Kierowniku ilość pozostałego paliwa zostala wyliczona według zjechania na baze mieszcząca się w Radomsku z a1 wysokość Gliwic gdzie komputer zaczął wskazywac 0. Mam na firmie tak samo jebnietych ludzi jak ja którzy chcieli to sprawdzić i w wolnej chwili przy piwku spuscili paliwo ze zbiorników i zmierzyli ile faktycznie go jest.
Owszem zdaję sobie sprawe ze przy zbiornikach lewy 995 prawy 500 istnieje błąd a ja nie bede co 1min mierzył faktycznego poziomu który może mieć jakiś procent błędu statystycznego. Pisałem jaka jest ogólna zasada działania systemu.
Wiem że system działa zgodnie z założeniami i że dla większości ludzi jest on zasadny. Sam z niego korzystam i nie mam zamiaru kombinować z zamykaniem odpowietrzenia.
Ps. Widze ze musze sie wybrac w kierunku wschodnim z odpowiednią ilością środka dezynfekujacego aby moje wypowiedzi były należycie rozumiane
_________________ Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie
No mówię że na 300 km styknie, i tak miało być, jest dobrze.
Reszta zagadnienia, to nie zrozumienie lub nie zbadanie problemu / wyolbrzymianie, szukanie tematu do stękania że źle.
No normalnie w sumie, jak to zawodowy kierowca.
Kierunek wschodni polecam jak najbardziej. W sumie to każdy polecam, jedźcie gdzie chcecie. Im dalej, tym lepiej.
Ale zbieg okoliczności, miałem zapytać o to samo na offtopicu, ale spojrzę tu, żeby mnie nie zbesztali za lenistwo .
Może jest ktoś, kto poda jakiś patencik na tą dolegliwość, już dwa razy buty zamoczone w ciągu 3 tygodni.
_________________ Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.
Mam to samo, odkąd wsiadłem na Volvo. Jedyne wyjaśnienie to fakt, że udzielał na gorze drzwi słabo trzyma, i woda się przez nią dostaje i spływa na dół, gdzie uszczelka spełnia swoje zadanie i nie puszcza wody, która później zalewa stopień. Zarówno po deszczu jak i myjce wiaderko wody spływa z drzwi.
A w jelczu 106 wystarczy z banki po płynie do spryskiwacza boczek wyciąć i buty suchutkie
W 105. W 106 jest w gornej części schodka otwieranie maski i albo kupujesz dedykowana uszczelkę albo kombinujesz patenty z tasma itp.
Mam 106 to chyba wiem co mówię xD
Leje się po klamce ale wystarczy podłożyć kawałek plastiku np właśnie wycięta bańkę lub jak ktoś woli coś ładniejszego i jest sucho
A w jelczu 106 wystarczy z banki po płynie do spryskiwacza boczek wyciąć i buty suchutkie
W 105. W 106 jest w gornej części schodka otwieranie maski i albo kupujesz dedykowana uszczelkę albo kombinujesz patenty z tasma itp.
Mam 106 to chyba wiem co mówię xD
Leje się po klamce ale wystarczy podłożyć kawałek plastiku np właśnie wycięta bańkę lub jak ktoś woli coś ładniejszego i jest sucho
Przepraszam takiego druciarstwa i fuszerki jeszcze w xf106 nie widzialem stąd mój błąd gdyz wszelkiego rodzaju butelki byly popularne w xf105
_________________ Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie
Doskonale zdaje sobie sprawę, ze jest to druciarstwo ale powstało na szybko podczas jednej ulewy no i ze prowizorki trzymają najdłużej a i ze tego praktycznie nie widać to tak poki co zostało jak najdzie mnie wena to zrobię coś ładniejszego
Ponieważ od dziś mam na stanie mocno wypasioną furę, to mam dwa pytania:
- czy wagę w kompie można wytarować, bo obecnie zaniża o jakieś 3 tony,
- czy fabrycznego tom Toma się jakoś aktualizuje.
_________________ Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.
Najlepiej mieć dostęp do wagi osiowej, da się ustawić auto i naczepę z dokładnością do 20-50 kg.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Zrób sobie najpierw ważenie na pusto, potem na pełno dla najlepszego efektu. Jak wejdziesz w menu tak jak podałem, to już Cię "poprowadzi", poradzisz sobie
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Przyszły upały, to jest pytanie. Czy ktoś ma i używa fabrycznej klimy i może się wypowiedzieć w kwestii czasu jej działania, a zużycia akumulatorów.
Ostatnio w czasie dnia przyszło mi trochę postać i odpaliłem, na auto 22 stopnie. Po uruchomieniu miałem 25,9V, minęło pół godziny i napięcie spadło do 25V. Spękałem i wyłączyłem.
_________________ Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę