Są i systemy 2/1, właśnie pod Amazonem, ale tam przyjmują kierowców z Wrocławia. Niemiecki DHL to system właśnie "4/1" tyle, że jeździsz 4 tygodnie i w piąty zjeżdżasz na bazę. Tak samo sprawa wygląda pod Włoskim DHL-em. Holenderski DHL to 3/1, dojazdy służbówka. Są wyjazdy w kółkach z Jasła na Francję i z powrotem. Jest jazda na skoczka mniej więcej po tydzień do dwóch tygodni, jeździsz autem chłopaków zjeżdżających na pauze właśnie tych działów włoskich i niemieckich. Jest krajówka, ale ta jest obsadzona "zaufaną" ekipa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Są i inne roboty o których nawet nikt nie wie, że coś takiego w ogóle jest
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Oczywiście można jeździć ile dusza zapragnie, spotykałem gości co na 8 tygodni przyjeżdżali. Ostatnio cały czas przyciągają nowe Volva BDF, więc chyba się dogadali z Amazonem, albo będą gdzieś jakieś niemieckie nocne linie chłopaki ćwiczyć
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Te Scanie to na pewno nie dla ZET-ki tylko kupione do innej firmy co by taniej i szybciej było
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Już raz takie na bazie były z dosłownym full-em w środku
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Poszły za chwilę do docelowego właściciela
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Te tandemy miały obsługiwać wyłącznie "krzesełka", ale coś nie wypaliło
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)