Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 lut 2014, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL

Wyświetla mi kilka razy dziennie komunikat ten komunikat podczas jazdy
EDC Diagnosic 03785-01 -różnica ciśnień gazów spalinowych -zbyt duże - nieciągły
potem sam gaśnie,potem zaś się zaświeci na chwile - odpala bez problemu na ciepłym i zimnym, auto ma przejechane 180 tyś. wykonuje krótkie trasy 100-150 km /dziennie.Uszłyszałem zę to może być zapchany katalizator,ale pod prędkościomierzem jest chyba kontrolka dpf ,ona nie swieci sie ,gasnie po zapaleniu,wiec to moze jakis czujnik lub zasniedzialy styk!
Co z tym począć ? co przeglądnąć ,zaglądnąć itp. ???


Post Wysłano: 10 lut 2014, 22:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Zajrzeć w katalizator.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 10 lut 2014, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL

czy ten tlumik jest rozbieralny? mozna ta sadze czyms wypalic? moze jakies domieszki do paliwa?
z innej beczki mam autocoma i przy diagnostyce zauwazylem taka opcje zalaczenie wypalania wlasnie "dpf" ale ta opcja nie byla aktywna,ze niby jeszcze ie czas.czy jest mozliwosc programowo wypalic cat..???
Jak to wyglada ??
moze srodek do pieca CO ,na wegiel tylko jak to zrobic???


Post Wysłano: 10 lut 2014, 23:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jak zwalisz rurę i zajrzysz to zobaczysz kata i od tego zacznij.

Ja bym jeszcze sprawdził zawór egr.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 11 lut 2014, 11:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Prosciej zaczac od czujnika ,ktory znajduje sie bezposrednio nad katalizatorem .Chociazby odpiac wtyczke i zajrzec czy nie ma korozji , pociagnac za przewody,czy aby nie sa skorodowane gdzies przy wtyczce . Pozniej to diagnoza komp , zobaczyc podczas jazdy jakie cisnienia odczytuje owy czujnik .


Post Wysłano: 13 mar 2014, 9:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL

czy wypalanie nafta da rade, jak bym do pistoletu do konserwacji nalał nafty ,spsikal srodek ,podpalil,potem dotryskiwal pistoletem nafty ,ogien sie raczej nie cofnie do pistoletu ,zreszta nafta nie wybuchnie ?? do tego zapuscic silnik aby wydmuchiwal na zewnatrz ta sadze ??


Post Wysłano: 21 mar 2014, 22:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL

czy wypalanie "ogniem " moze zespuc ten tlumik , czy wysoka temperatura moze wypalic cos wiecej oprocz sadzy??
czy tam jest jakis wsad ktory sie zniszczy??


Post Wysłano: 21 mar 2014, 22:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
czy wypalanie nafta da rade, jak bym do pistoletu do konserwacji nalał nafty ,spsikal srodek ,podpalil,potem dotryskiwal pistoletem nafty ,ogien sie raczej nie cofnie do pistoletu ,zreszta nafta nie wybuchnie ?? do tego zapuscic silnik aby wydmuchiwal na zewnatrz ta sadze ??
Ubezpieczony od pożaru ? Pierwszą fazę to kercherem na gorąca wodę i nerta, dalej tym płynem.

Obrazek

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 mar 2014, 10:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Ja się podepnę pod temat. W moim TGA wyświetla się błąd ECC 03176-10 czego to dotyczy?


Post Wysłano: 22 mar 2014, 22:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL

To juz jakis konkret z tym karcherem ,nerta i srodkiem do dpf !!!
Mozna jeszcze przyblizyc dokladnie o jaki rodzaj nerty chodzi bo nie znalazlem nic dedykowanego a produktow nerty jest multum ???
Czy to spawdzony sposob? czy teoria??

Jesli chodzi o wypalanie nafta,znalazlem na sieci takie wskazowki,jakies filmy na you tube itp. z nafta mialo to sens bo nafta nie wybuchnie,sadze by na pewno wypalilo ,ale jesli tam jest jakis wklad to mozna go wypalic,zamienie papucia na lać ,jeden problem na drugi !!

Z gory dzieki za podpowiedzi i wskazowki !!!!!


Post Wysłano: 22 mar 2014, 22:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nerta chemia do mycia ciężarówek. Czasem jak silnie zapchany to trzeba wspomagać się drutem.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 14 maja 2014, 21:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2009, 21:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL

tlumik wymyty ,wylecialo smaru mnostwo, w szoku bylem , plukalem pol soboty , ale efekt jest blad sie nie pokazuje,silnik chodzi jakby ciut ciszej,troche mniej sie meczy ,a pod gorke potrafi nawet przyspieszyc na 5 biegu ,oczywiscie pusty ;)


Post Wysłano: 14 maja 2014, 22:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Obrazek

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: