4393
Sterowanie ciśnieniem w module ciśnienia koła 6: Nieprawidłowa różnica ciśnień po
prawej/po lewej
Status błędu: FMI 0 - błąd nie wyszczególniony.
Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na czerwono,
jednocześnie świeci na czerwono również lampka kontrolna ogólnej kontroli hamulców (H108).
Skutek błędu: Integracja hamowania ciągłego wyłączona, nadzór ABS ograniczony lub
wyłączony, nadzór ESP wyłączony, nadzór zużycia okładzin hamulcowych wyłączony,
zabezpieczenie przed wywróceniem ograniczone lub wyłączone, nadzór regulacji siły
sprzężenie wyłączony, nadzór regulacji momentu holowania (DTC) jest być może wyłączony,
ASR jest być może wyłączony.
Przyczyna błędu: Tłumik zatkany, uszkodzona część pneumatyczna między modułem regulacji
ciśnienia a hamulcem koła, uszkodzony moduł regulacji ciśnienia.
Usuwanie błędu: Sprawdzić tłumik akustyczny modułu regulacji ciśnienia. Jeżeli jest zatkany,
oczyścić/wymienić go. Sprawdzić pneumatycze części między modułem regulacji ciśnienia a
hamulcem koła, naprawić je, jeżeli są uszkodzone. Jeżeli nie znaleziono błędu ani w tłumiku ani
w pneumatyce, wówczas wymienić moduł regulacji ciśnienia.
4392
Sterowanie ciśnieniem w module ciśnienia koła 5: Nieprawidłowa różnica ciśnień po
prawej/po lewej
Status błędu: FMI 0 - błąd nie wyszczególniony.
Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na czerwono,
jednocześnie świeci na czerwono również lampka kontrolna ogólnej kontroli hamulców (H108).
Skutek błędu: Integracja hamowania ciągłego wyłączona, nadzór ABS ograniczony lub
wyłączony, nadzór ESP wyłączony, nadzór zużycia okładzin hamulcowych wyłączony,
zabezpieczenie przed wywróceniem ograniczone lub wyłączone, nadzór regulacji siły
sprzężenie wyłączony, nadzór regulacji momentu holowania (DTC) jest być może wyłączony,
ASR jest być może wyłączony.
Przyczyna błędu: Tłumik zatkany, uszkodzona część pneumatyczna między modułem regulacji
ciśnienia a hamulcem koła, uszkodzony moduł regulacji ciśnienia.
Usuwanie błędu: Sprawdzić tłumik akustyczny modułu regulacji ciśnienia. Jeżeli jest zatkany,
oczyścić/wymienić go. Sprawdzić pneumatycze części między modułem regulacji ciśnienia a
hamulcem koła, naprawić je, jeżeli są uszkodzone. Jeżeli nie znaleziono błędu ani w tłumiku ani
w pneumatyce, wówczas wymienić moduł regulacji ciśnienia.
Polecam ten wątek
https://pliki.elektroda.pl/844285,ebs_knorr5.html