Jak będzie poniżej 20ton to tak, zakaz dokładnie jest na drodze 431 w miejscowości Mościenica (Kod pocztowy 62-035 Kórnik) obok stacji paliw MIKSTOL do miasta Mosina kod pocztowy 62-050.
Jak chcesz jechać od strony Śremu do Obornik to najlepiej:
Śrem 63-100 > drogą 310 na Czempiń 64-020 > drogą 310 na Głuchowo 62-052 > drogą 196 dojeżdżasz do S5 > S5 przechodzi w S11 > S11 przechodzi w 11 > jesteś w Obornikach 64-600
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3640
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Cytuj:
Jak widać różnice między spalaniem w dzisiejszych autach są kosmetyczne.A weźmy cenę Range T z silnikiem TC a Scanii Super...
Z tego co przeliczyłem te ich dziwne jednostki to by wychodziło 25,9 do 26,2 na korzyść Renault. Wszystko wskazuje na to, że TC zrobiło robotę, bo dotychczas te pokemony nie zachwycały spalaniem.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Rejestracja:07 sie 2005, 22:54 Posty: 707
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE
Cytuj:
Pany, Poznań od Sremu tymi 434,431,430,196,433 do Obornik objadę ? Samym koniem. Czy są jakieś tonaże ?
Koluniu ze Śremu to ciśnij na Czempiń, Głuchowo i sobie esko pomykaj, która kończąc się przejdzie w DK11.
Urządzenie sratoll rezerwowe pod zapalniczkę, zmiana danych i można codziennie innego tira kupować i zjeżdżać.
_________________ Latam Iveco - i to całkiem daleko...
Rejestracja:23 kwie 2016, 19:13 Posty: 974
Samochód: DAF
Lokalizacja: Koło
Panowie, może Wy będziecie mieli rozwiązanie zagadki z naczepą.
Pacjent to Krone z 2011 roku. Leciało powietrze z modulatora po zaciągnieciu ręcznego w samochodzie + był baaaaardzo słaby ręczny i lewa strona tak jakby mocniej hamowała od prawej. Modulator dziś wymieniony plus jeden siłownik i teraz leci mi gdzieś powietrze w ciągniku obok osuszacza. Ręczny jak zaciągne w naczepie to tak jakby go w ogóle nie było. Podpięta pod kompa nie pokazuje żadnych błędów ani w pamięci ani aktywnych. Jak odepnę słuchawkę obojętnie którą to znika uciekanie powietrza z ciągnika - jak odłączę oby dwie to nie ruszy jej z miejsca bo ręczny trzyma. Gdzie szukać przyczyny? Dodam, że pod inną naczepą nie ma tego problemu.
Kurde, tak się nasłuchałem ostatnio o tym jakie to Krone są dobre, że kupiłem dwie sztuki z 19 roku na osiach BPW. Zaskoczyło mnie to, że naprawdę nie były skorodowane. Niby to już naczepy zabezpieczane antykorozyjnie w nowej lakierni.
Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 516
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Scorpu przed wymianą modulatora wyglądało na konkretne uszkodzenie siłownika lub kilku siłowników w części napełnianej po podpięciu słuchawki zasilającej .Teraz wygląda na pomieszanie przewodów od siłowników .Podłącz tylko prawą słuchawkę zasilającą i sprawdź czy do wszystkich siłowników dwukomorowych idzie ciśnienie cieńszym przewodem ,powinno odblokować koła. Czy wcześniej prawidłowo działał zawór parkująco luzujący ?
Rejestracja:14 sie 2008, 12:59 Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV
Zna ktoś przewoźnika, który który w miarę regularnie zapuszcza się do Niemiec naczepą (lub tandemem) z wózkiem widłowym?
Eko-okna, Dobroplast, WMW, Drutex, Reinert obdzwonione...
Rejestracja:09 sie 2016, 14:36 Posty: 154
Samochód: jakiś jest
Lokalizacja: LTM
Czy sukces czy porażka to jeszcze nie wiem nabyłem marne auto niemieckie low ridera lawetę. I mam do was pytanie nie znacie jakiejś firmy co jest w stanie zamontować najazdy hydrauliczne? Auto wcześniej jeździło z przyczepa i wjeżdżali przez nią. Nam potrzebne same solo ale nie uśmiecha się nikomu męczyć z ręcznymi najazdami
Czy sukces czy porażka to jeszcze nie wiem nabyłem marne auto niemieckie low ridera lawetę. I mam do was pytanie nie znacie jakiejś firmy co jest w stanie zamontować najazdy hydrauliczne? Auto wcześniej jeździło z przyczepa i wjeżdżali przez nią. Nam potrzebne same solo ale nie uśmiecha się nikomu męczyć z ręcznymi najazdami
Użytkownicy przeglądający to forum: Długi i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę