[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego :: MICRO-TRANS, Psary - Strona 2
wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
https://www.wagaciezka.com/

MICRO-TRANS, Psary
https://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=15669
Strona 2 z 6

Autor:  Ramzes [ 30 paź 2008, 22:16 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Niezły byczek :wink: Tak z ciekawości. Jaką naczepę będzie ciągnął?

Autor:  Fox [ 30 paź 2008, 22:21 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Docelowo Faymonville Variomax 5+3.

Autor:  Ramzes [ 30 paź 2008, 22:26 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Powiedz mi jeszcze Fox czy Micro wożą coś regularnie z Zakładów Azotowych w Puławach, czy wtedy jak ich spotkałem, to było coś jednorazowego?

Autor:  wojtekkoniu [ 30 paź 2008, 22:44 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Wiesz może jakiej pojemności jest zbiornik paliwa w tym TGX'ie?

Autor:  ..::poster::.. [ 30 paź 2008, 22:57 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

No piękny TGX tylko literka S tak wtapia oznaczenie v8 a i też jestem ciekawy jaka jest pojemności zbiornika paliwa.

Autor:  kierownik [ 30 paź 2008, 23:05 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Zaledwie skromne 980 litrów :) na takie autko to powinno za tą kabinką być co najmniej 1400 :) To jest taka bryka w sam raz pojeździć po mieście w sobotni wieczór :D

Autor:  ..::poster::.. [ 31 paź 2008, 9:49 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Fox a mam pytanie jeszcze czy Micro jeździ w okolice łodzi bo kilka razy widziałem białego TGA.

Autor:  Fox [ 31 paź 2008, 10:59 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Cytuj:
Fox a mam pytanie jeszcze czy Micro jeździ w okolice łodzi bo kilka razy widziałem białego TGA.
Myślę, że tego typu pytania powinny być wysyłane poprzez PW, bo jeśli każdemu miałbym tak odpisywać, to stworzył by sie tutaj zwykły śmietnik postów nic nie wnoszących do tematu. Z resztą sam sobie odpowiedziałeś - jeśli widziałeś, to jeździ :).

Autor:  Bartosz [ 31 paź 2008, 15:48 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

No, no... Maszyna marzenie, widze że firmie przypadły do gustu TGX'y... Naprawde robi wielkie wrażenie, a z naczepą to już w ogóle...

Btw. Na zdjęciach bardzo znane Mi miejsce, sam TGL'a stamtąd odbierałem :D

Autor:  Damian.B [ 01 lis 2008, 22:00 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Cytuj:
A teraz obiecywany bonus... TGX 41.680 :mrgreen: Niedługo odbiór, narazie zdjęcia po oklejeniu firmowymi napisami. Dojdzie spoljer, orurowanie z halogenami oraz kogutami, chromowana listwa między wlotami powietrza, obrysy na spojlerach :).


Zaznaczam, że ten 680 jest pierwszym tego typu pojazdem w Polsce, a wszystkie domniemane informacje o podobnych TGXach, które mają jeździć w najbliższym czasie są zwykłymi plotkami :). Info sprawdzone.
nie zgodzę się ze zdaniem, że nie będzie w najbliższym czasie takich TGX-ów, sami czekamy na odbiór takiego samego.
Pozdrawiam

Autor:  tekla31 [ 02 lis 2008, 19:36 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Bardzo faje foty czyste i przejzyste! Pozdrawiam :shock:

Autor:  Toreba [ 02 lis 2008, 19:40 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Wojtku, jak TGX będzie odebrany i ''dorwie'' Vario to oczekuję zdjęć. :) Tym czasem mogę powiedzieć tyle, że sprzęt robi na prawdę ogromne wrażenie. Znasz może cenę tego maleństwa ?

Autor:  BAG [ 03 lis 2008, 1:17 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Nie wiem czym koledzy sie tu tak podniecaja, kolorem, iloscia osi, halogenami, czy marka???? ja widze tylko jedna pozytywna rzecz w tym autku ma wielka chlodnice olejowa za kabina co swiadczy ze ma zmiennik momentu i to jest to co powinien miec kazdy ciagnik pod gabaryt....a cala reszta to tylko dodatek. Ciekawe jak z homologacja na 250 ton DMC? Osobiscie wolalbym miec pod kabina stare poczciwe dziewietnastolitrowe V10.
Zycze tylko bezawaryjnej eksploatacji tego sprzetu bo "fachowcy z czeladzi" niewiele mu pomoga :-)
A slyszalem ze na odbiorze ma byc TV, orkiestra i biskup :-))))

Autor:  MarcinBTC [ 03 lis 2008, 16:32 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Cytuj:
Nie wiem czym koledzy sie tu tak podniecaja, kolorem, iloscia osi, halogenami, czy marka???? ja widze tylko jedna pozytywna rzecz w tym autku ma wielka chlodnice olejowa za kabina co swiadczy ze ma zmiennik momentu i to jest to co powinien miec kazdy ciagnik pod gabaryt....a cala reszta to tylko dodatek. Ciekawe jak z homologacja na 250 ton DMC? Osobiscie wolalbym miec pod kabina stare poczciwe dziewietnastolitrowe V10.
Zycze tylko bezawaryjnej eksploatacji tego sprzetu bo "fachowcy z czeladzi" niewiele mu pomoga :-)
A slyszalem ze na odbiorze ma byc TV, orkiestra i biskup :-))))
tak tak i jeszcze ojciec Rydzyk wiec szykowac koperte. tez sie nie zgadzam z tym ze tylko Micro bedzie mialo takiego TGX bo w kolejce jest jeszczde kilka firm z pl

Autor:  Fox [ 03 lis 2008, 16:46 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Cytuj:
Cytuj:
Nie wiem czym koledzy sie tu tak podniecaja, kolorem, iloscia osi, halogenami, czy marka???? ja widze tylko jedna pozytywna rzecz w tym autku ma wielka chlodnice olejowa za kabina co swiadczy ze ma zmiennik momentu i to jest to co powinien miec kazdy ciagnik pod gabaryt....a cala reszta to tylko dodatek. Ciekawe jak z homologacja na 250 ton DMC? Osobiscie wolalbym miec pod kabina stare poczciwe dziewietnastolitrowe V10.
Zycze tylko bezawaryjnej eksploatacji tego sprzetu bo "fachowcy z czeladzi" niewiele mu pomoga :-)
A slyszalem ze na odbiorze ma byc TV, orkiestra i biskup :-))))
tak tak i jeszcze ojciec Rydzyk wiec szykowac koperte. tez sie nie zgadzam z tym ze tylko Micro bedzie mialo takiego TGX bo w kolejce jest jeszczde kilka firm z pl
Mieć będzie miało, naturalnie. Ale na nie w tym roku, a takie było założenie mojego postu. To chyba oczywiste, że w kolejce są inne firmy, ale od 2009 roku. Widzę, że niektórzy posty interpretują na swój własny sposób, z czego potem wychodzą różne bąble.

Autor:  BAG [ 04 lis 2008, 21:51 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Cytuj:
Wojtku, jak TGX będzie odebrany i ''dorwie'' Vario to oczekuję zdjęć. :) Tym czasem mogę powiedzieć tyle, że sprzęt robi na prawdę ogromne wrażenie. Znasz może cenę tego maleństwa ?
Variomax 3+5 juz jezdzi (jest chyba na fotkach na stronie) i to model 2008 (Pendelmax jak zauwazylem) swietna sprawa tylko nie zycze nikomu wymiany wewnetrznego kola.... przekichane :]

Wiem ze pompa bedzie wielka przy odbiorze wlasnie ze zrodla, a biskupa wkleilem bo teraz taka moda ....... :D moja firma napewno nie zamowi juz "Marnego Auta Niemieckiego" jakosc spadla do poziomu ktorego nie mozna zaakceptowac to tyczy sie takze serwisu, pozostaje tylko drozsza "Królowa szos" dla ktorej miliom km. pod gabarttenm nie robi zadnego wrazenia.

Jedna rzecz bym jeszcze zmienil wieksze spojlery boczne (tzn dluzsze po bokach) i obudowal bym ten "czarny balagan" za kabina tak jak w MB SLT.... albo wczesniejsze 41.540 i szkoda ze wydech jest tak schowany, wczesniejszy model TGA ...660 mial fajniejsze kominki, te sa malo eksponowane :lol:

Autor:  Fox [ 05 lis 2008, 23:17 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Jeden z nowszych nabytków - Man TGA 26.510, z dwiema osiami napędowymi i uciągu 90t :). Również trochę niestandardowy z zewnątrz ;)

Obrazek

Autor:  J.Rodzynek [ 06 lis 2008, 9:35 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Bzduraaa pierwszego TGX 680 mialo RICO!!!! juz jechal z schopsdorfu do PL tylko firma upadla to zaraz na ringu zawrocil :D

Autor:  Latmir [ 06 lis 2008, 10:56 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Cytuj:
Bzduraaa pierwszego TGX 680 mialo RICO!!!! juz jechal z schopsdorfu do PL tylko firma upadla to zaraz na ringu zawrocil :D
Bzdury gadasz. Pierwszego TGX-a V8 odebrała firma Benix.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... c51d8598e1

A to co pisze FOX, może dotyczyć auta w takiej konfiguracji.

A Rico to miało tylko dobry burdel i nic więcej. Dobrze że ta firma porażka upadła.

Autor:  Fox [ 07 lis 2008, 20:36 ]
Tytuł:  Re: MICRO-TRANS, Psary

Cytuj:
A to co pisze FOX, może dotyczyć auta w takiej konfiguracji.
Dokładnie tak, pierwszy TGX 680 w konfiguracji 4-osiowej.

Dostałem ciekawe zdjęcia z ciekawego transportu zbiorników o średnicy 8 metrów. Transport miał miejsce w Płocku, więcej szczegółów jednak nie znam :).

Obrazek

Obrazek

Wysięgnik dźwigu, długość 36 metrów:
Obrazek

Palownica:
Obrazek

Strona 2 z 6 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/