[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool Podłączenie przeowdem 15/7/7 Daf 105.410 z wywrotka Schwrzmuller - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
Tak, możesz - sam takie rozwiązanie stosowałem. Było to wprawdzie z naczepą Kogel, ale wyprowadzenia w naczepach/ciągnikach są znormalizowane. Co więcej, szykowałem się do przeróbki 7-7 na 15 w ciągniku, żeby poprowadzić wszystko jednym kablem (Euro)
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. koledzy mi mówili, że najczęściej stosują euro ale w ciagnikach, nigdy odwrotnie. Teraz wiem, że śmiało moge tak robić .
Ja tak robiłem i nie miałem z tego powodu jakichś problemów/kłopotów.
Żeby było wszystko jasne: ciągnik DAF XF 105.410, rok prod 2008, naczepa Koegel typu furgon, rok prod. 2006. Jeździłem z takim "patentem" przez prawie 3 lata - jakoś nic się nie działo z elektryką.
ZZX - ja o tym wiem, Ty to rozumiesz, ale są ludzie, którzy z elektryką na bakier i nie umieją podpiąć przewodów, gdy zmieni się kolory.
Powyższe zdanie nie jest skierowane w stronę Autora tematu, ale do co niektórych domorosłych "jelektryków", którzy głoszą różne, dziwne fantastyczne teorie.
Z wozu na ogół wychodzi to duże wielopinowe złącze. W naczepach na ogół jest to wielopinowe że niby ADR (cena x2), i równolegle te złącza na dwie wtyki.
Bez problemu można kupić kabel wielopinowe/dwie wtyki.
Bangla tak samo.
Generalnie szukałem też rozwiązania dotyczącego dlaczego oś w naczepie nie chce się podnieść. Na początku laczylem kablami 7 pin i oś nadal się nie podnosiła. Podłączyłem 7 pin do ciągnika, 15 pin do naczepy - oś sie podnosi, pod ciężarem się opuszcza, światła są, wszystko jest ok.
Sterowane jest przez przewód abs/ebs. U mnie problem występował następująco: działały światła cofania - oś ie reagowala. Światła cofania nie działają - oś się podnosi i opuszcza prawidłowo.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę