Mam problem jak w temacie. Na zimnym silniku wszystko ok, nigdzie płyn nie cieknie. Na rozgrzanym wypycha go górą zbiornika. W silniku nie widać zmian na wskaźniku oleju. Przy rozpalaniu jest chwile biały dym. Jak się rozgrzeje są momenty, że wali chmurę białego dymu. Wczoraj nawet chwile był niebieski. Sprężarka sprawna. Mocy auto nie traci. Jak doleję płynu na pełno ujadę ok 5-10 km wytwarza się duże ciśnienie w zbiorniku z płynem chłodniczym.
To objawy uszczelki pod głowicą ? może oring i tuleja ?
To uszczelka Wydmuchalo uszczelke do kanału wodnego.
Polej wodą między glowicami, może przebija na zewnątrz to będzie widać.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
jak będzie głowica robiona to co jeszcze można posprawdzać ? Wtryski na pewno
Mechanik ci powie.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
jeszcze dzisiejsze objawy - załadowane auto do pełna po rozgrzaniu silnika przy ruszaniu kłęby białego dymu
przy zjeździe z górki załączam intarder później dodaję gazu i kłąb dymu za mną, bez ładunku nie ma białego dymu - ale zawsze wywala płyn i robi się ciśnienie w zbiorniku z płynem chłodniczym
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To szybko wymieniaj uszczelkę bo płyn idzie na cylinder i któregoś razu nie zapalisz silnika bo nie obróci wałem rozrusznik jak płyn będzie stał w cylindrze
w poniedziałek auto idzie na serwis do Lublina
Głowica jest dzielona na 6 części możliwe, że to tylko jedna jest uszkodzona ? I czy wtedy tylko tą robię czy planowanie dotyczy wszystkich ?
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
W tym konkretnym modelu silnika cieźko stwierdzić która głowica padła, można wykręcić po jednej konkretnej szpilce przy kanale wodnym od strony kolektora sącego aby zobaczyć ślady wycieku płynu na szpilce ślady korozji.
Jak ktoś czasem przegrzał wcześniej silnik to na bank masz wszystkie głowice do ściągnięcia
Awaria zaczęła się od przegnitego EGR-u, nadgnite tuleje, głowice do regeneracji, wymieniłem też wtryski, oczywiście uszczelki po głowicą też przepuszczały. Koszt spory ale..
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę