Jakie powinno być nominalne ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę mechaniczną paliwa na biegu jałowym i przy jakim minimalnym ciśnieniu wygeneruje się błąd?
4-4.5bara na wolnych obrotach.
Jak masz problemy z cisnieniem paliwa, pierwsze to sprawdź rdzeń filtra paliwa, jak będzie ok to śmiało zakladaj nową pompe zasilającą.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Zacząłem od filtrów ,podczas wymiany w podstawie znalazłem kawałki plastiku jak się okazało były to ząbki z jednej z pokrywek tej od zatrzasku wkładu (podstawa dwu filtrowa).Wcześniej przed wymiana sprawdziłem ciśnienie zasilania Jaltestem ,które na wolnych wahało się od 1,4 do 2,2 bara.Kiedy silnik pracował na wolnych po jakimś czasie generował ostrzeżenie silnika na żółto,po dodaniu gazu ostrzeżenie gasło.Kierowca nie zgłaszał braku mocy czy tez problemów z odpalaniem.Po wymianie filtrów nie ma zmiany w ciśnieniu paliwa.Smok sprawdzony na drożność i bez uwag.Czujnik ciśnienia paliwa wygląda jak nowy ,chyba był wymieniony zresztą w błędach znalazłem błąd długoterminowy dotyczący niskiego ciśnienia paliwa więc coś mogło być na rzeczy.Mam pytanie :co Masz na myśli sprawdzić rdzenie pod jakim kątem czy luźne ,czy uszkodzone?Czy jeszcze jakiś zaworek może broić ,czy może nie kombinować za dużo i dać dafikowi nową pompę (przebieg ponad 900 000 tys).
Wykrec ten rdzeń on wkrecony w obudowe jest, na pewno będzie polamany ten grzebien i blokuje cisnienie.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2733
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Przy lewym przednim kole jest cos w rodzaju zaworka zwrotnego na przewodzie zasilajacym.u mnie problem był taki ze przy pełnym obciazeniu pod gorke to brakowalo mu mocy i "silnik ostrzeżenie!" wywalili ten zaworek, hula maszyna juz drugi rok bez tego i jest dobrze, nie ma problemu nawet z dluzszym postojem i wracajacym paliwem. Gosciu który to robił mowil ze to dosc popularna bolączka tego modelu.
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę