Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1372
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Posiadam taki zawór jak na zdjęciach. Jest wkręcony do przekładni kierowniczej,
ten ze zdjęć puszcza ciśnienie 150 bar, wkręcony w aucie mam 165bar.
Problem polega na tym że to ciągle mało i przydało by się troszkę więcej. Z tego co się dowiedziałem są różne rodzaje przekładni i różnie ludzie sobie z tym radzą, NIBY u mnie tylko wymiana tego zaworu wchodzi w grę.
Od razu piszę, kręci się kierownicą ciężko ale ten typ tak ma os samego początku.
Pytanie moje brzmi, może ktoś się orientuje czy gdzieś w PL jest zakład, majster... kto zna się na tym.
Miałem jednego magika który się zabrał za dorobienie nowego ale poległ.
Wszelkie wskazówki mile widziane.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 516
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

A wykluczyłeś inne przyczyny ? Czy nie kręci się lżej po dodaniu gazu ? Ja wymieniłem fabryczną pompę z powodu przecieku na Febi i na wolnych obrotach kręci się ciężej jak na starej po 1,7 mln. Jest zakład w Mielcu który naprawia kolumny i ma dobre opinie .


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1372
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Mam te auto od nowości i kręci się cały czas tak samo, jak pisałem wcześniej, ten typ tak ma. Chodzi mi typowo o ten zawór.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 6033

A co jest z tym zaworem nie tak? Czemu go chcesz wymieniać?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1372
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Chcę wymienić zawór żeby lżej się kręciło, po prostu.
Wiem że drzewiarze robią takie zabiegi w swoich Scaniach,
ale są też inne rodzaje przekładni gdzie ta operacja wymaga niby podłożenia podkładki.
Ogólnie temat ciągnie się już dłuższy czas, silnik ciężki, dość duży nacisk na przód, zawieszenie nisko, opona szeroka. Kręcić idzie ale mogłoby być lżej.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: