnie to słabizna. Nie tyle mocy brakuje co momentu obrotowego, ale co się dziwić jak motor 2.3
Nie brakuje niczego ![]() ![]() Za dwa tygodnie wsiadam na identycznego prosto spod igły ![]() ![]() |
Autor: | Szaki [ 10 cze 2012, 16:54 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Odświeżam ![]() |
Autor: | selwas [ 10 cze 2012, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Bardzo fajnie zgrywają się te kolorki, śmiem twierdzić że te zestawienie jest najlepsze w firmie. Szerokiej. |
Autor: | Long [ 10 cze 2012, 20:53 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Podziękował ![]() |
Autor: | kłaliti [ 10 cze 2012, 21:15 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Cześć chuopacy ;d Wracając do tematu poduszek,każdym autem którym jeździłem miało właśnie takie poduszki zamontowane na oddzielnych obiegach z zegarem.Poduszki są dobre na ciężkie ładunki a nie na żadne rampy.Tu jest różnica między dużym a małym.Ja osobiście nigdy nie musiałem podnosić auta pod rampę.Różnica jest tylko taka,że rampa jest delikatnie w dół a nie w poziomie.W tych autach poduszka jest od tego aby auto nie siedziało a nie do podnoszenia pod rampy.Co do silnika,na pewno duża różnica.Mnie fiat bardzo zaskoczył.Długo czasu jeździłem 120 konnym teraz mam 3 tygodniowego 150 konnego właśnie z nową turbiną ze zmienna geometrią która jest zajebista czuć jak ciągnie i nie słabnie pod ładunkiem.Różnica 20 koni a naprawdę jest czym jechać (w końcu).Wczoraj wróciłem z Bułgarii z ładunkiem 1669kg grzybów i poprzednim bym jeszcze jechał.Co do trwałości tej turbiny nic niewiem. Pozdrawiam ;] |
Autor: | scaniairizar [ 13 cze 2012, 8:55 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
ALE MOSZ TROKA ![]() |
Autor: | Bartosz [ 13 cze 2012, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Master jak to Master, uroczy samochodzik. Trochę szkoda że szef nie poszedł w tylni napęd, ostatnio miałem okazję zobaczyć taki sprzęt na pojedynczych kołach. No i zazdroszczę szarej tapicerki, w końcu normalnie wygląda. |
Autor: | Kwiatula [ 23 wrz 2012, 14:49 ] |
Tytuł: | Re: Renault Master 150 dCi |
Ładna maszyna, niestety coraz trudniej was rozpoznać, bo teraz tych pomarańczowych się narobiło całkiem dużo. ![]() Jakie spalanie średnio macie no i przy jakich kilogramach? |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |