Cytuj:
... i najlepsze że mają nawet naczepy Janmil ze skrętnymi osiami, gdzie u nas tego wogóle chyba nie ma w ofercie.
To nie problem zrobić we własnym zakresie

Kilka metrów profila zamkniętego, odpowiednio grubego. dwie zwrotnice na oś, kompletny drążek poprzeczny, do tego kilka innych pierdoł i dobry spawacz z mechanikiem.
Co do wątku jazdy z przyczepą na krańcu to nie porównywałbym tego do naczepy. Sama solówka z przyczepą na obrotnicy już inaczej manewruje w porównaniu np z przyczepą centralnoosiową. Gdzie już przy samych przyczepach centralnoosiowych na warunki choćby manewrowe ma sam wpływ czy sprzęg jest pod ramą przy osi solówki czy może na końcu ramy przy zderzaku. Solo z doczepem na obrotnicy zawsze sie wcisnie tam gdzie beda mialy problemy inne zestawy z prostego powodu - ma wiele punktów łamania się.
Podobnie się ma sytuacja w naczepach gdzie wszystkie osie sterowane są hydraulicznie. W porównaniu do standardowej naczepy jest różnica w jeździe i w manewrowaniu.
Odniosę się jeszcze do wątku na temat Iveco.

Uważam, że naprawdę zadbany 13litrowy silnik to cos pięknego.