Cytuj:
Nasierowski to chyba pilnie przyłożył się do lekcji i pierwszy [wycenzurowano] z Adaru, kręci teraz swoją spedycje i sukcesywnie dobiera klamotów, zła passa bo wiecznie ktoś mu lampy kradnie w Scaniach albo je obijają. Na jego miejsce w Adarze chcial wskoczyć "Papież" próbował tam tabelkami wszystkich oczarować no ale finalnie firany trzeba było na nowo opisać, tym razem w barwach naszego forumowego kolegi (gimby nie znajo) MagTransu
Co do jazdy pod spedycją,to jeszcze rozumiem jak płacą stałą stawkę za wszystkie kilometry + zwrot z ich strony opłat drogowych,mostów,tuneli czy przepraw promowych.Ale o ile dobrze pamiętam,to w Adarze czy wielu innych spedycjach funkcjonuje stała stawka z lekką korektą np:na CH,AT czy UK,i weź tu jedź z full DMC np: Modena - Paryż,a z 5t Karlsruhe - Lubeka,za taką samą stawkę...Nie rozumiem jak można za taką samą stawkę jeździć po niemal całej Europie,bez zwrotów kosztów poruszania się po nich,do tego z większością chorych terminów płatności i skont.
Cytuj:
Cytuj:
ratami na poziomie 1,5k €.
1.5k to w sumie całkiem normalna rata za nowy wózek (pytanie jaki), nawet bym powiedział że w tych czasach wyjątkowo niska.
Takie raty,to za jakiś czas będą tylko miłym wspomnieniem...
