Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2732
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Powietrze odbija sie od membrany która powinna dosc ciasno siedziec w obudowie tak zeby mogla wpadac w rezonans gdzie formuje sie wysoki ton który przez długość trąby jest obnizany, jakbys odkrecil sama rurke to mialbyś efektowny gwizdek piszczacy. jezeli membrana jest luzna to po wlaczeniu klaksonu bedziesz slyszal tylko powietrze które leci z trąb, napewno dobrze poskladales? moze cos odwrotnie wlozyles? Elektrozawor otwiera sie na maxa?? może on tez troche przycina sie na starcie
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
teraz to ju sam nie wiem czy dobrze poskładałem Wygląda na to że membrana jest luźna bo słychać teraz samo powietrze a przed rozebraniem słychać było przez sekundę powietrze i ledwo co "buuu" . Nie wiem czy elektrozawór otwiera się na maxa ale chyba tak bo odłączyłem przewód powietrzny od trąby i po podłączeniu zegara pokazał ok 8bar po naciśnięciu przyciska
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę