Jeździłem trzema Ishiftami i one uparcie się trzymały startu z 5 biegu, ja sobie to zmieniałem i zaraz po zgaszeniu chyba było od nowa. Nie jestem specem od volva może to idzie trwale zmienić ale mi się to nie podobało, traxon max daje 3 a załadowany zawsze z dwójki startuje a i jedynka często jak tylko minimalnie pod górę będzie, takie pierdoły napewno mają wpływ na życie sprzęgła...
Te Stralisy co pisałem to na ZFach są, jeden automat ma dopiero ponad 400 a mój 106 tysięcy więc tutaj nic jeszcze niewiadomo. Wcześniej jeździłem Eurostarem i przy bańce i 12 latach była skrzynia zrzucona na sprzęgło właśnie profilaktycznie by gdzieś na Holandii nie stanąć, a tam... wszystko ori jeszcze w ładnym stanie no ale jak rozebrane to już wpadło nowe i od tego czasu jakoś nie czuje potrzeby tam zaglądać do tych sprzęgieł

Zresztą co tu pisać jak dbasz tak masz, większość kierowców cofa pod rampę jak osobówka na półsprzęgle zamiast puścić i się toczyć obrotami, w automatach zresztą też, daje za dużo gazu i puszcza skrzynia rozsprzegla i znów daje a ta zaś łapie i tak wkoło... To tak z moich obserwacji dużo kiermanów robi nawet chyba większość... wiadomix raz czy drugi się nic nie stanie ale po 500 tysiącach czy milionie to już może robić różnice... Takie moje wolne dywagacje
